Selvännäkemisestä
Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).
Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.
Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .
Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?
Joku, joka tekisi tätä työkseen?
Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).
Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?
Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..
Kommentit (204)
Sinulla ON hyvä mies. Hän on nyt sinulle tuki ja turva. Hän auttaa sinut tämän masiksen yli.
Hän rakastaa sinua suunnattomasti, myös nyt kun sinä olet sairas.
Toki hänellekin tulee pahoja päiviä jolloin hän saattaa sinua loukata.
Opiskelu kannattaa! Jos nyt jätät sen kesken, se pahentaa masennustasi. Nyt sinulla on tavoitteita, sinä olet pyrkimässä eteenpäin.
Joskus kun sinua oikein masentaa, niin ajattele JOKAIKINEN negatiivinen asia positiiviseksi. Esim. " olenpas taas kamaln väsyneen näköinen" ---> " no hyvä, vielä on sentään peilikuvalla silmät auki" - tai jotain muuta yhtä typerän päätöntä xD
usko vain, sekin jo auttaa!
Ihan totta, olet nyt vain aallon pohjalla, mutta et onneksi vielä koko meren pohjalla =) Sinä pääset kyllä tästä yli. Rohkeutta !
tänään en enää jaksa uutta energiansiirtoa, mutta huomenna (siis tänään) ensi töikseni aamulla teen sinulle energiansiirron. Se piristää sinua. Alan lähettää klo 7. 30 (esikoiseni lähtee kouluun ja tupa hiljenee hetkeksi) joten ehdin sen tekemään.
ap
Vierailija:
Olen varmaan liian myöhään liikkeellä...?Jos vaan ehdit ja jaksat tätä ketjua seurata, niin lähettäisitkö mulle jotain hyvää? Tai kerro jotain?
Olen 34v kahden lapsen äiti - hoitovapaalla. Mulla on periaatteessa hyvä mies, käytännössä melko hyvä. Olen masentunut ja sain lääkkeet hiljattain, vielä ei tunnu tehoavan.
Olen tavallaan huolissani parisuhteesta ...toisaalta en jaksa huolehtia (masennuksen takia?) kun aattelen, että minkäs tälle voi... Lapset on kaikki kaikessa. Opiskelen, mutta en oikein tiedä mitä hyötyä siitä on. Onko siitä?
Olen niin sekaisin, etten oikein edes osaa kysyä mitään. Jos ehdit, niin pelkkä energialähetyskin olisi ihana. Jos näet jotain, niin ilolla kuulisin.
-Elviira
Näen terveen lapsen, lapsen, joka on utelias ja herkästi riehaantuva. Pienikin ärsyke niin lapsi on sata lasissa. Mitään " vikaa" en näe. Vain puhdasta taapero-poweria =)
ap
Vierailija:
Näen terveen lapsen, lapsen, joka on utelias ja herkästi riehaantuva. Pienikin ärsyke niin lapsi on sata lasissa. Mitään " vikaa" en näe. Vain puhdasta taapero-poweria =)ap
Se kuulostaakin oikein ihanalta =)
Itse asiassa käyn av:lla vain satunnaisesti, joskus vain kolmen viikon välein. Taidan avata sp-osoitteen, jonne voit kertoa kuulumisiasi. Mutta se jäänee huomiselle.
Olisi mukavaa kuulla raskauskuulumisiasi ja elää sitä hengessä mukana =)
Ja vielä piti sanoa, että älä minua kiitä, kiitä Jumalaa. Kiitä Jeesusta. He ovat voimallaan sinulle lapsen kohtuun antaneet, minä en voimaa tuota, välitän vain.
ap
Vierailija:
Joten joskus voin avata pinon tuolla nimellä, kertoakseni niitä kuulumisia varsinkin sen sukupuolen suhteen jota veikkasit minulle jo aiemmin. Ja itseäni voisin kutsua Esikoksi (näin ensimmäistä odottaessani) jotta ei niin joka kerta ole tarpeen selittää taustaa.Muistan siitä energiahoidosta senkin vielä, että se endoa potenut sai sitä ensin ja sinulta meni voimat silloin. Lupasit tulla myöhemmin uudestaan lähettääksesi sitä minulle, ja näin tehtiinkin. Tämän jälkeen tulin kertomaan kun tein sen positiivisen rtestin. Ja nyt kun näin pinon ajattelin kertoilla kuulumisia.
Mutta nyt on mentävä nukkumaan, että jaksaa töihin. Oikein ihanaa kevään jatkoa ja auringon valoa kaikille!
Tiedän että mieheni on hyvä mies, meillä vaan on tämmöistä ...arkea tämä elämä välillä.
Ihanaa jos jaksat lähettää! Kaikki apu on tänne todella tervetullutta. Koitan ajatella sua puoli kasin jälkeen - toivottavasti löydät mut!
Etsin tän ketjun huomenna ja laitan terkut, tuli mitä tuli.
-Elviira
Aamulla herätys klo 7.
Elviira, aamulla " tavataan" energian merkeissä, nyt toivotan rentouttavia yöunia.
ap
Uusi rakkaus: onko tulossa, kuka ja milloin ja missä merkeissä?
Kiitos ja terveisin Kaisa
Lapsemme on aina ollut todella huono nukkumaan. Viime aikoina on mennyt aina vaan hullummaksi. En ymmärrä mikä hänellä on! Lääkärit on käyty, ruokavaliot kokeiltu jne kaiken pitäisi olla kunnossa. Mutta mikä lapsella on hätänä?! Miten voin häntä auttaa? Ja samalla itseäni, sillä tämä hirvittävä unenpuute on todella kiduttavaa :( Parisuhdekin voi huonosti, sillä en vaan jaksa mitään. Mies yrittää auttaa, mutta lapsi rauhoittuu öisin vain minulle.. Mikä lapsella on hätänä? Henkistä vai fyysistä? Milloin meillä nukutaan?
minullekin?
Olen neljän lapsen yh, ja elämä on aika väsyttävää. Ihmetyttää oma olotilani, väsyttää ympärivuorokauden niin etten millään jaksaisi olla hereillä. Muitakin ihme oireita on. Jaksasitko katsoa mikä minulla on?
Minulla todettiin syövän esiaste viime vuonna, ja se hoidettiin pois. Tällä viikolla oli kontrollikäynti, patologin vastausta odotan. Näetnkö, onko se vielä minussa? Lääkäri kyllä sanoi että kudokset eivät näytä siltä että olisivat parantuneet. Onko minulla syöpä?
Kaikki muutkin asait painavat mieltä. Ei ole työtä, ei ole rahaa, ei ole rakkautta. Tosin siitä rakkaudesta en ole yhtään varma, haluanko sitä edes. Olen ollut yksin kolme vuotta, ja mitä kauemmin elän ilman parisuhdetaa, sen enemmän minua pelottaa ja aehdistaa ajatukset toissta ihmisestä.
Tätäkö tämä minun elämäni sitten on? Yksin neljän kanssa, ilman mitään mikä tekisi elämän upeaksi ja ihanaksi, ehkä vielä syövän kanssa kamppaillen?
-Adele
mikä on tulevaisuuteni... ahdistaa työttömyys ja rahattomuus.. minulla on lapsi ja uusi suhde, miten meidän käy. :(
näetkö meille toista lasta? Olen kahden vaiheilla haluanko vielä jäädä pois hyvästä työpaikasta...
-ansku
Olisin tosi kiitollinen jos kerkeät katsoa, eli olen tosi ihastunut tähän tummaan mieheen, näetkö meitä yhdessä... Mitenkä työtilanne tulevaisuudessa? Entä saanko vielä lapsia? Kiitos kovasti etukäteen!
T. Tanja eli 75
Hei!
On tullut todella paljon pyyntöjä, enä pysty jokaiselle vastaamaan. Vastaan vain niille, jotka todella tuntuvat apua tarvitsevan. Joudun siis laittamaan nyt " tärkeysjärjestykseen" , tällä en tarkoita sit että väheksyisin kenenkään asioita, vaan sitä että vastaan niille joista tuntuu vahvimmat avunpyynnöt.
Sinä, Surusilmä, tunnut juuri tälläiseltä, aistin niin voimakasta surua, ahdistusta ja loputonta tuskaa.
Olen samaa mieltä kanssasi, kokemasi lapsen menetys tuntuu niin väärältä. Se tuntuu todella, todella pahalta. Aina emme voi ymmärtää miksi näin meitä koetellaan, miksi meiltä otetaan jotain niin kaunista ja hyvää pois. En pysty onnea sinulle lupaamaan, mutta lähetän sinulle energiaa joka auttaa sinua puhdistautumaan syvästä katkeruudesta jota sydämessäsi kannat. Haavat eivät parane koskaan, mutta kipu ja tuska lievittyy. Kaipaus ja tyhjä tunne jää kun jotain arvokasta ja niin rakasta on viety pois. Toivoisin saavani sinut samaan aikaan vastaanottamaan kun lämpöä ja puhdistavaa energiaani lähetän. Toipuminen sinun kohdallasi voi alkaa kunnolla vasta kun puhdistaudut tästä syvästä pahasta olostasi. Ilmoittele kun olet paikalla, niin sovitaan aika ja annan sinulle ohjeita miten vastaanotat sinulle saapuvan energian.
Uudelle raskaudelle alkaa otollinen aika kun olet sydämessäsi vapautunut katkeruudesta. Uusi sielu odottaa luoksesi pääsyä, mutta ensin sinun on oltava sydämestäsi puhdas hännet vastaanottamaan.
Haava joka sinulla on sisaresi kanssa.. En pysty sitä nyt näkemään. Tämä päälläsi oleva ahdistus ja tuska peittoaa sen. Samoin en pysty isääsi ja veljeesi näkemään.
ap
Vierailija:
Paljon on pyyntöjä sinulle tullut, joten ymmärrän, ettet kaikille ehdi millään vastata. Kuitenkin mietin, että voisitko olla minulle avuksi... Toki tiedän, että tulevaisuus on jokaisen kohdalta jo suunniteltu, mutta auttaisiko asioiden tietäminen tähän ahdistukseen? Minulla on huoli isästäni ja hänen kauttaan veljestäni. Tämän tilanteen lisäksi ahdistaa kovin lapsen menetys, ja varsinkin se, etten yrityksistä huolimatta ole tullut uudestaan raskaaksi. Meillä on miehen sisaren kanssa yhteinen haave, toteutuukohan se meille?
-Surusilmä
Vierailija:
mikä on tulevaisuuteni... ahdistaa työttömyys ja rahattomuus.. minulla on lapsi ja uusi suhde, miten meidän käy. :(
Hei!
Näen työttömyyden helpottavan, ehkä jonkin työllistämiskurssin kautta.. Kuitenkin tähän liittyy vahvasti papereita ja eri virastoja. Ehkäpä kyseessä olisi esim. työllistyminen työvoimatoimiston kautta osa-aikaiseen työhön jolloin myös sovitellut päivärahat kyseessä. Vaikea tulkita mitä paperipinot ja tekstit tarkoittaa.. Mutta näen, että tämä poikii pidemmän työsuhteen (työllistämistä jatketaan määräaikaisena?)
Ota siis avoimesti vastaan mitä tarjotaan / kysele.
Talousasioissa tulee vielä paha notkahdus. Laskuja jää rästiin ja niistä tulee selvittelyä, saat kuitenkin ne hoidettua Loppuvuosi on taloudellisesti jo seesteistä aikaa. Tämä siis vain siinä tapauksessa että työllistyt (miten aistin sen, että odotat kesää ja ajattelet lämpimiä päiviä levon merkeissä..? Hukka se ajatus, taloudelliset asiat saa nyt mennä edelle)
Rakkautesi uutta mietä kohtaan on ehkä turhan pinnallista. En usko, että siitä kovin syvää ja kestävää kumppanuutta tulee. Ettet vain olisi hänen kanssaan vain sen takia, että tarvitset j o n k u n lähellesi?
ap
moni varmasti vastauksen jo sisimmässään tietää. Sieltäkö sinä sen ammennat? :)
Vielä ihan vaan kyselin siitä urahommasta aiemmin, en varmasti ensialkuun kuullosta kaikkein tärkeimmälle, mutta toivon apuasi kuitenkin.
Vedenjakajalla
Olen huolissani lapseni terveydestä. Tutkimukset ovat kesken. Erästä sairautta nyt epäillään ja sitä lähdetään tarkemmin tutkimaan kiirellisenä. Olen niin peloissani.. :(
Pystytkö näkemään mitään tulevasta? Kiitos!!!
Kiitos vastauksestasi, olen nyt paikalla, lähden nukuttamaan poikaani n. klo 12.00. Ja olet kyllä oikeassa kaikessa, mitä kirjoitit, mielelläni ottaisin energiaa vastaan!
Surusilmä
Viola