Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen perhe piikittelee jatkuvasti koulutuksestani

Vierailija
23.04.2026 |

Heillä on niin niin niin akateeminen perhe ja yksi pojista kehtasi ottaa amiksen käyneen puolison. On sanottu ihan suoraankin että amis on surkea, joskus on jopa sanottu että olen kouluttamaton. Usein vihjaillaan etten ymmärtäisi mistä puhutaan, en tiedä miten heidän piireissään käyttäydytään, ennen miehen sisaruksen väitöstilaisuutta useampi heistä selitti minulle kuin pikkulapselle miten missäkin vaiheessa pitää käyttäytyä. Osaan myös keskustella yhteiskunnallisista asioista, politiikasta, kulttuurista jne. enkä ole mielestäni missään vaiheessa antanut sellaista vaikutelmaa että olisin jollain lailla tyhmä ja sivistymätön. Onko miehen suku jotenkin poikkeuksellisen junttia, vai onko tuollainen tavallista? Nykyään ärsyttää jo valmiiksi kun pitäisi tavata heitä.

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei puolusta sinua? Miksi itse et puolusta itseäsi? Miksi tapaat noita mlkkuja?

Vierailija
202/215 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sexy DI-mister mister on kuuma näky

Näkisitpä kaljamahaisen veljeni joka on DI :D

Kaljamahasta viis, sillä kuitenkin on naisia oven takana jonoksi asti, hot hot hot!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kosketa minua ugrien

sukujuhlakärhämät, kun katselen

koulutettua keskieurooppalaista.

x

Vierailija
204/215 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia korkeakoulutettuja, jopa tohtoreita ja yhteistä heille on täydellinen huumorintajuttomuus. Ei osata laskea leikkiä, ei ymmärretä ironiaa eikä sarkasmia. Ollaan niin vakavia, ylimielisiä ja itsensä lumoissa. Itseironia on täysin tuntematon käsite. Olen pahoillani, jos loukkaan jotakin, mutta tämä on kokemukseni. 

Vierailija
205/215 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä heidän kanssaan?

Vierailija
206/215 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia korkeakoulutettuja, jopa tohtoreita ja yhteistä heille on täydellinen huumorintajuttomuus. Ei osata laskea leikkiä, ei ymmärretä ironiaa eikä sarkasmia. Ollaan niin vakavia, ylimielisiä ja itsensä lumoissa. Itseironia on täysin tuntematon käsite. Olen pahoillani, jos loukkaan jotakin, mutta tämä on kokemukseni. 

Mun kokemus taas on se, että huumorintajuttomia on joka koulutusasteella ja myös kouluttamattomissa.

Vierailija
207/215 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehelle on riittänyt matalasti koulutettu nainen niin ei sen pitäisi kuulua suvulle yhtään mitenkään jos olette onnellisia noin. He varmaan eivät ole itse oikeasti onnellisia kun puuttuvat noin teidän asioihin. Mullakin on lähellä tapaus, jossa Yliopiston käyneelle ei käynyt matalammin koulutettu puoliso. Mutta se on eri tilanne jos se on oma valinta eikä suvun valinta. 

Vierailija
208/215 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa appi veetuili jatkuvasti, vaikka itsellä ei ollut kuin työpaikkakoulutus ja pojallaan eli miehelläni aik. opistotasoinen koulutus.

Oliskelin kaksi amk- tutkintoa naimisissa oloaikana ja appi jatkuvasti sanoi, että ei sinusta mitään tule, vaikka kuinka paljon opiskelet.😈

Asia palaa usein mieleen, vaikka hän on jo kauan ollut kuolleena.

Vierailija
209/215 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisiin tilaisuuksiin liittyy usein etiketti, jota osallistujien odotetaan noudattavan joten ei miään ihme, jos sinulle on etiketistä kerrottu. Olet kuitenkin ammattikoululainen, joten on todennäköisempää, että et ole osallistunut väitöstilaisuuteen. Samalla lailla etiketistä kerrotaan niille akateemisille, jotka eivät ole osallistuneet. 

Ihan samalla lailla esimerkiksi oopperaan littyy etikettisääntöjä, jotka valitetettavasti ovat katoamassa sitä mukaa mitä enemmän ns .tuulipukukansaa näytöksiin osallistuu (mikä ei ole suoranaisesti tuulipukukansan vika, vaan valistuksen puutteen. Oopperassa kun esimerkiksi sävel ja musiikki ja musiikinjohto on hyvin tärkeässä asemassa ja jotain menettää, jos pitää koko ajan nousta ylös päästääkseen jonkun yliaktiivisen rakon omistajan pissalle ja sitten takaisin tulessa sama asia. Silloin ei ole päässyt näkemään ja kuulemaan koko näytöstä, josta maksoi). Ennen kuului asiaan, että kokenein oppperassakävijä muistuttaa toisia etiketistä. Esimerkiksi jos on sairas suoli tai pitää justa 15 minuutin välein pissalla, niin sillon ei ole suotavaa alkaa hyppiä ylös paikaltaan 15 minuutin välein ja häiritä koko rivin näytöksen seuraamista. Silloin pitää osata valita oma paikka katsomossa rivin laidalta, jotta häiritsee mahdollisimman vähän muita. 

Sanoisin sinule ap, että relaa vähän miehesi perheen kanssa. Se mitä tulee heidän ilmiselvästi asiattomiin kommentteihinsa vaikka ammatikoulun hounoudesta, niin etsi jotain tutkittua knoppitietoa missä amislaiset on ihan samalla viivalla kuin akateemiset ja heitä vastapalloa. 

Vierailija
210/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puolisosi reagoi tähän? Ei kyllä todellakaan kuulosta normaalilta ja tämä perhe nyt ei vaan ymmärrä tuolla käytöksellään paljastavan oman tyhmyytensä. Se on kyllä valitettavasti tullut huomattua, että ylemmän korkeakoulun käyneillä on monella tuollaisia ajatuksia, joskus jopa alkaa hävettää itseä se, ettei kukaan vaan luule, että mä ajattelen noin. Jossain seurassa en sano koulutustani. On helpompi sanoa aikaisempi ammatti, joka on kätilö. 

Ap on trolli. Samanlainen aloitus on ollut ennenkin!

Vierailija
211/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olisit koulutettu, huolisitko amismiehen?

Vierailija
212/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi ei puolusta sinua? Miksi itse et puolusta itseäsi? Miksi tapaat noita mlkkuja?

Koska tyttö on aina uhri.

Vierailija
213/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveljen tyttöystävä on someyrittäjä, joka odottaa hänet löydetään.

Jossain vaiheessa vaati veljeäni ostamaan kaikkea, jotta saa jotain, mitä esitellä. Onneksi me muut puhuttiin järkeä.

Veli kuitenkin elättää, maksaa asumisen ja paljon muitakin. 

Kun nähdään, tyttis jaksaa selittää työstään ja monikaan ei jaksa sitä kuunnella. Mutta kukaan ei esim naura hänelle

On nää unboxin videot välillä aika huvittavia

Vierailija
214/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap vielä luet niin kyllä niitä juntteja riittää. Aidosti fiksu ihminen ymmärtää että kumpaakin tarvitaan, amista ja yliopistoa. Ja ymmärtää olla arvostelematta muita, osaa sanoa mielipiteensä loukkaamatta. Oman puolison suku mollaa estotta hoitovapaan pitäviä kotiäitejä sekä psykiatrisesti sairaita. Satun olemaan molempia. Viisastelijoille tiedoksi että kotiäitiys ei tehnyt minua sairaaksi. Alkoholismilla ei ole puolison suvulle niin väliä kunhan vaan käy töissä. Vieläkin suututtaa kuullut kommentit vaikka niistä on jo aikaa. 

Vierailija
215/215 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epähieno suku miehellä, sivistymätöntä toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi