Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (245)

Vierailija
161/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te että mua kiinnostaa vain juoda. Mä tykkään käydä tapahtumissa lenkillä viihdyn metsässä. Ihme olettamista että olen juoppo ja juon vaan

Vierailija
162/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te että mua kiinnostaa vain juoda. Mä tykkään käydä tapahtumissa lenkillä viihdyn metsässä. Ihme olettamista että olen juoppo ja juon vaan

Sitäpaitsi olen pitkä ja se aina plussaa ja tavallisen komea. Laihduttaa voisi kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli

Haet

P.llunreikää

Vai

Haluat löytää

Rakkauden

Aviovaimon

Mitä sä haet?

Vierailija
164/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta

Miksi ei voi katsella kumppania niistä naisista joille oma / kumppanin alkoholinkäyttö ei ole ongelma? Jos tykkää juopotella ja istua ravintoloissa jne niin onhan niissä naisiakin saman harrastuksen parissa vaikka ja kuinka. 

Vierailija
165/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä porukkaa. Velkaantunut juoppo. En kyllä ole. Suurimmalla osalla on sori velkaa.

Vierailija
166/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaisista naisista olet kiinnostunut. Itselleni on tärkeää että samanlaisia kiinnostuksen kohteita, sivistystä ja älyä riittää, jollekin toiselle saattavat riittää muhkea tilipussi, kolmannelle muskelit. Neljäs etsii lempeää isää lapsille, viides jotain muuta, näiden väliltä tai yhdistelmiä. Tunnista siis segmenttisi ja kohdista markkinointi sen mukaisesti.

Vierailija
167/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta

Miksi ei voi katsella kumppania niistä naisista joille oma / kumppanin alkoholinkäyttö ei ole ongelma? Jos tykkää juopotella ja istua ravintoloissa jne niin onhan niissä naisiakin saman harrastuksen parissa vaikka ja kuinka. 

No ei löydy oikein. Suurin osa on koulutettuja prisessoja. He tuskin haluavat miestä joka juo edes kerran kk

Vierailija
168/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millaisista naisista olet kiinnostunut. Itselleni on tärkeää että samanlaisia kiinnostuksen kohteita, sivistystä ja älyä riittää, jollekin toiselle saattavat riittää muhkea tilipussi, kolmannelle muskelit. Neljäs etsii lempeää isää lapsille, viides jotain muuta, näiden väliltä tai yhdistelmiä. Tunnista siis segmenttisi ja kohdista markkinointi sen mukaisesti.

Mulle riittää et käy töissä tai jotain. Muodokas sopivasti. Pitkä ois kiva. Mahakas. Meikkaa. Pukeutuu kivasti. Ei lapsia. Ei halua lapsia

Vierailija
169/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAI-SI-A?  Kaikkia vai? Ketä tahansa p.lluu?

Vierailija
170/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli

Haet

P.llunreikää

Vai

Haluat löytää

Rakkauden

Aviovaimon

Mitä sä haet?

Tällä hetkellä sutinaa seksiseuraa

Vierailija
171/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli

Haet

P.llunreikää

Vai

Haluat löytää

Rakkauden

Aviovaimon

Mitä sä haet?

Tällä hetkellä sutinaa seksiseuraa

Ei tule osumia ja ei löydy tinderistä seksiseuraa

Vierailija
172/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä sun profiilissas lukee? Millaiset kuvat sulla on?

Vierailija
173/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Vierailija
174/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.

Voidaan lähteä vaikka yhdessä kävelemään tai kahville:).

Vierailija
175/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenki en jaksa enää yällästä. Velkaa 1000 ja lomarahoista pitää maksella. Velkaa pakko lyhentää. Ja päästä eteenpäin. Juon vähempi nyt ja keskityn itseeni

Siis mitä? Onko 1000 euron velka jokin ongelma? Et tuota saa maksetuksi, mutta juot kuitenkin alkoholia, mikä maksaa. Olet köyhä ja sinulla on riippuvuussairaus. Se on se syy, miksi naiset eivät uskalla sinusta kiinnostua. Hoida itsesi kuntoon, voit oikeasti olla pohjimmiltasi ihan hyvä tyyppi. 

Vierailija
176/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy jopa aika samanlainen mikä minä itse olen. Ongelmia saa olla. Mut en halua juoppoa. Saa juoda. Olla velkaa jne. Naisille tämä tuntuu olevan ongelm

Vierailija
177/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy jopa aika samanlainen mikä minä itse olen. Ongelmia saa olla. Mut en halua juoppoa. Saa juoda. Olla velkaa jne. Naisille tämä tuntuu olevan ongelm

Naisille tämä alkoholi ja velat tuntuu olevan ongelma

Vierailija
178/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenki en jaksa enää yällästä. Velkaa 1000 ja lomarahoista pitää maksella. Velkaa pakko lyhentää. Ja päästä eteenpäin. Juon vähempi nyt ja keskityn itseeni

Siis mitä? Onko 1000 euron velka jokin ongelma? Et tuota saa maksetuksi, mutta juot kuitenkin alkoholia, mikä maksaa. Olet köyhä ja sinulla on riippuvuussairaus. Se on se syy, miksi naiset eivät uskalla sinusta kiinnostua. Hoida itsesi kuntoon, voit oikeasti olla pohjimmiltasi ihan hyvä tyyppi. 

Auton remontti ja renkaat kaikki 500. Olen juonut 200+ muut asiat 1000

Vierailija
179/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa jos naisella on vaikka kaljamahaa tai lihavakaa jos se on kaunis

Vierailija
180/245 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät kuvat ja monta

Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.

Voidaan lähteä vaikka yhdessä kävelemään tai kahville:).

Mukava ja kiltti ei ole sitä, mitä naiset etsivät. Eikä kukaan nainen halua tuntea olevansa ihan tavallinen. Tässä sinulle muokattu versio:

Pitkä ja helposti hymyilevä mies etsii kumppania, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja juhlan. Arkeni kuluu töissä, vapaat liikkuen luonnossa ja kuunnellen musiikkia – kaikkea rockista klassiseen. Lähdetään kävelylle, kahville tai vaikka konserttiin, ja katsotaan mihin yhteinen matka vie.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan