Mies jätti vauvan 20 minuutiksi yksin kotiin - mitä mieltä?
Meillä hirveä perheriita tästä, eli mies oli eilen jättänyt kauppareissun ajaksi vauvan (8kk) yksin kotiin, itse olin ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen ulkona kavereiden kanssa. Mielestäni on TÄYSIN SELVÄÄ, ettei näin pientä jätetä hetkeksikään yksin kotiin, mutta miehen mielestä ylireagoin!! Onneksi vauva oli nukkunut koko ajan, mutta entä jos olisi herännyt??! Olen jotenkin tosi shokissa tästä, enkä aio enää koskaan jättää vauvaa isänsä hoidettavaksi.
Kommentit (643)
Väärin tehty. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin kauppareissun ajaksi vaikka vauva nukkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Väärin tehty. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin kauppareissun ajaksi vaikka vauva nukkuisi.
Kiitos! Tätähän minäkin! Ap
Vastuuton mies. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin.
Mitä jos asunnossa syttyy tulipalo? Se vauva on kuollut ennen kuin kukaan pelastaa. Mitä jos mies saa kauppamatkalla sairaskohtauksen / joutuu auton yliajamaksi- kuinka kauan vauva ehtii olla yksin, ennen kuin joku tajuaa, että onnettomuuteen joutunut on jättänyt vauvan yksin..
Ei tietenkään saa jättää. Mutta sinuna miettisin kuinka järkevää on evätä isyys ton perusteella. Teet selväksi ettei noin tehdä. Jos haluat ettei isä ole lapsen kanssa enää, eroatte.
Se tapahtui jo. Turha olla enää hysteerinen. Ota avioero ja päästä mies vapaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisen lapsen äiti lähde minnekään.
Miksi ei?
Kätkykuolema on oikeasti riski. Kätkyhälytyksen käydessä jomman kumman vanhemmista täytyy olla lähellä. Ei siitä laitteesta muutoin ole mitään hyötyä.
" Ei tuon ikäisen lapsen äiti lähde minnekään."
Ei vissiin.
Nykymammat on matkalla Kreikan saarille rentoutumaan heti kun napanuora on napsaistu ja jälkeiset putsattu koipien välistä ...
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään saa jättää. Mutta sinuna miettisin kuinka järkevää on evätä isyys ton perusteella. Teet selväksi ettei noin tehdä. Jos haluat ettei isä ole lapsen kanssa enää, eroatte.
Miksi miehille pitää selventää itsestäänselvyyksiä?
Lasu.
Vauva voi vaikka kuolla tuona aikana.
No oliko edes kivaa siellä kavereiden kanssa? Vai menikö sekin pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Lasu.
Vauva voi vaikka kuolla tuona aikana.
Voihan se kuolla vaikka vanhempi olisi kotonakin.
Alle vuoden ikäisen lapsen äiti ei jätä lasta mennäkseen kavereiden kanssa jonnekin.
Ja tuo isä on täysi hölmö jolla ei tarpeeksi tietoa lapsen vaatimasta vastuusta.
Rikosasiahan tuo on. Siitä voi miettiä että tekikö oikein.
Eroaisin heti ja vetäisin miehen syytteeseen heitteillejätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Alle vuoden ikäisen lapsen äiti ei jätä lasta mennäkseen kavereiden kanssa jonnekin.
Ja tuo isä on täysi hölmö jolla ei tarpeeksi tietoa lapsen vaatimasta vastuusta.
Ja sun kaltaisten kusp ä i den takia Suomen syntyvyys ei nouse. Kuka haluaa tehdä tällaiseen syyllistävään ankeuteen lapsia. Jo lapsi ei pärjää yhtä iltaa täyspäinsen isän kanssa, niin ei tarvitse tehdä lapsia ollenkaan.
Olen jättänyt kuusiviikkoisen yksin kotiin kauppareissun ajaksi. Kesto noin vartin.