Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antonilla on krapula, mutta eiköhän päivän mittaan ilmesty paikalle joko tähän ketjuun tai aloittaa uuden ulinan.

Vierailija
282/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen mt-ongelmat ym. eivät ole mikään haitta deittimarkkinoilla kun taas miehelle ne on läpipääsemätön kallio eli tämä on sitä kuuluisaa tasa-arvoa.

Et selvästikään ole koskaan tavannut sellaista naista jolla on sen sortin mielenterveysongelmat kuin vaikkapa meikäläisellä. :D Sekaisin kuin seinäkello eikä seksiäkään saa - ei tätä kukaan mies jää katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen teknobileisiin ja sielä on naisia aah

Vierailija
284/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menen teknobileisiin ja sielä on naisia aah

Teknobileissä setä kourii Allun löysää farkkupyllyä aah

Vierailija
285/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei noita naisia saa en ymmärrä, eilen joku haukku minua pälvikaljuksi ihme pinnallisia ämmiä

Vierailija
286/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia naiset on pysyä kaukana, jotkut ihme adonikset salipellet niitä kiinnostaa vain ja raha miehet

Vierailija
287/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on hyväksyä ettei saa naista, olen yksin ja nautin teknobileistä

Vierailija
288/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeet pinnalliset naiset luulevat itestää liikoja rahaa on ja mersu pihassa ,mulla on valtavat velat ja romu auto, mä en ymmärrä tommosia ihmisiä

Vierailija
289/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei noita naisia saa en ymmärrä, eilen joku haukku minua pälvikaljuksi ihme pinnallisia ämmiä

Ja mitä itse teit ennen kuin kutsuttiin pälvikaljuksi? Kourit pyllyä? Tönäisit kumoon?

Vierailija
290/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan niin tuohonkaan ei tule vastausta 

Vierailija
291/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylpeet pinnalliset naiset luulevat itestää liikoja rahaa on ja mersu pihassa ,mulla on valtavat velat ja romu auto, mä en ymmärrä tommosia ihmisiä

Lopeta ulin Anton Ekman.

Vierailija
292/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä itse teit ennen kuin kutsuttiin pälvikaljuksi? Kourit pyllyä? Tönäisit kumoon?

En tehnyt sori mitää kävelin vaan ohi!

Vierailija
293/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä kaukana todella naisista ikuisesti, nyt juon ja menen teknobileisiin

Vierailija
294/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi pysyä kaukana todella naisista ikuisesti, nyt juon ja menen teknobileisiin

Tuleeko siitä hyvä mieli? Säästyykö rahaa? Lyheneekö velka? Saatko sieltä naisen?

Vierailija
295/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siitä hyvä mieli? Säästyykö rahaa? Lyheneekö velka? Saatko sieltä naisen?

No en tiedä, tuskin saan, en vaa kelpaa naisille pakko se hyväksyä, nuorempana kelpasin en tiedä mitä on tapahtunut ajat muuttunut

Vierailija
296/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juon kun ei mulla ole kavereita. Kyllä mä pärjään.

Vierailija
297/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkee enää kirjottaa tänne mitää. Annan olla

Vierailija
298/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni Anton. 

Vierailija
299/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, tuskin saan, en vaa kelpaa naisille pakko se hyväksyä, nuorempana kelpasin en tiedä mitä on tapahtunut ajat muuttunut

No miksi sitten teet sitä? Miksi et sen sijaan seuraa täällä annettuja neuvoja? Elämäsi muuttuisi hyvin äkkiä aivan toisenlaiseksi. Ja jos vastaat ”mä haluan ryypätä”, olet alkoholisti. 

Vierailija
300/300 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamieheni olisikin hullu, työkyvytön perseaukinen