Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (267)
joo joo parempi ku ei sano mitää, kalja on hyvää nam nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kyllä tullut mietittyä voiko tämä "Allu" olla oikea ihminen ollenkaan. Juttunsa ja kirjoitustyylinsä on niin yksinkertaista, että lähes kuka tahansa pari ketjua luettuaan pystyisi provoilemaan tänä "hahmona". Lieneeköhän alkuperäinen Allu enää edes aktiivinen netissä ylipäätään, ja hänen "legendaansa" vain ylläpitävät milloin mitkäkin tylsistyneet mammat tai lautalaiset?
Koska en vain jotenkin suostu uskomaan, että kukaan jaksaisi valittaa omasta elämästään tuntemattomille jossain vauvapalstalla tai Suomi24:ssä 10+ vuotta putkeen...
Ihan mahdollinen skenaario.
Allu on myyttinen, tragikoominen hahmo joka ei kuole koskaan uskollisten "faniensa" tarinoiden myötä.
Hieman kuin Jeesus tai Sokrates. Vuosituhansien päästä hänet muistetaan viisaana filosofina, jonka lausahduksia toistellaan ja niiden merkityksestä kiistellään niin oppineiden kuin rahvaankin keskuudessa.
Nimenomaan. Jonkun pitäisi tehdä kulttuuriteko, ja kerätä Allun lausahdukset yhdeksi valtavaksi kokoelmaksi, kuten Elias Lönnrot aikoinaan keräsi (ja muokkasi) Kalevalan.
Voin aloittaa:
- mitä sitte?
- hakkaa päätäs seinää pelle
- tuu sanoo naama eteen?
- miks naiset on nii nirsoja
- oon pitkä ja komee
- kaljamahainen nainen tiukois farkuissa aah
- en ymmärrä naisia
- ei muka sais ollenkaan juoda
- juohan naisetkin
- ei kiinnosta, haluan juoda
Joo kyllä toi "en ymmärrä naisia" pitää olla listan ykkösenä. Sopisi myös Allun aforismikokoelman nimeksi.
MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?
ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA
HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT
MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???
mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?
HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN
OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA
Haluaisin mielelläni t appaa itsein.. en uskalla sitä tehdä
Niin mitä vikaa mussa on naiset?
Allun aforismikokoelma (työn alla):
- en ymmärrä naisia
- mitä sitte?
- hakkaa päätäs seinää pelle
- tuu sanoo naama eteen?
- miks naiset on nii nirsoja
- oon pitkä ja komee
- kaljamahainen nainen tiukois farkuissa aah
- juohan naisetkin
En siedä yhtään naisen ruikutusta kun pääsee niin monessa asiassa helpommalla
Ja taas mentiin! Vauvapalstan luottomies ei petä. Pari päivää sitten arvuuteltiin, milloin seuraava aloitus samasta aiheesta. Tämäkin ketju päättynee samaan "jaksamattomuuteen".
- en ymmärrä naisia
- juohan naisetkin