Olen 42v nainen ja ensimmäistä kertaa 20v vietän yksin kesälomaviikon. Mitä teen?
Olen eronnut muutama vuosi sitten. Tähän asti joka kesä olen ollut lasten ja aiemmin miehen kanssa. Nyt olisi 1 vko omaa lomaa.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (12)
Tee suursiivous asuntoosi ja jos aikaa jää, niin naapurinkin asuntoon.
Vähän juopottelua ja seksiä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä budjetti?
Aika vapaa budjetti mutta en jaksaisi lähteä ulkomaille. Reissaan muutenkin niin paljon.
-ap
Matkusta Suomessa johonkin kivaan kaupunkiin, tai jos asut esim. Helsingissä, tee kotoa käsin pikku päiväretkiä eripuolille kaupunkia, kiertele museoissa, shoppailemassa, lähde vesibussilla lounasristeilylle, kiertele Eiran ja Kaivopuiston rannoilla ja istahda merenrantakahvilaan kahville, jatka kauppatorille ja halliin, käy Uspenskin katedraalissa, lähde kauppatorilta Suomenlinnaan ja muihin pikku saariin. Heittäydy turistiksi.
No mitä tykkäät tehdä, mistä nautit?
Jos on hektinen työ ja pitänyt muista huolta vuosikaudet, voi olla ihan hyvä suunnitelma sekin ettei suunnittele yhtään mitään.
Viime kesänä olin kaksi viikkoa yksin lomalla. En muista tarkkaan mitä tein, mutta oli ihanaa, kun sai tehdä mitä itse halusi. Koska oli älyttömät helteet, kävin aina ensin lenkillä kuudelta aamulla. Ihan parhautta! Ei kannata hirveästi suunnitella, ettei tule lomaressiä.
Isket itselleni jonkun miehen ja panet sitä sitten viikon.
Aamulla kun herää niin menee minne nenä näyttää. Ihan turha suunnitella jotain minuuttiaikataulua. Ei sellainen ole lomaa.
Hirveet pleksit tietenkin.