Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kivoin lentokenttä, missä olette käyneet?

Vierailija
29.04.2026 |

Minun suosikit ovat:

1. Singapore Changi

2. Koh Samui

3. San Fransisco International

Näissä kolmessa on aina yhtä kiva käydä : )

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunupyyn lentokenttä, virallisesti lienee Kokkola-Pietarsaaren lentoasema. Asema on käytännössä yksi huone, kotoisa ja helppo. 

Vierailija
42/85 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kittilän lentokenttä. Auton saa suoraan oven eteen ja henkilökunnalla on aikaa ja halua jutella mukavia. Ihmiset ei ole sellaisia paskantärkeitä tärkeilijöitä niinkuin Hki Vantaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Singaporen kenttä on kyllä hyvä. 

2. Helsinki-Vantaa

San Franciscon kenttä on tunnin matkan päässä mun kotoa ja mä en juurikaan pidä siitä. Paljon mieluummin lennän San Josen kentältä, joka on paljon pienempi ja siellä ei ole jonoja. 

Oletko HEL-NYC? On kaivattu kovasti.

En

44/85 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenian lentokenttä oli ihanan pieni.

Taisi olla alle 10 lähtöselvitys tiskiä.

Turvatarkastuksen jälkeen 1 kahvila ja kauppa.

Tykkään pienistä lentokentistä koska vähän kävelyä.

Vierailija
45/85 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssan lentokenttä on upea. Passintarkastus sujuu jouhevasti ja ravintoloita ja ostosmahdollisuuksia on vaikka millä mitalla.

Vierailija
46/85 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vessoja kaikki. ”Reissaaminen” ihan retardojen hommaa ja varsinkin siitä kertominen muille. Mutta jos haluua tehdä itsestään pellen niin antaa mennä vaan!!

Vierailija
47/85 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkkala. Ei turvatarkastusruuhkia. Koko kentällä vain juuri sen koneellisen verran ihmisiä. Rauhallista ja vapaata. Kotiin tullessa omassa sängyssä on 25 minuutin päästä laskeutumisesta. Luxusta! 

Mulla toi väli on yöaikaan, kun ei ole liikennettä, niin olen mitannut 12 min pihaan.

Vierailija
48/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastanneista tajusi tämän ketjun väärin. Nyt ei ole oikeasti ideana laittaa tänne joku muka "kivoin" lentokenttä, vaan nimenomainen tarkoitus on brassailla eli leuhkia eri lentokenttäkäynneillä. Mitä eksoottisempi ja kaukaisempi kenttä, niin sen parempi. Täällä ei saa pisteitä Mikkelin, Varkauden tai Seinäjoen kentistä vaikka nykyään niissä käy enää tosi harva loppuneen lentoliikenteen vuoksi

Vierailija
49/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serengeti International Airport. Ennen laskeutumista kone lensi matalalla kentän yli, jotta eläimet lähtisivät karkuun pois kiitoradalta.

Eläinten hätyyttäminen oli sinusta hienoa?

Vierailija
50/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannesburgin lentokentältä jäi mieleen opasteet aseista. 

Vierailija
51/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo. Siirtymät eri terminaalien välillä ovat pitkiä, mutta tunnelma on mukavan ruotsalainen.

Vierailija
52/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilo, Hawaii. Pieni ja helppokulkuinen kenttä. Avoimista lasittomista ikkunoista tulviva trooppinen tuoksu ja lintujen laulu. Upea näköala Mauna Kean lumihuippuiselle tulivuorelle auringon noustessa. 

Vierailija
53/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakasn Stansted. 

Vierailija
54/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heathrowilla kaikki toi

Vierailija
55/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Changi on ykkönen, ja kyllä nuo Aasian isot kentät Seoul, Tokio ja Hongkong, on hienoja. 

Euroopassa tykkään Münchenin kentästä, mutta Pariisin CSG ei ole paha myöskään, vaikka joskus vaihdoissa haittaa se että terminaalit on niin irrallaan. Eikä Helsingin kenttäkään ole huono. 

Istanbulia ei varmaan kukaan ole vielä maininnut? Istanbulin uusi kenttä on erittäin hyvä, tykkään kun on keskusaula, on selkeä. 

Samaa mieltä Istanbulista. Luulen että on Vantaan jälkeen selkein missä olen käynyt, jos Pirkkalaa tai lomakohteiden pikkukenttiä ei lasketa. 

Vierailija
56/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Helsinki-Vantaa.

Vierailija
57/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt Koh Samuilla, mikä siinä on kivaa?

Minulla nämä: 

1. Sinagpore Changi on ylivoimainen suosikki

2. Seoul Incheon, Etelä-Koreassa

3. Tokio, en osaa sanoa kumpi olisi parempi, Haneda vai Narito kun kumpikin niin hyviä ja siistejä

Suosittelen googlettamista.

On hyvin poikkeuksellinen.

Lisäksi pieni ja näppärä

Vierailija
58/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delhi

Terroristiuhka konkretisoituu jo ulkona kun näkee ne hiekkasäkeistä rakennetut konekivääribunkkerit ovien vierellä

Vierailija
59/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet, joissa siisteys ja palvelu toimii. Itsestä on kiva seurata muita turisteja ja monilla lentokentillä oma erilaisensa tunnelma etenkin jos siellä on paikallisia

Vierailija
60/85 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin Changi on ykkönen, ja kyllä nuo Aasian isot kentät Seoul, Tokio ja Hongkong, on hienoja. 

Euroopassa tykkään Münchenin kentästä, mutta Pariisin CSG ei ole paha myöskään, vaikka joskus vaihdoissa haittaa se että terminaalit on niin irrallaan. Eikä Helsingin kenttäkään ole huono. 

Istanbulia ei varmaan kukaan ole vielä maininnut? Istanbulin uusi kenttä on erittäin hyvä, tykkään kun on keskusaula, on selkeä. 

Samaa mieltä Istanbulista. Luulen että on Vantaan jälkeen selkein missä olen käynyt, jos Pirkkalaa tai lomakohteiden pikkukenttiä ei lasketa. 

Joo! Pisteet Istanbulista täältäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan