Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (466)
Miks haluaisin miehen jolla on mt ongelmia?? Kuunnella ja katella sen ihmeellisiä oikkuja ja kausia jolloin voi huonosti…joo ei kiitos! Kannattaa etsiä nainen jolla on myös mt ongelmia
Eiköhän kaikki halua löytää itselleen kumppanin, toivottavasti sinäkin löydät joku päivä.. tsemppiä!
En ymmärrä miksi Allu avaa näitä ketjuja, kun jokaiseen rakentavaan kommenttiin tulee ”ei kiinnosta, haluan juoda”?
AP on erittäin tylsä ja lapsellinen ihminen. Vaikka olisi adoniksen näköinen ja Audi alla, ei kukaan nainen kelpuuttaisi häntä juuri tuon kertakaikkiaan inhottavan ja typerän luonteen takia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Allu avaa näitä ketjuja, kun jokaiseen rakentavaan kommenttiin tulee ”ei kiinnosta, haluan juoda”?
AP on erittäin tylsä ja lapsellinen ihminen. Vaikka olisi adoniksen näköinen ja Audi alla, ei kukaan nainen kelpuuttaisi häntä juuri tuon kertakaikkiaan inhottavan ja typerän luonteen takia.
Ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä
Sinua varmaan harmittaa se fakta ettet saa koskaan kouria naisen pyllyä, tuntea naisen kosketusta ihollasi tai nukahtaa naisen viereen. Osanotto.
Yksi mt-ongelmainen riitti. Olisin kestänyt senkin, jos siihen ei olisi ympätty alkoholin ylenkäyttö mukaan.
Se on vihoviimeinen lääke siihen ongelmaan. En ikimaailmassa lähde enää siihen rumbaan. Olin henkeni menettää.