Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
141/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko odottamani lapsi se viimeinen? Saammeko rahatilanteemme kuntoon ja miten työt? Kerro kaikki mitä näet tulen kertomaan osuiko oikeaan. KIITOS!!!

Vierailija
142/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Laitan viestin toivossa, että jaksaisit vastata näin pitkään pyyntöketjuun.

Näkisitköhän selvyyttä työkuvioihini? Olen aloittanut syksyllä uudessa paikassa (useamman vuoden määräaikaisuus). Työpaikassa on ristiriitoja ja kilpailua. Miten näet nuoren mieskollegan suhtautumisen minuun, tuleeko yhteistyötä? Saako em. mies parin vuoden päästä aukeavan viran, onko minulla mahdollisuuksia? Pärjäänkö työssä esimiehiä tyydyttävästi?

Entäpä kotiasiat? Riittääkö rakkaus? Saammeko lapsia lisää?

Paljon kysymyksiä mielessä pyörii. Olisin kiitollinen jos saisin valaistusta.

Ystävällisesti avalonia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriötekijöitä on, lapset pyörii ympärillä. Katsotaan onnistuuko..

28:lle vastaan ainakin, koska hän pyöri mielessäni vielä eilen nukkumaan mennessäni.

ap

Vierailija
144/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, vastaisitko avalonialle - olen täällä odottelemassa.....

avalonia

ps. tsemppiä sinulle!

Vierailija
145/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän tekee " keikkaa" ja saa siitä asiakkaan maksuhalusta riippuen 10-50 euroa/kerta. Mutta aikaa saattaa mennä tunnista kolmeen tuntiin. Perusti toiminimen, jota kautta suorittaa maksut verottajalle.

Ei ilmoittele missään lehdissä tms. vaan ihan " puskaradion" kautta on riittänyt asiakkaita. Tekee sillointällöin myös energiahoitoja.

Mitä näet minulle? Toivoisimme toista lasta, jota ei ole kuulunut ja kohta alkaa tulla ikä minulla vastaan..

Vierailija
146/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten huomaatkin näistä viestitulvista, niin kovin moni tuntuu haluavan tällaista apua kun tällaisia lahjoja ei kuitenkaan kaikilla ole. keinoja on monia varmastikin sitä hyödyntää ja siitä jonkinlaisen korvauksenkin saada, kuten jo aiemmin mainitsinkin.

ainahan riittää myös ihmisiä jotka eivät usko mihinkään eivätkä tule mieltään muuttamaan. minä itse uskon kyllä, koska minulle on asioita kerrottu jotka ovat pitäneet hyvin paikkansa ja toteutuneet. ja itsekin tavallaan tiedän vain joskus asioita etukäteen, saan joistain asioista tai ihmisistä voimakkaita intuitioita jotka osoittautuvat todeksi tai näen enneunia.

ja opalatakseni vielä minuun ja mieheeni, niin tämän asian kanssa olen kylläå kauan jo paininut. eli itse kun tavallaan luen ja näen miehessäni niin monta asiaa ja merkkiä jotka viittaisivat joskus uskottomuuteen. silti hän ei koskaan minulle mitään myönnä kun asian otan esiin.

kivenkovasti hän väittää ettei ole mitään pettämisiä ollutmitä voisi myöntää sen 10 vuoden aikana kun olemme olleet yhdessä, että minä olen nyt eitse vain keksinyt taas tällaisia juttuja vain.

en tiedä mikä loppujenlopuksi loukkaa minua enemmän, se että mieheni omasta mielestäni varmasti on ollut uskoton, vai se ettei hän edes pysty asiaa minulle myöntämään. ehkä hän pelkää mitä tapahtuisi jos sen teksi tai ei vain kertakaikkiaan kehtaa minulle myöntää moista.

tämä raastaa minua sisältä, koska en voi asiaa/ongelmaa mitenkään enmpää työstää/käsitell' ä ellei sitä ensin myönnetä olevan olemassa.

en tiedä voitko tai ehditkö enää auttaa minua siinä mitenkään, miten minä voisin hänelle sen todistaa etten vain kuvittele näitä asioita, eikä hän nyt taida uskoa jos sanon että minulle on näkijäkin tämän kertonut.

Vierailija
147/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ja miehelläsi tulee jatkumaan elämä ilman suurempia muutoksia. Te olette toisenne löytäneet, ja toisissanne kiinni pysytte. ;)

Parisuhteeseen en siis näe muutoksia.

Lapsista en osaa sanoa mitään. Olette ilmeisesti kypsytelleet ajatusta lapsesta, jos jatkatte tällä tiellä valintoinenne, en lasta näe. Mutta en myöskään näe estettä sille. Lähinnä tarkoitan vaan sitä, että ette ole ainakaan vielä antaneet lapselle " lupaa tulla" . Sululaisen näen odottavan lasta, saa tytön piakkoin. Ja sinulle tulee vauvakuume ;) Huh miten sekavaa..!

Tarkoitan tällä, että teillä on tasainen suhde (toki omia myrskyjä on kaikilla) mutta teillä ei ole vahvasti kirjoitettua tulevaisuutta, teille on siis kaikki avoinna. Ilmeisesti olette ihmisisä, jotka eivät suunnittele mitään pilkun tarkasti viikkojen / kuukausien. Tämä on vain hyvä asia. Kohtalo muuttaa muotoaan / tulevaa valintojen mukaan.

Illalla pyörit mielessäni. Tai siis minulle tuli vahvat tunteet sinun olohuoneen verhoistasi. Olet ilmeisesti muuttanut/muuttamassa kodin sisustusta ja sekin pyörii mielessäsi. Valitse lämpimiä värisävyjä, viileät sävyt saavat sinut ärtyisäksi, vaikka et aluksi sitä siihen värimaailmaan osaa yhdistääkään.

ap

Vierailija
148/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaan teihin vielä myöhemmin.

Pienten lasten äitinä tää aika on melkoisen rajallista.

Vastaan teille kun saan lapsille hoidettua mieleistä tekemistä siksi aikaa.

Vierailija
149/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aina aikaa omalle harrastukselleen (Joka päivä).

Lapset ja minä jäädään aina toiseksi.

Olen totaalisen kyllästynyt tähän tilanteeseen ja lopen uupunut jatkuvaan lasten kanssa olemiseen ja kotitöihin(mies ei tee kotitöitä juuri ollenkaan).

Tunnen että olen kadottanut itseni ja olen omasta mielestäni yksinäinen.

Mies ei osaa mielestäni ajatella omaa napaansa pidemmälle eikä ajatella asiaa muiden kannalta.

Minähän en tee mitään kun olen VAAN lasten kanssa kotona.

Unelmientyöpaikka olisi ollut tarjolla kun odotin 3.lasta.

Kieltäydyin odotukseen vedoten koska kyseessä oli kuitenkin tosi pieni työpaikka ja olisin jäänyt heti äitiyslomalle mikä olisi ollut työnantajalle kallista.

Ketään ihmistä ei voi muuttaa, mutta ymmärtääkö mies ottaa tulevaisuudessa myös perheensä huomioon?

Vierailija
150/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä totaalisen väsynyt, hoidan yritystäni, yritän opiskella ja hoidan lapseni, sillä miehelleni on alkanut tulla keikkahommia, nyt tulossa taas 4 viikon reissu tulossa.

Mieheni kanssa asiat ovat hyvin, ja tunutt että menossa vielä parempaan monen vuoden " sodinnan" jälkeen. Mutta ongelmat ovat tällä hetkellä yrityksessä. Töitä on riittävästi, mutta niiden hoitamiseen ei tahdo aika riittää. Olen alkanut opiskella toista alaa, jotta saisin jonkinlaisen tasapainon työmäärään, mutta valmistumiseen menee aikaa...

Onko keskimmäinen rauhallinen lapseni alkanut oireilla tätä työmäärää, mihen kiireitä, talon remontointia vai kuuluuko kaikki vain ikään+

Ja ylipäätään tuleeko jossain vaiheessa rauhallisempaa elämää?

Vierailija
151/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksestasi.

Haluaisin kysyä sinulta, milloin sinä huomasit kykysi? Oletko harjoittanut sitä tietoisesti? Onko suvussanne olut tälläistä?

Minä huomasin kykyni jo pienenä lapsena, mutta työnsin sitä pois.

Vasta 20 vuotiaana aloin pikkuhijaa antaa sille tilaa. Nyt, 10 vuotta myöhemmin, olen sinut lahjani kanssa. Vieläkin kyllä välillä hämmästyn itsekin, kuinka suuret energiat ovatkaan kyseessä.

Tässä eräänä kertana hoidin ystäväni kipeää selkää, minun käteni olivat kuin tulessa, punaiset ja kuumat. Ystäväni selkä oli myös punainen ja lämmin, hän sanoi että koko hoidon ajan selkä kihelmöi. Kun olimme " viilentyneet" hän sanoi, että kipu on poissa, lihasjännitys hävinnyt kokonaan. En siis missään vaiheessa koskettanut häntä, vaan tein hoitoa terveysauran tasolla, sentin-parin päästä ihosta.

Minulla on taustalla vain tätini, mummoni, isomummoni ja isoisomummoni " opit" . Meillä siis lahja on suvussa kulkevaa.

ap

Vierailija
152/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Avalonia jää odottelemaan:)

Vierailija
153/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siis pienet lapset.. ja normaalit kotiäidin puuhat ;)

Tätä siis juuri aloituksellani tarkoitin, kokopäivähommia kyllä olisi ja aikaa saisin näihin kulumaan kevyesti runsaan työpäivän verran. Eli tässä nähdään juuri se, mitä hainkin.. Elikkäs jos aloittaisin ihmisten auttamisen työkseni, saisin siitä korvauksen ja veisin lapset päiväkotiin ;)

Ilmaiseksi en voisi tätä tehdä, kaikki aikani menisi ihmisille vastaamiseen, eikä se oikei sovi kun pitäisi omia lapsiaankin hoitaa.

Tästä syystä siis tarvitsisin tietoa miten tätä hommaa tehdään laillisesti.

ap

Vierailija
154/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat sitten sähköpostitse tai puhelimitse kysellä sulta, ja ilmoitat heille tilinumeron, johon voivat maksaa esim. 30 euroa tms.

Jos siis pystyt " lukemaan" ilman henkilökohtaista kontaktiakin.

Tsemppiä vaan, sulla on suuri lahja, jolla voi tehdä paljon hyvää. Pidä siitä huolta! t. Neljän äiti

Vierailija
155/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Sinulla on hyvä lahja hallussasi ja tunnut olevan oikealla alalla, auttamassa ihmisiä. Ystävättäreni suvussa kulkee myös tämä kyky.

Hän uskalsi ottaa kyvyn vastaan 30 ikävuoden kohdalla ja niillä main hänessä huomasinkin selvän henkisen muutoksen. Hän ikäänkuin löysi itsensä ja löysi jonkinlaisen " viisauden" pukea asioita sanoiksi ja ratkaista erilaisia ongelmia siten, että ne tuntuvat oikeilta ratkaisuilta.

Ymmärrätkö mitä mahdan tarkoittaa..

Vaikutat ihmiseltä, joka haluaa aidosti auttaa ja tuoda valoa muille.

Jos harkitset lahjastasi elinkeinoa, uskon vakaasti että pärjäät.

Vierailija
156/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos jaksat ja viitsit, voisitko olla ystävä ja lähettää parantavaa energiaa korvakipuisille lapsilleni ensi yöksi, kiitos, jos viitsit!

Tarvitsen tähän sinun apuasi.

Kolmannelle osapuolelle en pysty välittämään energiaa ilman toisen apua.

Sovitaanko, että klo 23 otat kipuilevan lapsen syliisi, laitat kätesi hänen korvien kohdalle, älä kosketa vaan n. 1cm päähän ihosta. Peittät siis hänen korvansa käsilläsi.

Noin kymmenen minuuttia lähtän energiaa. Kuinka monta lasta tätä tarvitsee? kaksi?

Eli vaihto kymmenen minuutin jälkeen.

" kuittaa" jos ehdit lukemaan tämän =)

ap

Vierailija
157/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minullekin. Aloitin mieheni kanssa yrityksen ja nyt tuntuu olevan jatkuvaa vastoinkäymistä. Olen niiiiin väsynyt, enkä näe sitä valoa tunnelinpäässä. Mitä tässä tulee tapahtumaan. Suuret kiitokset! T. Salla

Vierailija
158/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan sinulle kun ehdin. yritän vielä tämän illan aikana. Keskity. en saa sinuun vielä ainakaan mitään yhteyttä.

ap

Vierailija
159/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ennusti tällä palstalla joku näkijä, että tämän vuoden lopulla minua kohtaa jokin suuri suru, mutta selviän, koska en ole yksin.

Onko tuo totta? Tuo ennustus painaa mieltäni, sillä perheessämme on vihdoinkin hyvä, seesteinen vaihe menossa. Takana on mm. kohtukuolema, mutta nyt olemme saaneet onnellisesti lisäystä perheeseemme.

Näetkö meille lisää lapsia? Voisiko se olla vielä mahdollista? Kestääkö parisuhteemme? Ja pitääkö tuo ennustus paikkansa?

t. Kolmen äiti

Vierailija
160/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta ei nyt kuulu mitään.. aloitan kuitenkin energian lähettämisen.

Toivottavasti osuu perille!

En ole koskaan kolmannelle osapuolelle sitä siirtänyt, joten koitetaan ekaa kertaa. 20 min alkaa nyt!

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä