Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (245)
Mulla on sentään 2 työtä. Mä en ole pohjalla
Vierailija kirjoitti:
Antaa ihmisten jauhaa paskaa. Ei kiinnosta.
Vielä kun itse lakkaisit jauhamasta paskaa. On se kumma, ettei äijälle mene mikään kaaliin. 10 vuotta samaa paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletat ilmeisesti olevasi työttömiä parempi. Suomessa on yli puoli miljoonaa työtöntä. Korkeakoulutettuja ja duunareita. Ja sinä luulet olevasi parempi, kun teet osa-aikaduunia postilla, ryyppäät rahasi, etkä maksa velkojasi. Tajua jo, että sinä olet se pohjasakka.
Mene Citymarkettiin ja laita sinkkukoriin tekovagina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat ilmeisesti olevasi työttömiä parempi. Suomessa on yli puoli miljoonaa työtöntä. Korkeakoulutettuja ja duunareita. Ja sinä luulet olevasi parempi, kun teet osa-aikaduunia postilla, ryyppäät rahasi, etkä maksa velkojasi. Tajua jo, että sinä olet se pohjasakka.
En todellakaa ole. Jos se sun mielipide selvä. Mulla on vielå 2 työ ja rahaaki enempi vähän edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaa ole. Jos se sun mielipide selvä. Mulla on vielå 2 työ ja rahaaki enempi vähän edes
Velka kyllä lyhenee
En todellakaa todellakaa ole pohjalla. Kohta on palkankorotus ja keikkoja piisaa
Mutta nousen tästä ja liikun ja kohta salille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä.
Allu ei kiinnosta ketään, eikä ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen. Juoppo, ulosotossa kymmeniä tuhansia, pienituloinen. Velka ei ikinä lyhene eikä jutut muutu kiinnostavammiksi.
N60
Olet todella ilkeä ihminen
Puhuu totta toisin kuin sinä, patologinen valehtelija. Montako kertaa muka olet esim. edes ajatuksissasi vähentänyt juomistasi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pärjään yksinkin
No mitä vi**ua sä sitten täällä enää kitiset? Mene muualle yksin pärjäämään, jos kerran siihen pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä.
Allu ei kiinnosta ketään, eikä ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen. Juoppo, ulosotossa kymmeniä tuhansia, pienituloinen. Velka ei ikinä lyhene eikä jutut muutu kiinnostavammiksi.
N60
Olet todella ilkeä ihminen
Puhuu totta toisin kuin sinä, patologinen valehtelija. Montako kertaa muka olet esim. edes ajatuksissasi vähentänyt juomistasi?
En ole vähentänyt. Mutta haluan ja käyn riippuvuusterapiassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vi**ua sä sitten täällä enää kitiset? Mene muualle yksin pärjäämään, jos kerran siihen pystyt.
Joo parempi ku ei sano mitää. Onneks vakituinen työ
On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta
Vierailija kirjoitti:
IHANKO EI SAISI EES KERRAN KK KÄYDÄ BAAREISSA JA JUODA HERRSNJUMALA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IHANKO EI SAISI EES KERRAN KK KÄYDÄ BAAREISSA JA JUODA HERRSNJUMALA
En Sekaannu yhteenkää naiseen jos tämä on este
Voi ihan hyvin juoda välillä käy töissä makselee velkaa. En sekaannu naisiin jos tämä herranjumala on este
Naiset ei ole mikään homogeeninen joukko joten kukaan ei voi kiinnostaa kaikkia naisia. Eikä pidäkään, koska erilaisia keskenään on miehetkin ja jokaisen tietenkin olisi syytä tavata sellainen kumppani jonka kanssa voi olla oma itsensä. Varmaankin kannattaisi ensi alkuun miettiä ihan vain sitä minkälainen itse on eli mitkä asiat kiinnostaa, millä tavoin tykkää viettää vapaa-aikaansa ja minkälaisia tulevaisuuden tavoitteita, suunnitelmia ja haaveita on.
Seuraavaksi sitten alkaa mennä niitä kohti eli jos tykkää viettää vapaa-aikaansa vaikka luonnossa liikkumalla niin sitten pitää lähteä sinne luontoon liikkumaan. Ideana siis on, että umpimähkäisen sinne tänne sohimisen sijaan alkaa keskittyä vain niihin itselle sopiviin naisiin eli heihin joilla on samanlaisia kiinnostuksen kohteita, vapaa-ajanviettotapoja ja tulevaisuuden suunnitelmia. Näin itselle sopivan kumppanin voi tavata vaikka vahingossakin kun on tekemässä sitä samaa, molempia kiinnostavaa asiaa.
Ja niiden itselle sopivien naisten kiinnostuksen tietenkin herättää vain olemalla sellainen mies jota nämä naiset hakee. Sitä siis pitää olla valmiiksi eikä vasta sitten kun on se oma unelmakumppani rinnalla.
Jos sitten itseä ei kiinnosta oikein mikään eikä mitään jaksaisi harrastaa eikä haaveillakaan niin sitten pitää tietenkin katsella niitä naisia joita ei myöskään kiinnosta oikein mikään ja joilla ei ole harrastuksia tai haaveitakaan. Heitäkin on.
Juu en jaksa enää meen urheilemaan.