Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3.1
Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3. Keskustelu on poistettu.
Mikä tekee tästä aiheesta maailman sensuroidumman?
Kommentit (6498)
Toivottavasti se mies jonka vaimo kuoli Suviksilla on löytänyt uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
On paljon naisia noiden ääripäiden välissä. Koulutettuja naisia, jotka saavat päättää itse lapsiluvustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Millaisia tipuja siellä sitten on? Itse en tiedä, kun eikö se vaadi jonkin sovelluksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Millä tavalla se, ettei meikkaamista ole kielletty, olisikin nyt alistamista?
Naisia pyritään alistamaan monin keinoin, yksi on meikkien kieltäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Millä tavalla se, ettei meikkaamista ole kielletty, olisikin nyt alistamista?
Naisia pyritään alistamaan monin keinoin, yksi on meikkien kieltäminen.
Kukaanhan ei odota että miehet meikkaa mutta välillä se on naiselle käytännössä pakko. Vaikka joillain työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä videosta siis keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Millä tavalla se, ettei meikkaamista ole kielletty, olisikin nyt alistamista?
Naisia pyritään alistamaan monin keinoin, yksi on meikkien kieltäminen.
Kukaanhan ei odota että miehet meikkaa mutta välillä se on naiselle käytännössä pakko. Vaikka joillain työpaikoilla.
Ei ole pakko. Joissakin liikkeissä on pakko olla meikkaamatta. Ja moni mieskin meikkaa, vaikka itsestä se tuntuu oudolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Miten löydän sinut tinderistä?
T. Vl-tipu
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se on sosiaalipornoa. Monet meistä seuraa siksi lestadiolaisperheitä esim instassa. Aina on rouva maha pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista käydä katsomassa alistettuja naisia suviksilla.
Saisit etsimällä etsiä.
Kaikki lestadiolaiset suurperheen äidit on alistettuja.
Myös kaikki meikatut tindertiput on alistettuja. Miehen katse alistaa.
Miten tämä liittyy meikkauskieltoon? Se on alistamista eikä liity uskoon mitenkään.
Ulkonäkö on jokaisen oma ja se meikkaus vapaaehtoinen tapa kaunistautua kuten sievät vaatteet tai kampaus. Ei ole mitään eroa. Turha hakea ääripäitä. Se että sinä laittaisit nyt vähän ripsiväriä ei tee sinusta tinderissä alistettua naista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se että iso osa kirjoittajista on entisiä lestadiolaisia joilla on tarve purkaa kokemaansa. Ja moni on nykyisiä vl jotka ei uskalla sanoa ääneen ajatuksia esim. tapakulttuurista koska pelko. Harvalla kirjoittajalla kiinnostaa jos ei ole mitään siteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
"Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät."
Muuta alku muotoon: "Kiinnostus vaikuttaa selittyvän..."
Niin kuvaa paremmin asiaa.
Toki jatkuva valehtelu, vääristely ja salailu vaikuttaa. Asiat jotka ovat kiellettyjä ja tabuja kiinnostaa juuri sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se on sosiaalipornoa. Monet meistä seuraa siksi lestadiolaisperheitä esim instassa. Aina on rouva maha pystyssä.
Mielenkiintoinen vastaus. Jos syy todella on tuo, niin silloin keskustelun kohde ei oikeastaan ole lestadiolaisuus vaan valtavirrasta poikkeava elämäntapa.
Moni seuraa somessa myös esimerkiksi julkkiksia, miljonäärejä tai vanhoja kartanoita; asioita, jotka poikkeavat omasta arjesta. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta ja ”tirkistelynhalusta”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
"Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät."
Muuta alku muotoon: "Kiinnostus vaikuttaa selittyvän..."
Niin kuvaa paremmin asiaa.
Toki jatkuva valehtelu, vääristely ja salailu vaikuttaa. Asiat jotka ovat kiellettyjä ja tabuja kiinnostaa juuri sen vuoksi.
Tätä väittämääsi eivät mitkään tilastot tue, päinvastoin. Lestadiolaiset ovat lainkuuliaisia, koska esivalta on Jumalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se on sosiaalipornoa. Monet meistä seuraa siksi lestadiolaisperheitä esim instassa. Aina on rouva maha pystyssä.
Mielenkiintoinen vastaus. Jos syy todella on tuo, niin silloin keskustelun kohde ei oikeastaan ole lestadiolaisuus vaan valtavirrasta poikkeava elämäntapa.
Moni seuraa somessa myös esimerkiksi julkkiksia, miljonäärejä tai vanhoja kartanoita; asioita, jotka poikkeavat omasta arjesta. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta ja ”tirkistelynhalusta”?
Ja siitä, että tulee hyvä mieli, kun näkee naisia tuossa tilassa. Oma naisen elämä tuntuu 100% paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se on sosiaalipornoa. Monet meistä seuraa siksi lestadiolaisperheitä esim instassa. Aina on rouva maha pystyssä.
Mielenkiintoinen vastaus. Jos syy todella on tuo, niin silloin keskustelun kohde ei oikeastaan ole lestadiolaisuus vaan valtavirrasta poikkeava elämäntapa.
Moni seuraa somessa myös esimerkiksi julkkiksia, miljonäärejä tai vanhoja kartanoita; asioita, jotka poikkeavat omasta arjesta. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta ja ”tirkistelynhalusta”?
Silloin esim. tämän Ollen videot olisi suositumpia, mutta eipä vaan jostain syystä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua jaksaa hämmästyttää tämä jatkuva kiinnostus lestadiolaisia kohtaan. Melkein aina, kun vauva.fi etusivulle eksyy, tämä ketju on aktiivisimpien joukossa.
Kiinnostus ei vaikuta selittyvän rikollisuudella, skandaaleilla tai muilla sellaisilla asioilla, joilla monet paljon keskustelua herättävät ilmiöt yleensä selittyvät. Silti aihe vetää vuodesta toiseen puoleensa valtavan määrän kommentteja.
Mikä lestadiolaisuudessa teidän mielestänne herättää näin paljon kiinnostusta?
Se on sosiaalipornoa. Monet meistä seuraa siksi lestadiolaisperheitä esim instassa. Aina on rouva maha pystyssä.
Mielenkiintoinen vastaus. Jos syy todella on tuo, niin silloin keskustelun kohde ei oikeastaan ole lestadiolaisuus vaan valtavirrasta poikkeava elämäntapa.
Moni seuraa somessa myös esimerkiksi julkkiksia, miljonäärejä tai vanhoja kartanoita; asioita, jotka poikkeavat omasta arjesta. Ehkä kyse on siis uteliaisuudesta ja ”tirkistelynhalusta”?
Silloin esim. tämän Ollen videot olisi suositumpia, mutta eipä vaan jostain syystä ole.
Heidän elmänsähän on ihan tavis lapsiperheen elämää. Eevan raskaana olon näkee instasta.
Tervetuloa! Jos mielikuvasi meikäläisistä on muodostunut tämän ketjun kriitikoiden perusteella, voit yllättyä 😉