Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen perhe piikittelee jatkuvasti koulutuksestani

Vierailija
23.04.2026 |

Heillä on niin niin niin akateeminen perhe ja yksi pojista kehtasi ottaa amiksen käyneen puolison. On sanottu ihan suoraankin että amis on surkea, joskus on jopa sanottu että olen kouluttamaton. Usein vihjaillaan etten ymmärtäisi mistä puhutaan, en tiedä miten heidän piireissään käyttäydytään, ennen miehen sisaruksen väitöstilaisuutta useampi heistä selitti minulle kuin pikkulapselle miten missäkin vaiheessa pitää käyttäytyä. Osaan myös keskustella yhteiskunnallisista asioista, politiikasta, kulttuurista jne. enkä ole mielestäni missään vaiheessa antanut sellaista vaikutelmaa että olisin jollain lailla tyhmä ja sivistymätön. Onko miehen suku jotenkin poikkeuksellisen junttia, vai onko tuollainen tavallista? Nykyään ärsyttää jo valmiiksi kun pitäisi tavata heitä.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies on DI. Varmaan teekkarilakkipäässä vappuna, kun mennään mun vanhemmille ja minä pakahdun ylpeydestä

Vierailija
2/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuohon nyt sanoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sexy DI-mister mister on kuuma näky

Vierailija
4/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn jne.

Vierailija
5/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies on DI. Varmaan teekkarilakkipäässä vappuna, kun mennään mun vanhemmille ja minä pakahdun ylpeydestä

LATVALAHO DI-HULLUKIN AKTIVOITUI.

Vierailija
6/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano että muuttakoot hurreihin? Ja blokit päälle.

Vierailija
7/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä ammattisi on?

Vierailija
8/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puolisosi reagoi tähän? Ei kyllä todellakaan kuulosta normaalilta ja tämä perhe nyt ei vaan ymmärrä tuolla käytöksellään paljastavan oman tyhmyytensä. Se on kyllä valitettavasti tullut huomattua, että ylemmän korkeakoulun käyneillä on monella tuollaisia ajatuksia, joskus jopa alkaa hävettää itseä se, ettei kukaan vaan luule, että mä ajattelen noin. Jossain seurassa en sano koulutustani. On helpompi sanoa aikaisempi ammatti, joka on kätilö. 

Vierailija
9/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa omaan kotiin pois sieltä miehen lapsuudenperheen luota niin jatkuva piikittely loppuu samantien.

Vierailija
10/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano heille, että sinä arvostat koulutustasi ja kaikki koulutukset ovat hyviä.

Sehän siinä on tärkeintä, että itse arvostat koulutustasi. 

Vierailija
11/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sexy DI-mister mister on kuuma näky

Näkisitpä kaljamahaisen veljeni joka on DI :D

Vierailija
12/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä ammattisi on?

Niin niin niin epäakateeminen. Sivusta 

Vierailija
13/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on amis käytynä eli olet lähäri, sinä olet kouluttamaton. Tuollainenkin pitää amislaiselle selvittää, voi jessus.

Vierailija
14/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puolisosi reagoi tähän? Ei kyllä todellakaan kuulosta normaalilta ja tämä perhe nyt ei vaan ymmärrä tuolla käytöksellään paljastavan oman tyhmyytensä. Se on kyllä valitettavasti tullut huomattua, että ylemmän korkeakoulun käyneillä on monella tuollaisia ajatuksia, joskus jopa alkaa hävettää itseä se, ettei kukaan vaan luule, että mä ajattelen noin. Jossain seurassa en sano koulutustani. On helpompi sanoa aikaisempi ammatti, joka on kätilö. 

Tarkoitat varmaan paljastavansa.

Vierailija
15/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Keksitty juttu. Tosielämässä se menee korkeintaan niin, että "oikeita töitä" tekevät alemmuuttaan vääntävät vitsiä pellemaistereista. Halveksunta on useimmiten ihan keksitty juttu omassa päässä. Ja jos ei ole, useimmilla koulutetuilla ihmisillä on kuitenkin hyvät käytöstavat, eikä tuolla tavalla puhu kukaan. 

Vierailija
16/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin juntteja ja tyhmiä. Miehesi pitää sanoa näille suorat sanat. 

Vierailija
17/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suorat sanat ja lopetat tapaamasta.

Vierailija
18/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä DI:t tekevät? Insinöörin työnkuvan vielä ymmärtää, mutta että "diplomi"... Onko kyseessä jonkilainen harrastelija insinööri joka on saanut ponnisteluistaan diplomin? Hieman, kuin peruskoulun käsityö-kurssin päätteeksi saa "ompelukone-ajokortin"? "Olen ajokortti-ompelija?", "Olen diplomi-insinööri".

Vierailija
19/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamaton tarkoittaa yleisellä tasolla niitä, jotka eivät ole yliopistokoulutettuja. 

Vierailija
20/175 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä siis oikeat akateemiset tutkinnot vai jotkin humanistisen höpöhöpöpaperit?