Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (245)

Vierailija
181/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä sun profiilissas lukee? Millaiset kuvat sulla on?

Hyvät kuvat ja monta

Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.

Voidaan lähteä vaikka yhdessä kävelemään tai kahville:).

Ihan kiva teksti, joskin voisit laittaa vähän yksityiskohtaisemmin minkälaista liikuntaa harrastat ja mitä musaa kuuntelet. Teksti tuollaisena on, kuten mainitsin, ihan kiva, mutta ei ehkä niin kiinnostusta herättävä.

Vierailija
182/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.

Ihan kiva teksti, joskin voisit laittaa vähän yksityiskohtaisemmin minkälaista liikuntaa harrastat ja mitä musaa kuuntelet. Teksti tuollaisena on, kuten mainitsin, ihan kiva, mutta ei ehkä niin kiinnostusta herättävä.

En ymmärrä miksei tule osumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele lavatanssit. 

Vierailija
184/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy jopa aika samanlainen mikä minä itse olen. Ongelmia saa olla. Mut en halua juoppoa. Saa juoda. Olla velkaa jne. Naisille tämä tuntuu olevan ongelm

Naisille tämä alkoholi ja velat tuntuu olevan ongelma

Jep. Tosi monille naisille nuo on sellaisia asioita, joita he ovat oppineet varomaan. Suojelevat itseään, etteivät luo tunnesidettä juoppoon tai raha-asioita huonosti hoitavaan mieheen. Mieheltä odotetaan parisuhteessa turvallisuutta ja vakautta raha-asioissa. Alkoholin käyttö on usein ok niin kauan kuin se ei ole humalajuomista eikä siihen ole riippuvuutta, mutta AP, sinulla on riippuvuus. Se pelottaa useimmat naiset pois. 

Vierailija
185/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tapaat jonkun, kannattaa olla naisesta kiinnostunut. Kuuntele enemmän kuin puhut. Kysele (toki kohtuuden rajoissa). Olen huomannut että tämä on useimmille miehille vaikeaa.  

Vierailija
186/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Kerropas nyt, minälaista musiikkia kuuntelet? Ja millaista liikuntaa ihan oikeasti harrastat? Eilisessä ketjussasihan sanoit, että liikut vain duunissa- eli ne sali-ja metsäkävelyjutut ovat, kuten yleensä, täyttä fantasiaa. 

Vierailija
187/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

En ymmärrä miksei tule osumia

No voisi olla vähän enemmän särmää. Deitti-ilmoitusten lukeminen on aika puuduttavaa hommaa ja samankaltaisia tekstejä on liikaa. Keksi jotain, millä voisit erottua massasta. Ootko koskaan käynyt katsomassa muiden miesten tekstejä? Mitkä asiat nausten profiileissa saa mielenkiinnon heräämään?

Vierailija
188/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos naisella on vaikka kaljamahaa tai lihavakaa jos se on kaunis

Jos unohdat nuo ulkoiset kriteerit niin minkälaisen naisen koet olevan itsellesi sopiva kumppani? 

Vierailija
189/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unohdat nuo ulkoiset kriteerit niin minkälaisen naisen koet olevan itsellesi sopiva kumppani? 

Ei liian fiksu. Ei liian paljon tienaava. Mielellää samalla tasolla. Juo myös.

Vierailija
190/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Tällä ilmoituksella siis haet sutinaa ja seksiseuraa?

Vierailija
191/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Kerropas nyt, minälaista musiikkia kuuntelet? Ja millaista liikuntaa ihan oikeasti harrastat? Eilisessä ketjussasihan sanoit, että liikut vain duunissa- eli ne sali-ja metsäkävelyjutut ovat, kuten yleensä, täyttä fantasiaa. 

Ei todellakaan. Käyn lenkeillä metsässä

Vierailija
192/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Työssäkäynti on plussaa. Kerroit että sinulla on auto, joten senkin voit mainita. Voisit kertoa tarkemmin, millaista musiikkia tykkäät kuunnella. Eikä nainen voi samaistua sanaan tavallinen, vaan mieluummin vaikka naisellinen. Esimerkiksi näin:

Olen pitkä ja helposti hymyilevä mies, joka viettää arkipäivät töissä ja vapaat autoillen, lenkkeillen sekä kuunnellen musiikkia – etenkin [sitäjatätäjatota]. Elämään kaipaan naisellista naista kumppaniksi, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja ilon hetket.

Lähdetään kävelylle, kahville tai vaikka konserttiin. Katsotaan, löytyykö yhteinen sävel.

Kirjoita hakasulkeisiin, millaista musiikkia etenkin tykkäät kuunnella. 

Vierailija
193/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kelpaa tavallinen nainen, niin tuntuu siltä että kelpaa vähän kuka vaan. Mutta eikö totta, että haluaisit tavata sinulle erityisen henkilön? Ihanan naisen joka vois laulua siteeraten "olla syypää sun hymyyn". 

Vierailija
194/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran:

-Laiduta se kauhea kaljamaha pois

-Aja hiukset

-Maksa velat

-Lopeta jatkuva baareissa ramppaaminen

-Pese itsesi ja vaatteesi

-Hanki lääkitys raivo-ongelmiisi

-Kuntoile

-Lopeta vauvapalstalla jankkaaminen

N33

Haha, voisi sanoa tasan samat asiat yhdelle katkeralle kaverille, mutta just noiden raivo-ongelmien takia kukaan tuskin kehtaa. Haisee pahalta, on riidanhaluinen, ryyppää aina kaatokänniin, uhriutuu ja valittaa, ei harrasta liikuntaa ja silti ihmettelee miksi naiset ei tykkää.

Vierailija
195/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos kelpaa tavallinen nainen, niin tuntuu siltä että kelpaa vähän kuka vaan. Mutta eikö totta, että haluaisit tavata sinulle erityisen henkilön? Ihanan naisen joka vois laulua siteeraten "olla syypää sun hymyyn". 

Ei Allu ymmärrä tällaista.

Vierailija
196/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran:

-Laiduta se kauhea kaljamaha pois

-Aja hiukset

-Maksa velat

-Lopeta jatkuva baareissa ramppaaminen

-Pese itsesi ja vaatteesi

-Hanki lääkitys raivo-ongelmiisi

-Kuntoile

-Lopeta vauvapalstalla jankkaaminen

N33

Haha, voisi sanoa tasan samat asiat yhdelle katkeralle kaverille, mutta just noiden raivo-ongelmien takia kukaan tuskin kehtaa. Haisee pahalta, on riidanhaluinen, ryyppää aina kaatokänniin, uhriutuu ja valittaa, ei harrasta liikuntaa ja silti ihmettelee miksi naiset ei tykkää.

Etsi sitten mies joka ei juo ja pumppaa rautaa salilla. Onnea onnea

Vierailija
197/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pitää olla. Koska miksi ruma xxl kokoinen? En halua koska olen itsekki tavallisen komean. Saan ihan tavallisen nätin jos saan. Jos en. Olen yksin

Vierailija
198/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liian fiksu. Ei liian paljon tienaava. Mielellää samalla tasolla. Juo myös.

Olen pitkä ja mukava mies, joka viettää arkipäivät töissä ja vapaat liikunnan parissa – erityisesti lenkkeilen luonnossa ja nautin raikkaasta ilmasta. Autoilen myös, joten yhteiset retket ja ajelut onnistuvat helposti. Tykkään kuunnella musiikkia ja välillä ottaa lasin viiniä tai olutta hyvässä seurassa.

Etsin naisellista ja muodokasta kumppania, jonka kanssa voisi jakaa tavallisen arjen ja hauskat hetket. Lähdetään kävelylle, kahville tai vaikka luontopolulle, ja katsotaan, löytyykö yhteinen sävel.

Vierailija
199/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis pitää olla. Koska miksi ruma xxl kokoinen? En halua koska olen itsekki tavallisen komean. Saan ihan tavallisen nätin jos saan. Jos en. Olen yksin

Että näin. Allu ei ymmärrä mitään mikä ei liity ulkonäköön, rahaan, työhön tai autoihin.

Vierailija
200/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan miettinyt että varmaan kannattaisi muuttaa elintapoja jos ei tähänkään mennessä ole naisia kiinnostanut? Ei, kun lähes joka päivä kaljamahanen rapajuoppo joka korviaan myöten veloissa pitää avautua kun naisia ei kiinnosta, sitten mielipiteet vaihtuu ja valehtelee niin että korvat heiluu. Etkös viimeksi sanonut että sulla on jo tyttöystävä, mutta naiset ei kiinnostu? Ei sun jutuissa oo saatana päätä ei häntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi