Mikä on kivoin lentokenttä, missä olette käyneet?
Minun suosikit ovat:
1. Singapore Changi
2. Koh Samui
3. San Fransisco International
Näissä kolmessa on aina yhtä kiva käydä : )
Kommentit (43)
Malmin lentokenttä silloin, kun se oli vielä toiminnassa.
Minkä veen takia kukaan haluaa lentokentälle puhumattakaan että pisteyttää niitä?
Ne ovat pelkkää asfalttia, joka on tappanut alueelta kaiken elollisen.
Serengeti International Airport. Ennen laskeutumista kone lensi matalalla kentän yli, jotta eläimet lähtisivät karkuun pois kiitoradalta.
Lentokentillä on parasta lähdön fiilis, muuten niissä ei ole mitään kivaa/ihanaa. Hinnat pilvissä ja jonoja
Lähtökohtaisesti paras on Helsinki-Vantaa, lomatunnelma lähtiessä.
En ole käynyt Koh Samuilla, mikä siinä on kivaa?
Minulla nämä:
1. Sinagpore Changi on ylivoimainen suosikki
2. Seoul Incheon, Etelä-Koreassa
3. Tokio, en osaa sanoa kumpi olisi parempi, Haneda vai Narito kun kumpikin niin hyviä ja siistejä
Kaikki pienet. Helpompi toimia. Vaikka rhodos.
Mynchenin lentokenttä. Frankfurt kolhompi, mutta käsitettävä. Molemmissa helppo vaihtaa konetta ja syödä välipalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä veen takia kukaan haluaa lentokentälle puhumattakaan että pisteyttää niitä?
Ne ovat pelkkää asfalttia, joka on tappanut alueelta kaiken elollisen.
Monet joutuu ihan pakostakin viettämään aikaa lentokentillä, ja onhan ne myös tärkeä osa lomamatkaa. Jos matkustaa paljon, arvostaa lentokenttiä, joissa on hyvät palvelut tai ihan vaan kaunista ja viihtyisää.
Ap
München. Oli vähän pidempi vaihto ja syötiin ravintolassa, joka oli kuin kaupungilla. Myös hintataso yllättävän edullinen. Frankfurt sitten onkin ikävin kenttä, missä olen lähivuosina käynyt.
Zürich, Singapire Changi ja Münich
Mä tykkään Helsinki-Vantaasta. Lähdön tunnelma ja ihan kivat kaupat. Mennään aina ajoissa että kerkiää syödä ja käydä tax-freessä.
Pirkkala. Ei turvatarkastusruuhkia. Koko kentällä vain juuri sen koneellisen verran ihmisiä. Rauhallista ja vapaata. Kotiin tullessa omassa sängyssä on 25 minuutin päästä laskeutumisesta. Luxusta!
Dryden, Ontario , Kanada
Oli aivan samanlainen tunnelma, kuin Suomen pienellä maakuntakentällä
Karpathoksen kenttä. Ei eksy ja matkatavarat ei katoile. Nopeaa toimintaa.
Turun lentokentällä on hyvä lounas.
Seutula.