Touhutippojen siittiöt ovat urbaanilegenda.
Jos niissä on siittiöitä, miksi niin monet naiset käyttävät tätä ehkäisynä luotettavasti vuosia, ja tulevat raskaaksi kertalaakista kun mies tulee sisään?
Keskeytetystä yhdynnästä voi tulla raskaaksi vain jos yhdyntöjä on kaksi peräkkäin, jolloin eläviä siittiöitä voi olla virtsaputkessa tai edellisestä siemensyöksystä on vain tunteja aikaa, tai jos mies vetää liian myöhään ulos.
Se on ihan pätevä ehkäisykeino, teho on kondomin luokkaa eikä kondominkaan käyttöä kukaan paheksu kun se on "niin epäluotettava"
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Meidän kuopus on eri mieltä 😆
No mikä teillä meni vikaan?
Nuorena tuli usein keskeytettyä yhdyntää käytettyä ehkäisynä, enkä tullut koskaan raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
18v + 9kk sitten pikkujouluista tultiin, muutama työntö paljaalla, sitten kumin kanssa loppuun... Juuri täytti poika 18 🙂
Siittiöt eivät selviä montaa tuntia virtsaputkessa. Siemenestettä ei myöskään mitenkään vuoda ennen siemensyöksyä.
12 vuotta toimi keskeytetty yhdyntä. Heti kun muuttui vähän lepsummaksi, niin esikoinen sai alkunsa. Ja lukuisat kerrat keskeytetty yhdyntä oli myös ovulaation aikaan, varmasti satoja kertoja näiden vuosien aikana.
Tulin raskaaksi. Ei muita yhdyntöjä ollut silloin. Muistan lukeneeni jonkun tutkimuksen, että suurimmalla osalla miehistä ei ole siittiöitä liukasteessa, mutta joillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy toimimattomuuteen on se, että mies ei kerkeä vetämään ajoissa pois. Kun se riittää se millilitrakin sitä nestettä raskautumiseen, niin saa olla ajoissa.
Raskauden riski: Esiliukasteen seassa voi siksi olla liikkuvia, hedelmöityskykyisiä siittiöitä, minkä vuoksi touhutipoista voi tulla raskaaksi.
Jos ei vedä ajoissa pois niin se EI ole silloin enää keskeytetty yhdyntä. :)
Keski-ikäisten naisten kanssa ei ole enää tuota "ongelmaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touhutipat yllätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18v + 9kk sitten pikkujouluista tultiin, muutama työntö paljaalla, sitten kumin kanssa loppuun... Juuri täytti poika 18 🙂
Eli olitte humalassa?
Toimihan tuo vuosia, akka sai O:n aina paljaalla ja mun piti tulla sitten kumin kanssa, olihan se vähän epäreilua.
Opin tuon ap:n kovasti epäilemän läksyn jo teinipoikana, kun tyttöystävä pamahti kerran keskeytyksestä paksuksi :(
Mutta pelaavathan jotkut venäläistä rulettiakin, joten pilatkaa elämänne rauhassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Toimihan tuo vuosia, akka sai O:n aina paljaalla ja mun piti tulla sitten kumin kanssa, olihan se vähän epäreilua.
Onhan se epäreilua. Mutta olisit vetäissyt sitten välillä kakkoseen tai neito/rouva olisi opetellut nielemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edellinen, mutta meillä meni vikaan se että olimme nuoria ja hölmöjä ja uskoimme tämmöiseen keskeytyspaskan toimivuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Opin tuon ap:n kovasti epäilemän läksyn jo teinipoikana, kun tyttöystävä pamahti kerran keskeytyksestä paksuksi :(
Mutta pelaavathan jotkut venäläistä rulettiakin, joten pilatkaa elämänne rauhassa vaan.
Ette vain osanneet.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten kanssa ei ole enää tuota "ongelmaa".
Mä olen 44-vuotiaana keski-ikäinen ja mulla on edelleen säännölliset ovulaatiot.