Mikä on kivoin lentokenttä, missä olette käyneet?
Minun suosikit ovat:
1. Singapore Changi
2. Koh Samui
3. San Fransisco International
Näissä kolmessa on aina yhtä kiva käydä : )
Kommentit (85)
Ovdan lentokenttä eteläisessä Israelissa oli pieni ja näppärä. Nyt se on pois siviilikäytöstä, koska Eilatin lähelle rakennettiin uusi kenttä.
Vierailija kirjoitti:
Ovdan lentokenttä eteläisessä Israelissa oli pieni ja näppärä. Nyt se on pois siviilikäytöstä, koska Eilatin lähelle rakennettiin uusi kenttä.
Myös hämmentävä, kun en ollut aikaisemmin käynyt kentällä jossa kanniskellaan rynnäkkökivääreitä.
Vierailija kirjoitti:
Serengeti International Airport. Ennen laskeutumista kone lensi matalalla kentän yli, jotta eläimet lähtisivät karkuun pois kiitoradalta.
Eläinrääkkäystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hämmentävä, kun en ollut aikaisemmin käynyt kentällä jossa kanniskellaan rynnäkkökivääreitä.
No joo, konepistooleita nyt näkee melkein missä vaan, mutta pitkäpiippuiset aseet ovat kyllä melko harvinaisia lentoasemalla.
Maarianhamina. Kaikki niin tuttua, ei ruuhkaa ja ja kaikki sujuu.
Pienistä Tampere-Pirkkala. Suurista Atlanta.
Vesivehmaan kenttä on upea. Kahvi tosin oli laihaa ja vihainen ampiaisparvi hyökkäsi kimppuun kun kävin kusella lentokonehangaarin nurkalla.
Vierailija kirjoitti:
😂 Mikä Atlantan kentässä on sinusta ns. kivaa? Kerrotko tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vesivehmaan kenttä on upea. Kahvi tosin oli laihaa ja vihainen ampiaisparvi hyökkäsi kimppuun kun kävin kusella lentokonehangaarin nurkalla.
Ihan oikein sulle...
Vierailija kirjoitti:
Dallas Texas mulle tutuin
Alkeellista touhua kun joutuu itse siirtämään matkatavarat hihnalta toiselle, että saa ne jatkolennolle mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sujuvuus. Jenkkien byrokratialle ei tietysti voi mitään. Mielestäni ylivoimaisesti paras kenttä jenkkeihin mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serengeti International Airport. Ennen laskeutumista kone lensi matalalla kentän yli, jotta eläimet lähtisivät karkuun pois kiitoradalta.
Eläinten hätyyttäminen oli sinusta hienoa?
On se varmaan parempi kuin lento-onnettomuus, jossa eläimistä ja ihmisistä tulee palanutta jauhelihaa.
Kaikki jenkkilän kentät joissa olen vieraillut. Amsterdamin (?) iso kenttä myös kiva kun paljon eri kauppoja/ruokapaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dallas Texas mulle tutuin
Alkeellista touhua kun joutuu itse siirtämään matkatavarat hihnalta toiselle, että saa ne jatkolennolle mukaan.
Ulkomailta USAan tullessa jokaisella USAn kentällä pitää itse siirtää matkatavaransa tullin läpi ja jättää sen jälkeen jatkolennolle. Maan sisäisten vaihtojen kanssa näin ei tarvitse tehdä. Eli siinä mielessä ihan sama mille kentälle USAssa saavut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sujuvuus. Jenkkien byrokratialle ei tietysti voi mitään. Mielestäni ylivoimaisesti paras kenttä jenkkeihin mennessä.
ATL on ruuhkainen ja aivan hanurista. Ei tosin jenkkien huonoin kenttä, niitä siellä riittää.
PKX ja SIN on varmaan parhaat isot kentät. Euroopassa voittaa MUC mutta ainoastaan terminaali 3.
Paskimmat varmaan BHX, CDG ja MCO
Vierailija kirjoitti:
Funchalin kenttä madeira.
Joo laskeutuminen oli jännitävää.
Kairon lentokenttä on ainakin karmea ja todella töykeää palvelua. Kai se on heidän tapansa markkinoida matkailua 🙄