Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Naisen mt-ongelmat ym. eivät ole mikään haitta deittimarkkinoilla kun taas miehelle ne on läpipääsemätön kallio eli tämä on sitä kuuluisaa tasa-arvoa.
Et selvästikään ole koskaan tavannut sellaista naista jolla on sen sortin mielenterveysongelmat kuin vaikkapa meikäläisellä. :D Sekaisin kuin seinäkello eikä seksiäkään saa - ei tätä kukaan mies jää katselemaan.
menen teknobileisiin ja sielä on naisia aah
Vierailija kirjoitti:
menen teknobileisiin ja sielä on naisia aah
Teknobileissä setä kourii Allun löysää farkkupyllyä aah
Joo ei noita naisia saa en ymmärrä, eilen joku haukku minua pälvikaljuksi ihme pinnallisia ämmiä
Tommosia naiset on pysyä kaukana, jotkut ihme adonikset salipellet niitä kiinnostaa vain ja raha miehet
Pakko se on hyväksyä ettei saa naista, olen yksin ja nautin teknobileistä
Ylpeet pinnalliset naiset luulevat itestää liikoja rahaa on ja mersu pihassa ,mulla on valtavat velat ja romu auto, mä en ymmärrä tommosia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Joo ei noita naisia saa en ymmärrä, eilen joku haukku minua pälvikaljuksi ihme pinnallisia ämmiä
Ja mitä itse teit ennen kuin kutsuttiin pälvikaljuksi? Kourit pyllyä? Tönäisit kumoon?
Katotaan niin tuohonkaan ei tule vastausta
Vierailija kirjoitti:
Ylpeet pinnalliset naiset luulevat itestää liikoja rahaa on ja mersu pihassa ,mulla on valtavat velat ja romu auto, mä en ymmärrä tommosia ihmisiä
Lopeta ulin Anton Ekman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä itse teit ennen kuin kutsuttiin pälvikaljuksi? Kourit pyllyä? Tönäisit kumoon?
En tehnyt sori mitää kävelin vaan ohi!
Parempi pysyä kaukana todella naisista ikuisesti, nyt juon ja menen teknobileisiin
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysyä kaukana todella naisista ikuisesti, nyt juon ja menen teknobileisiin
Tuleeko siitä hyvä mieli? Säästyykö rahaa? Lyheneekö velka? Saatko sieltä naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä hyvä mieli? Säästyykö rahaa? Lyheneekö velka? Saatko sieltä naisen?
No en tiedä, tuskin saan, en vaa kelpaa naisille pakko se hyväksyä, nuorempana kelpasin en tiedä mitä on tapahtunut ajat muuttunut
Yksin juon kun ei mulla ole kavereita. Kyllä mä pärjään.
Ei järkee enää kirjottaa tänne mitää. Annan olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, tuskin saan, en vaa kelpaa naisille pakko se hyväksyä, nuorempana kelpasin en tiedä mitä on tapahtunut ajat muuttunut
No miksi sitten teet sitä? Miksi et sen sijaan seuraa täällä annettuja neuvoja? Elämäsi muuttuisi hyvin äkkiä aivan toisenlaiseksi. Ja jos vastaat ”mä haluan ryypätä”, olet alkoholisti.
Unelmamieheni olisikin hullu, työkyvytön perseaukinen
Antonilla on krapula, mutta eiköhän päivän mittaan ilmesty paikalle joko tähän ketjuun tai aloittaa uuden ulinan.