Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan jos olet. Minä olen se joka niin toivoi, että voisit auttaa kaikkia lapsettomia... Lupasin tulla kertoilemaan välillä kuulumisia; Nyt on meneillään 14rv. NP ultrassa kaikki oli hyvin ja tällä viikolla kuunneltiin sydänääniä, elossa on. Sukupuolta ei vielä olla nähty, mutta sinä veikkasitkin jo. Ehkä rakenneultrassa selviää ja tulen kertomaan olitko oikeassa. Kaikki on mennyt ihan mukavasti tähän asti, vauvamahaa odotellessa.

Ainoa asia joka varjostaa onnea on minun ja äidin väliset jutut... Näetköhän niille joskus jotain ratkaisua vai " lakaistaanko ongelma maton alle" ja ollaan niinkuin koskaan ei mitään olisi tapahtunut???

Enkeleitä tiellesi ja siunausta.

Vierailija
162/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä hereillä? Täällä todellinen " ongelma" tapaus. Miestä ei taida löytyä. Olenko koko loppuelämän yh? Näetkö minun tulevaan? Onko sulle meili osoitetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa heti suoralta kädeltä olenko se, jota tarkoitat.

Mutta muistan kun loppu vuodesta pidin pinoa, niin siellä eräs lapsettomuudesta (endoa muistaakseniko?) kärsivä kirjoitteli murheissaan apua pyytäen. Lähetin hänelle energiahoitoa kohdun ja munasarjojen alueelle. Hoito onnistui hyvin, energiat siirtyivät loistavasti. Kerroin hänelle, että tällä hoidolla on oikeasti raskautta edistävää vaikutusta (muutama minun luonani käynyt lapseton on tullut raskaaksi ilman samanaikaisesti päällä olevia lääketieteellisiä hoitoja).

Oletko se sinä?

Tämähän olisi loistojuttu!

Ja en osaa sanoa, olisinko juuri enkelinäkijä, mutta Jumalaan uskon ja kykyni on varmasti lahja Häneltä. Voima, jota saan välittää, tulee varmasti Jeesuksen rakkaudesta.

ap

Vierailija:

Hei vaan jos olet. Minä olen se joka niin toivoi, että voisit auttaa kaikkia lapsettomia... Lupasin tulla kertoilemaan välillä kuulumisia; Nyt on meneillään 14rv. NP ultrassa kaikki oli hyvin ja tällä viikolla kuunneltiin sydänääniä, elossa on. Sukupuolta ei vielä olla nähty, mutta sinä veikkasitkin jo. Ehkä rakenneultrassa selviää ja tulen kertomaan olitko oikeassa. Kaikki on mennyt ihan mukavasti tähän asti, vauvamahaa odotellessa.

Ainoa asia joka varjostaa onnea on minun ja äidin väliset jutut... Näetköhän niille joskus jotain ratkaisua vai " lakaistaanko ongelma maton alle" ja ollaan niinkuin koskaan ei mitään olisi tapahtunut???

Enkeleitä tiellesi ja siunausta.

Vierailija
164/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää että olet saanut tuollaisen viestin.

On todella, todella ikävää että olet tuota asiaa miettinyt ja pohtinut.

En voi tietenkään mennä sanomaan siitä mitä joku toinen on sinulle nähnyt, mutta voin kertoa, että itse en näe sinulle juuri parisuhderiitoja kummempaa. Nämä riidat on arkipäiväisiä, ei siis suurta murhetta tuottavaa.

Minä en pahaa sinulle loppuvuoteen näe. Surua kyllä, mutta en pahaa (esim lemmikin kuolema tms. surullinen, mutta ei paha asia kuitenkaan)

Nyt tehdään kuule näin:

Ilmoita jos luet tämän nyt. Lähetän sinulle rauhoittavaa energiaa kunhan KUITTAAT ensin, että tiedän sinun olevan vastaanottavainen.

Vierailija
165/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

106 jatkaa. Voitko vastata lyhyesti. olen yh ja lapseni isä aiheuttanut paljon harmia. emme uskalla tavata häntä. tuleeko meillä vielä ongelmia kyseisen miehen kanssa? Ja tietenkin minua askarruttaa olenko loppuelämän ilman miestä? noita hyviä miehiä on harvassa. töissä menee hyvin, mutta arki yksin lapsen kanssa niin vastuullista... vastaatko vielä?

Kiitos! ja lämmin hali.

Vierailija
166/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin toivoi, että voisin olla apuna kaikille lapsettomille.

ap

Vierailija
167/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huojentavaa kuulla, ettet nähnyt mitään suuria suruja minulle loppuvuodeksi. Toivottavasti olisit kertonut, jos olisit nähnyt.

Mitenkäs se lapsitilanne, näetkö vielä tulokkaita meille?

Nyt asetun tähän mukavasti ja otan vastaan rauhoittavaa hoitoa. Poskipäitä jo kivasti kihelmöikin.

Kiittävin halauksin

se Kolmen äiti

Vierailija
168/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

endosta kärsinyt mutta muistan hänetkin samasta pinosta. Kerroitkin silloin loppuvuodesta ettei hoito onnistuisi enkä näin ollen ollut raskaana. Mutta nyt keväällä tehdystä hoidosta onnistui. Lähetit minullekin energiaa (alkuvuodesta muistaakseni) koska epäilin että minulla ongelma olisi jossain alkion kiinnittymisessä. Ja ilmeisesti näin olikin. Joka tapauksessa raskaana ollaan ja osa kiitoksista kuuluu ilman muuta Sinulle.

Jos vain jaksat niin näetkö sen äitini ja minun välisen jutun miten menee? Ja ainahan se tulevan lapsen terveys kiinnostaa....

Edelleenkin siunausta!

Vierailija
169/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis rentoudu. Sulje silmäsi. 10 min on sinulle tulossa hoitoa. Rauhallista ja rauhoittavaa energiaa. Nukuttavaa myöskin :)

ap

Vierailija
170/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin todella kiinnostunut saamaan sitä.

Osaatko sanoa miksi eräs tuttuni pyörtyi saadessaan reikihoitoa? Hänellä oli silloin kilpirauhasen liikatoimintaa josta ei tiennyt, saattoiko johtua siitä?

Ei ole muuten helposti pyörtyilevää tyyppiä

Vierailija
171/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko vastata minullekin?

Kiitos. t. Salvia

Vierailija
172/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan liian myöhään liikkeellä...?

Jos vaan ehdit ja jaksat tätä ketjua seurata, niin lähettäisitkö mulle jotain hyvää? Tai kerro jotain?

Olen 34v kahden lapsen äiti - hoitovapaalla. Mulla on periaatteessa hyvä mies, käytännössä melko hyvä. Olen masentunut ja sain lääkkeet hiljattain, vielä ei tunnu tehoavan.

Olen tavallaan huolissani parisuhteesta ...toisaalta en jaksa huolehtia (masennuksen takia?) kun aattelen, että minkäs tälle voi... Lapset on kaikki kaikessa. Opiskelen, mutta en oikein tiedä mitä hyötyä siitä on. Onko siitä?

Olen niin sekaisin, etten oikein edes osaa kysyä mitään. Jos ehdit, niin pelkkä energialähetyskin olisi ihana. Jos näet jotain, niin ilolla kuulisin.

-Elviira

Vierailija
173/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sinulla tosiaankin on näkemisen lahja ja lahja lähettää energiaa!

Oli kuin olisit käärinyt minut tiukasti lämpöiseen vilttiin. Joka paikka hehkui ja oli niin turvallinen ja rauhallinen olo, että leukaperätkin loksahtivat auki rentoudesta!

Raajoja kihelmöi ja kuumotti, samoin kasvoja. Nyt jälkeenpäin paleltaa, kun energiaa ei enää tulekaan. Olo on raukea ja jäsenet raskaat.

En tiedä kuinka pystyisin kiittämään kyllin. Tuntuu, että pystyn vapautumaan tuon toisen " suruennustuksen" taakasta. Kiitos sinulle siitä!

Kauheaa jankkausta, mutta vieläkin kysyn Sinulta, näetkö meille vielä lapsia tulevaksi? Ei olisi mitenkään maailmanloppu jos ei tulisikaan, mutta miltä näyttää? Tervetullut olisi vielä ainakin yksi.

Kaikkea hyvää elämääsi, ilmoittelehan täällä, jos pistät praktiikkaa pystyyn. Täällä on yksi potentiaalinen asiakas :)

100/112, se Kolmen äiti

Vierailija
174/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sinulle työtä, valitettavasti. Ainut pelastus saattaisi ola se, että työsuhdetta jatkettaisiin, mikä on kyllä mahdollista, sitä mietitään parhaillaan. Mutta suuremmalla todennäköisyydellä työsi loppuu.

Te selviätte kyllä, mutta raskasta ja tiukkaa se on.

Jos työsi loppuu, tulet hyvin pian raskaaksi. Jos ei lopu, et saa kaipaamaasi vauvaa vielä pariin vuoteen ainakaan.

Jos jäät kotiin, taloudelliset seikat vaivaavat, mutta onneakin on luvassa, paljon!

Esikoisenne on hyvä (poika?). Ei hänestä rikollista tule! Hän on vilkas ja rauhaton, ja saat hänestä vielä paljon harmaita hiuksia. Hän yrittää kyllä parhaansa, mutta.. minkäs teet ;)

Hän on vielä pieni. Eniten hän nyt kaipaa syliä ja halia.

Hän on pahimmillaan hyvinkin hankala, mutta näen että hän on pohjimmiltaan niin herkkä. Hänellä on ajatuksia, jotka ovat järkeviä, kuin vanhemman lapsen ajatuksia. Hän miettii paljon, mutta hän ei pysty keskittymään.

Rauhoita hänelle illasta noin puoli tuntia aikaa, aikaa joka on vain hänelle. Silitä ja kuuntele. Tämä luo hyvän pohjan tulevaisuudelle. Usko pois, hänestä tulee hyvä nuori mies vielä.

Tuohon uneen voisin sanoa, että se ei koske tulevaa lasta. Tulkitsin sen johtuvan pelostasi esikoisen tuleivaisuutta kohtaan. Näit hänet vieraana lapsena, koska pelkäät että hänestä tulee kuin vieras, se " rikollinen" . Suojelit häntä unessa, koska haluat hänelle hyvää, haluat säästää hänet pahalta.

ap

Vierailija:

AP: Sinulla on mahtava lahja ja tunnut osaavan käyttää sitä hyvällä tavalla.

Toivoisin itsekin vielä vastausta, vaikka ymmärrän toki, että äitinä et jouda kaikille vastaamaan. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa ja rakastan häntä. Meillä on kolme lasta ja toivoisin vielä yhtä, mieheni taas ei. Näetkö, tuleeko meille vielä lasta ja jos tulee, niin milloin ja kumpaa merkkiä.

Olen myös hyvin ahdistunut, koska olen pätkätyöläinen enkä nyt tiedä, olenko jossain töissä syksyllä. Iso talolaina vaatii kaksi tienaajaa. Työsuhteeni nykyiseen työpaikkaan päättyy pian.

Olen myös hyvin huolestunut esikoisestamme, jolla on asperger. Eihän hänestä tule rikollista eihän? Tuleehan hänestä vielä kunnon kansalainen, joka erottaa oikean ja väärän. Nyt hän on eskarissa ja on varastanut pari kertaa kavereilta.

Tuosta lapsijutusta vielä. Minua hämmentää, sillä minulla on ollut vahvoja kokemuksia, että joku haluaisi vielä meille syntyä tai tulla. Olen kuullut ovikellon soivan yöllä, eikä kukaan sitä soittanut (kaksi kertaa olen tähän herännyt ja käynyt tarkistamassa). Olen nähnyt vahvan unen, jossa pitelin omaa vauvaa sylissä ja yritin suojella sitä. Vauva oli meidän, mutta ei kukaan olemassa olevista lapsista...

Ps. Minullakin on joskus ollut etiäiskokemuksia ja telepaattinen yhteys äitini kanssa. Sukujuureni ovat äidin puolelta lapissa ja isän puolelta jostain kaukaa löytyy romaniverta. En kuitenkaan pysty ennustamaan eikä minulla ole tuon kaltaisia lahkoja kuin AP:llä

Kiitos vielä

t. Salvia

Vierailija
175/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun en saa yhteyttä.

En, vaikka kuin yritän.

Oletko liian ahdistunut? Tarvitsen sun apua, jotta voimme yhdessä yrittää.

ap

Vierailija
176/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli melkein itku, kun osuit niin oikeaan tuon esikoispoikamme suhteen. Hän tosiaan vaikuttaa joskus ikäistään vanhemmalta, niin kuin hän olisi maailmaa nähnyt enemmän kuin moni aikuinen, sellaisia hänen pohdiskelunsa joskus ovat. Hän on myös hyvin herkkä ja nauttii suunnattomasti silittelystä yms. Jotenkin minua helpotti kovasti, sillä olen ollut hyvin hyvin huolissani ja toki olen vieläkin.

Näet siis meille vielä lapsen joko pian tai muutaman vuoden päästä. Näetkö sukupuolen? Meillä on kyllä molempaa merkkiä ennestäänkin;-)

Tulemme todellakin olemaan tiukilla taloudellisesti, jos en ensi lukuvuodeksi töitä saa. Olen opetusalalla. Luotan kuitenkin siihen, että meistä huoli pidetään.

Kiitos sinulle AP! Olet kuin enkeli auttaessasi ihmisiä. Älä kuitenkaan unohda itseäsi!

t. Salvia

Vierailija
177/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeammin näetkö miehen elämään joka ei ole enää arjessani läsnä? Mulla oli suhde mieheen, jonka sydämen taisin murtaa. Mieheni ei tiedä käsittääkseni tästä suhteesta, joka oli platoonista rakkautta, mutta myös minulle tie vaikeasta elämäntilanteesta ja pahasta olosta tai jostakin. Syyllisyys kalvaa ajoittain kovastikin. Pilasinko miehen elämän? Tajuaako mieheni sittenkin mun " pettäneen" ?

Vierailija
178/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten joskus voin avata pinon tuolla nimellä, kertoakseni niitä kuulumisia varsinkin sen sukupuolen suhteen jota veikkasit minulle jo aiemmin. Ja itseäni voisin kutsua Esikoksi (näin ensimmäistä odottaessani) jotta ei niin joka kerta ole tarpeen selittää taustaa.

Muistan siitä energiahoidosta senkin vielä, että se endoa potenut sai sitä ensin ja sinulta meni voimat silloin. Lupasit tulla myöhemmin uudestaan lähettääksesi sitä minulle, ja näin tehtiinkin. Tämän jälkeen tulin kertomaan kun tein sen positiivisen rtestin. Ja nyt kun näin pinon ajattelin kertoilla kuulumisia.

Mutta nyt on mentävä nukkumaan, että jaksaa töihin. Oikein ihanaa kevään jatkoa ja auringon valoa kaikille!

Vierailija
179/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on lähestymiskielto?

Älä tapaa tätä miestä. Hän on arvaamaton. Jos lapsi ja hän tapaavat, niin varmista yleinen/vahdittu tapaaminen, älä luota mieheen hetkeäkään. Älä usko kun hän tulee sinulle puhumaan kauniita ja lupaamaan mitä vain. Älä.

Hän haluaa teidät takaisin. Pysyttele etäällä. Älä puhu hänelle mitään, mitä ei ole pakko.

kaikki ei ole ohi vielä. Hän ei tule helpolla luovuttamaan. tarvitset voimia ja läheistesi tukea.

Pysy viileän rauhallisena aina kun hänet kohtaat.

Minulla alkoi rannetta särkeä todella kovaa. Hän on ilmeisesti satuttanut sinua.

Lähetän sinulle voimia ja rauhoittavaa energiaa.

Lapsen kanssa sinä pärjäät loistavasti. Nosta leuka pystyyn. Olet voimakas, rohkea ja vahva! Löydät ne tunteet itsestäsi, usko minua! Sinua on tallottu maahan ja lyöty henkisesti. Syy ei ole sinussa, vaan siinä toisessa osapuolessa. NOUSE NAINEN! Sinussa on voimaa! Sinä pärjäät, sinä ja lapsesi tulette voimaan hyvin!

ap

Vierailija:

106 jatkaa. Voitko vastata lyhyesti. olen yh ja lapseni isä aiheuttanut paljon harmia. emme uskalla tavata häntä. tuleeko meillä vielä ongelmia kyseisen miehen kanssa? Ja tietenkin minua askarruttaa olenko loppuelämän ilman miestä? noita hyviä miehiä on harvassa. töissä menee hyvin, mutta arki yksin lapsen kanssa niin vastuullista... vastaatko vielä?

Kiitos! ja lämmin hali.

Vierailija
180/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen, jota luen, täytyy olla joko se joka apua pyytää, tai hänen lähiomaisensa jokapäiväisestä elämästä. muutoin en voi aistia.

ap

Vierailija:

Tai oikeammin näetkö miehen elämään joka ei ole enää arjessani läsnä? Mulla oli suhde mieheen, jonka sydämen taisin murtaa. Mieheni ei tiedä käsittääkseni tästä suhteesta, joka oli platoonista rakkautta, mutta myös minulle tie vaikeasta elämäntilanteesta ja pahasta olosta tai jostakin. Syyllisyys kalvaa ajoittain kovastikin. Pilasinko miehen elämän? Tajuaako mieheni sittenkin mun " pettäneen" ?