Tiedättekö ketään ihmistä, joka olisi löytänyt suhteen oltuaan yli 10 vuotta sinkkuna?
Kommentit (14)
"löytänyt suhteen"? Tarkoitat varmaan, että kohdannut ihmisen, johon on rakastunut ja joka on rakastunut häneen?
Itse olin seitsemän vuotta sinkkuna ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. Ei se nyt ihan kymmentä vuotta ole, mutta useita vuosia kuitenkin verrattuna pariin ystävääni, jotka tapasivat miehensä alle vuosi avioeronsa jälkeen.
Kyllä minäkin olen ehtinyt olla sinkkuna vuosikaudet suhteiden välissä.
Nyt tuntuu kyllä että edellinen suhde saa jäädä viimeiseksi.
Olen ollut oikeastaan ikäni yksin, pari lyhyehköä tapailua, mutta ei niitä suhteeksi lasketa. En pidättelisi henkeä itseni puolesta 😏, vaikka toiveita vielä onkin ja oma olo on seesteisempi kuin koskaan.
Entäs löytyykö yli 40 vuotta sinkkuna ollutta?
Juu minä itse. Olin sinkkuna noin 20 vuotiaasta 30 vuotiaaksi. Kirves oli heitetty kaivoon jo aikaa sitten. Sitten aviomieheni tavattuani ajattelin että ei kiitos kun käsitykseni ihanne miehestä oli vääristynyt vuosien saatossa. Anna mahdollisuus!
Sukulaismies löysi puolison nelikymppisenä. Oli siihen saakka ollut sinkku.
Olivat naimisissa kuolemaan saakka ja vaikuttivat onnellisilta.
Totta kai voi löytää. Riippuu miten sinkkuus määritellään, onko ilman yhtään ainutta treffiä. Mutta tiedän paljon ihmisiä, jotka eivät ole seurustelleet, sitten jossain vaiheessa ovat löytäneet jonkun. Jopa elämäntapasinkuille voi käydä noin.
en tunne. kaikki eronneet ystäväni ovat nyt +40v, eikä ole kysyntää treffimarkkinoilla. kuulemma parikymppiset pojat tahtoisivat milffien pöksyihin, mutta oman ikäisiä ei enää kiinnosta. se on seuraavat 40 vuotta aika yksinäistä, jos ei rupea miestä löytymään. onnea jahtiin kaikille sinkuille.
13v kuivan kauden jälkeen taas muutama vuosi onnellista parisuhdetta takana.
En tunne. Kyllä se aika toivotonta on. Ne jotka ovat haluttuja kumppaneita, ovat sitä kaikenikäisenä ja löytävät seuraa helposti. Ne jotka eivät kelpaa, eivät kelpaa minkään ikäisenä.
kyllä