Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (466)

Vierailija
461/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mt-ongelmainen riitti.  Olisin kestänyt senkin, jos siihen ei olisi ympätty alkoholin ylenkäyttö mukaan.  

Se on vihoviimeinen lääke siihen ongelmaan.  En ikimaailmassa lähde enää siihen rumbaan.  Olin henkeni menettää.  

Vierailija
462/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluaisin miehen jolla on mt ongelmia?? Kuunnella ja katella sen ihmeellisiä oikkuja ja kausia jolloin voi huonosti…joo ei kiitos! Kannattaa etsiä nainen jolla on myös mt ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki halua löytää itselleen kumppanin, toivottavasti sinäkin löydät joku päivä.. tsemppiä!

Vierailija
464/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Allu avaa näitä ketjuja, kun jokaiseen rakentavaan kommenttiin tulee ”ei kiinnosta, haluan juoda”?

AP on erittäin tylsä ja lapsellinen ihminen. Vaikka olisi adoniksen näköinen ja Audi alla, ei kukaan nainen kelpuuttaisi häntä juuri tuon kertakaikkiaan inhottavan ja typerän luonteen takia.

Vierailija
465/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Allu avaa näitä ketjuja, kun jokaiseen rakentavaan kommenttiin tulee ”ei kiinnosta, haluan juoda”?

AP on erittäin tylsä ja lapsellinen ihminen. Vaikka olisi adoniksen näköinen ja Audi alla, ei kukaan nainen kelpuuttaisi häntä juuri tuon kertakaikkiaan inhottavan ja typerän luonteen takia.

Ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä

Vierailija
466/466 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, minä haluan kouria pyllyä

Sinua varmaan harmittaa se fakta ettet saa koskaan kouria naisen pyllyä, tuntea naisen kosketusta ihollasi tai nukahtaa naisen viereen. Osanotto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi