Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (457)
En ymmärrä naisia oon kuitenkin pitkä ja komee mut naisista tullut nirsoja
Ei muka ollenkaan sais juoda no juohan naisetkin
Ehkä kattelen liian tasokkaita naisia nirppanokkia joille ei kelpaa tavallinen duunari mies
Ilmeisesti ne ongelmat on jo aika pahalla tasolla sitten? Koska onhan myös samantyyppisiä naisia, joilla on samat ongelmat. Jos et heillekään kelpaa, niin ei kyllä muita kannata edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
No niin sekopäät hiljeni
Ainoa sekopää täällä olet sinä ja sinun kanssasi on sama, kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: kaataa nappulat, paskoo pelilaudalle, ja retostelee voittaneensa.
Siksi kenenkään mielestä ei maksa vaivaa kommunikoida kanssasi kovinkaan paljoa, jos enää ollenkaan.
Aloin peukuttaa Allun uusimpia mekaanisia kommentteja. Huvittaa miten jätkä toistaa itseään kuin papukaija. Joko hän ei välitä siitä että hänen rajoittuneesta argumentaatiostaan ollaan koostamassa samanlaisia kuolemattomia lausahduksia kuin Matti Nykäsen aivopieruista, tai sitten hän tekee tämän tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska moniongelmaisen kanssa seurustelu ei vain toimi jos itse on joten kuten elämässä kiinni. Joko siitä tulee hoivasuhde (ja harva moniongelmainen saa asioitaan kuntoon) tai sitten lyö päätä seinään kun jatkuvasti on jotain sekoilua käynnissä. Moni haluaa ihan tavallista elämää johon kuuluu töissäkäynti ja vapaa-ajalla harrastelua tai matkustelua vakaan kumppanin kanssa. Ja sekin on eri asia, jos on ongelmia yhdellä osa-alueella joita tunnistaa ja haluaa aktiivisesti parantaa tilannettaan kuin se että ulistaan vain että pitää kelvata tällaisena ja mitään yritystä ei ole. Sitten voi ottaa vastinparikseen samanlaisen ihmisen eikä tavoitella oman tason ulkopuolista poolia.
Näin on. Aivan samoista ongelmista kärsiviä on joka sukupuolessa. Sinne sekaan vaan, sakeaan joukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ne ongelmat on jo aika pahalla tasolla sitten? Koska onhan myös samantyyppisiä naisia, joilla on samat ongelmat. Jos et heillekään kelpaa, niin ei kyllä muita kannata edes yrittää.
Allu-parka ei ymmärrä olevansa vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten ota juovaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Aloin peukuttaa Allun uusimpia mekaanisia kommentteja. Huvittaa miten jätkä toistaa itseään kuin papukaija. Joko hän ei välitä siitä että hänen rajoittuneesta argumentaatiostaan ollaan koostamassa samanlaisia kuolemattomia lausahduksia kuin Matti Nykäsen aivopieruista, tai sitten hän tekee tämän tahallaan.
joo joo parempi ku ei sano mitää ootko muka ite täydellinen
mitä sitte jos juon ja on kaljamaha, haluan kaljamahaisen naisen myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Saat olla ympäripäissäs vaikka aamusta iltaan, kun valitset samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään mitään juopponaista halua vaikka juonkin
vaikka olen vähän erilainen ja ongelmatapaus velkaantunut juon, ei kaikki todellakaa kelpaa, naisen pitää olla nätti naamasta
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei sua koristeeksi huoli. Miehen pitää pystyä yhteiselämään naisen kanssa ja sinä et siihen pysty.
Sulle sopii juoppo nainen koska et osaa puhua mistään muusta kuin juomisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei sua koristeeksi huoli. Miehen pitää pystyä yhteiselämään naisen kanssa ja sinä et siihen pysty.
IHANKO NAISET OIS TÄYDELLISIÄ RIKKAITA MISSEJÄ HITTO OLET SEKOPÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä on omatkin ongelmat. En jaksaisi kantaa enää muiden ongelmia. Ap korjaa ensin omat ongelmasi niin olet haluttua tavaraa.
No onhan naisillaki ongelmia ja monella onkin
Niin onkin, mutta mä myös ymmärrän täysin miksi en kelpaa kenellekään kunnolliselle miehelle. Tässä on se meidän ero.
Koska moniongelmaisen kanssa seurustelu ei vain toimi jos itse on joten kuten elämässä kiinni. Joko siitä tulee hoivasuhde (ja harva moniongelmainen saa asioitaan kuntoon) tai sitten lyö päätä seinään kun jatkuvasti on jotain sekoilua käynnissä. Moni haluaa ihan tavallista elämää johon kuuluu töissäkäynti ja vapaa-ajalla harrastelua tai matkustelua vakaan kumppanin kanssa. Ja sekin on eri asia, jos on ongelmia yhdellä osa-alueella joita tunnistaa ja haluaa aktiivisesti parantaa tilannettaan kuin se että ulistaan vain että pitää kelvata tällaisena ja mitään yritystä ei ole. Sitten voi ottaa vastinparikseen samanlaisen ihmisen eikä tavoitella oman tason ulkopuolista poolia.