Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
21/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsemme on aina ollut todella huono nukkumaan. Viime aikoina on mennyt aina vaan hullummaksi. En ymmärrä mikä hänellä on! Lääkärit on käyty, ruokavaliot kokeiltu jne kaiken pitäisi olla kunnossa. Mutta mikä lapsella on hätänä?! Miten voin häntä auttaa? Ja samalla itseäni, sillä tämä hirvittävä unenpuute on todella kiduttavaa :( Parisuhdekin voi huonosti, sillä en vaan jaksa mitään. Mies yrittää auttaa, mutta lapsi rauhoittuu öisin vain minulle.. Mikä lapsella on hätänä? Henkistä vai fyysistä? Milloin meillä nukutaan?

Tämä on sellainen asia, jossa minusta ei ole apua.

Pystyn vastaamaan tähän vain äitinä.

Olen itse 4 lapsen äiti, nuorin vasta muutaman kuukauden.

Meillä on kaikki muut lapset olleet yökiljujia.. Vieläkin 4 vuotias nukkuu hyvin huonosti ja varmaan 6 kertaa herää yössä.

Välillä huutaa kauankin ja alkaa kiukuttelmeen ja välillä taas nukahtaa heti kun saa unilelunsa takasin kainaloon.

Ei varmaan auta yhtään että sanon että kyllä joskus ohi menee. Kouluiässä varmaan viimeistään.

Yritä vaan selvitä öistä mahdollisimman pienillä ärsykkeillä. Ei valoja, ei ääneen puhumista. Vain hiljaista puhetta ja rauhoittavaa silitystä.

Väsymys ja parisuhdeongelmat kulkevat käsi kädessä.

Jos vaan suinkin voitte miehesi kanssa nukkua viikonloppuisin vuoroaamuin pitkään, vaikka joutuisit pakottamaan miehesi nousemaan (sain näyn että sinä olet teistä se joka valvot ja valvot ja nouset öisin lasta hoitamaan). Ja PÄIVÄUNET! Edes puolen tunnin torkut.

ap

Vierailija
22/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdistänyt parantajan/näkijän taidot yliluonnolliseen, samaan nippuun esim henkien näkemisen kanssa. Paljon nuo asiat kiinnostavat ja parantajan lahja olisi suuri asia, mutta samalla pelottava, koska pelkäisin sen avaavan aisteja niin, että näkisin vaikkapa niitä henkiolentoja.

Olen työskennellyt ihmisten parissa sosiaalialalla ja joskus, harvoin olen tuntenut päässeeni jonkinlaiseen syvempään yhteyteen asiakkaan kanssa jopa niin, että asiakas on ääneen ilmaissut, että toin jotain positiivista, energiaa tms. Olen ajatellut, että jos se on energian luovuttamista " pienessä mittakaavassa" ja jotakin samansuuntaista parantajat kykenevät tekemään sitten " suuressa mittakaavassa" ...eli järkeiltynä ei mitään pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä?

Minullakin on romariverta äitini puolelta. Isän puolelta Lapista =) Olemme siis samankaltaisista sukujuurista kumpikin!!

Olen ajatellut sekä energiahoitoa, että selvänäkemistä.

Tunnen kipeät kohdat kuumuutena.

ap

Vierailija
24/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni kokenut todella paljon ikäviä asioita. Jäin nuorena leskeksi,uusi mies pettänyt montaa kertaa. Tuleeko vielä tasapainoa elämääni? Loppuuko tämä " kidutus" Mitä minulla pitäisi tehdä? Ero?

Kiitos kun jaksat vastata. Olen niin poikki henkisesti...

Maria.

Vierailija
25/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti näe.

ap

Vierailija
26/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selannut koko viesti ketjua, en tiedä vaikka joku olisi jo tälläistä ehdottanut... Mitens olisi, jos kokeilisitte " selvänäkö-energiahoitoja" ? Itse olen tälläisellä hoitajalla käynyt ja todlla tykännyt :) Energiahoidon yhteydessä saa vastauksia mieltä polttaviin kysymyksiin ja energialla itsensä taas parempaan balanssiin.

Mikäli olette todella hyviä ei mainostaa tarvitse, koska tieto taidoistanne leviää viidakkorumpua pitkin ja jonoa ovelle piisaa :) Nyt vaan johonkin yrittäjäkurssille ensin ja starttirahaa hakemaan ja firma pystyyn!

Näkeekö jompikumpi teistä milloin löydän uuden työn?

Onnea ja enkeleitä rinnallenne!

Vierailija
27/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan vastata sinulle ajan kanssa kunhan vauvani on nukkumassa.

Nyt hän on vielä hereillä, leikkii tuossa lattialla iskän kanssa.

Sinun viestisi olen lukenut jo ajat sitten ja ajoittain olet pyörinyt vahvasti mielessäni.

Minulla on vaan niin paljon sinulle sanottavaa, siksi annan joskus tuntejakin odottaa.. jotta saan ajan kanssa tutkiskella ja miettiä.

Odota, vastaan sinulle kyllä, mutta haluan tehdä sen äärimmäisen harkitusti ja valitusti.

Tunnen ahdistuksesi, se on kuin pistelevä muuri ympärilläsi. Ja päänsärkysi tuntuu myös minulla kun ajattelen sinua.

ap

Vierailija
28/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu, meillä on sitten hyvät geenit ;D Hih.

Oletko sinä harjoittanut taitoasi jotenkin? Entä se parantaminen, onko se tullut sinulla vain itsekseen?

Seide

Vierailija
29/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itku, kun luin vastauksesi... Minulla ei ole lähestymiskieltoa, koska pelkäsin miehen kohtaamista. meillä on kylläkin suojatut henkilötiedot. isä ei tiedä missä asumme. välillä raskasta tämä " pakoilu" ja pelkääminen. Ajatella millaista elämää! Onneksi on hyvä tukiverkosto, hyvä ammatti ja syötävän ihana lapsi. Kiitos vielä kerran vastauksesta. Nyt vaan itkettää.

Vierailija
30/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinulle vastannut, koska kysymyksesi jo sisältää vastauksenkin.

Olet siis itsekin sen verran tarkkanäköinen ongelmassasi, että tiedät jo kuinka se tulee päättymään. Tuossa kuviossa itkee varmasti joku.

Ole rehellinen miehellesi (en kannusta tunnustamaan, se voi jopa satuttaa enemmän). Tarkoitan että joko lopeta suhde joko mieheesi tai siihen toiseen mieheen. Et voi samalla säästää ja syödä kakkua.

Tässä on mukana myös niin monta muuta ihmistä (puolisot, lapset, - - - sedät, tädit, isovanhemmat.. koko lähisuku, NELJÄN IHMISEN puolelta!)

Niin kuin sanoit. Isot itkut. Ja monta itkijää.

ap

Vierailija:

Olen naimisissa, meillä on kaksi lasta ja kaikki periaatteessa ok. Olen kuitenkin toivottoman ihastunut toiseen mieheen... En ole perhettäni jättämässä eikä mieskään sitä tekisi omalleen, mutta miten näet tämän tilanteen ratkeavan? Isoon itkuun joskus, tavalla tai toisella?

Nimim. näin ei minulle pitänyt koskaan käydä...

Vierailija
31/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö ehdit vastata? Painelen kohta pehkuihin, mutta jos pystyt niin olisi mukava jos vastaisit....

Nuhanenä (joka kyseli lapsista, töistä ja elämästä ylipäätään...)

Vierailija
32/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sain kuulla äsken ystävältäni järkyttävän uutisen. Ystäväni on ollut leikkauksessa, ja vielä on pitkä tie takaisin normaaliin arkeen. Paraneeko ystäväni? Huoli on kova ystävästäni ja hänen perheestään.

Näetkö, meneekö minulla ja miehelläni pitkään, ennenkuin tulen raskaaksi? Kuinka monta lasta näet meidän perheessä? Rakastan miestäni ja lastani yli kaiken ja toivon, että meidän perheeseen suodaan vielä iloa ja onnea roppakaupalla. Nyt on mieliala maassa ystäväni takia.

Pystytkö näkemään, mikä koirallamme on.. epilepsia(ko)? Hän sai kohtauksen mummolassa pari viikkoa sitten. Vai onko jotain vakavampaa?

Kiitos avustasi.

t. huolestunut

Voi sinua.. Kuulehan, en tiedä onko minusta taaskaan juuri apua.

Kuten olen kertonut tässä ketjussa jo monesti, en kykene näkemään kolmansiin osapuoliin. Jotta voin ihmiselle nähdä niin tarvitsen hänen lupansa katsomiseen. Lupahan tulee siinä kun minulta joku apua itse pyytää. Useasti kyllä näen äidin kautta lapseen ja puolisoon, niissä asioissa, jotka koskettavat myös kysyjää itseään. Esim juuri parisuhdeasiat.

Näin ollen en pysty sanomaan ystävästäsi mitään. En näe.

Uskon että sinulla on kova huoli. Ystävällä kuuluu ollakin. Nämä ovat niitä elämäntilanteita jolloin tosiystävyyttä punnitaan. Ole tukena ystävällesi sekä hänen miehelleen. Auta heitä kulkemaan tämän vaikean ajan yli.

... ja koiraan pätee sama juttu. En näe. En ole koskaa nähnyt eläimistä mitään. Ihmisiä autan =)

Raskautumiseen.. Tiedän että toivot lasta. Toivot sitä nyt todella paljon. Raskaudut ennen kuin syksy koittaa.

ap

Vierailija
33/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ymmärtänevät, että autan puhtaasta sydämestäni niitä, jotka sitä tarvitsevat.

Nyt näkisin, että suurimpiin avunpyyntöihin olen jo vastannut -en edelleenkään väheksy kenenkään ongelmia, mutta toimin sen perusteella kenestä aistin vahvimman hädän.

Nyt keskityn Kantareliin ja palaan linjoille muita varten kun taas energialtani jaksan (haluan muistuttaa, että tämä kuluttaa ja väsyttää myös minua).

ap

Vierailija
34/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko linjoilla, tarvitsen apuasi jotta saan yhteyden.

ap

Vierailija
35/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko linjoilla, tarvitsen apuasi jotta saan yhteyden.

ap

Vierailija
36/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät oman tiesi käyttää lahjaasi. Ainakin tämän ketjun perusteella uskaltaa sanoa, että sinusta varmasti on apua sitä tarvitseville.

Hyvää yötä sinulle, toivottelee uninen nuhanenä...

Vierailija
37/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo äläkä vedä suohon muita mukanasi. Teen hirveän hallan itsellesi tässä toiminnassa, jota harrastat!! ymmärrä jo että Jeesus halusi meidän pysyvän erossa selvännäkemisestä, eikä mikää ennustaminen ole hyvän kanssa toimimista. Minusta tämä ketju tulisi poistaa.

Vierailija
38/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka perintöriidassa käy?

Entä sisareni tilanne, toipuuko hän?

Kiitos kaunis. Annan palautteen!

Vierailija
39/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, rauhoitu ja sulje silmäsi.

Tarvitsen sinun keskittymisesi. Kirjoitan sinulle kun saan sinuun yhteyden. Tunnet varmaan jotain lämpöä ja kihelmöintiä tai kutitusta.. Anna tuntua, älä lopeta keskittymistäsi. En muutoin pääse " lähellesi" . Tässä menee siis hetki.

Joskus tarvitsen apua myös näin.

ap

Vierailija
40/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt seurustellut 3 vuotta mieheni kanssa, toivon hänen kanssaan avioliittoa ja lapsia, mutta hän tuntuu olevan kovin varuillaan.. Näetkö meillä yhteisen tulevaisuuden vai eroammeko kenties, näetkö ongelmiamme? rakastan häntä kovin ja tuntuu että niin hänkin minua mutta jotain tuntuu puuttuvan...? kiitos!

tämä on ihan uutta minulle, tahdoin kokeilla! :)