Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko te että mua kiinnostaa vain juoda. Mä tykkään käydä tapahtumissa lenkillä viihdyn metsässä. Ihme olettamista että olen juoppo ja juon vaan
Sitäpaitsi olen pitkä ja se aina plussaa ja tavallisen komea. Laihduttaa voisi kyllä
Eli
Haet
P.llunreikää
Vai
Haluat löytää
Rakkauden
Aviovaimon
Mitä sä haet?
Vierailija kirjoitti:
On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta
Miksi ei voi katsella kumppania niistä naisista joille oma / kumppanin alkoholinkäyttö ei ole ongelma? Jos tykkää juopotella ja istua ravintoloissa jne niin onhan niissä naisiakin saman harrastuksen parissa vaikka ja kuinka.
En tajua tätä porukkaa. Velkaantunut juoppo. En kyllä ole. Suurimmalla osalla on sori velkaa.
Riippuu siitä millaisista naisista olet kiinnostunut. Itselleni on tärkeää että samanlaisia kiinnostuksen kohteita, sivistystä ja älyä riittää, jollekin toiselle saattavat riittää muhkea tilipussi, kolmannelle muskelit. Neljäs etsii lempeää isää lapsille, viides jotain muuta, näiden väliltä tai yhdistelmiä. Tunnista siis segmenttisi ja kohdista markkinointi sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta
Miksi ei voi katsella kumppania niistä naisista joille oma / kumppanin alkoholinkäyttö ei ole ongelma? Jos tykkää juopotella ja istua ravintoloissa jne niin onhan niissä naisiakin saman harrastuksen parissa vaikka ja kuinka.
No ei löydy oikein. Suurin osa on koulutettuja prisessoja. He tuskin haluavat miestä joka juo edes kerran kk
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä millaisista naisista olet kiinnostunut. Itselleni on tärkeää että samanlaisia kiinnostuksen kohteita, sivistystä ja älyä riittää, jollekin toiselle saattavat riittää muhkea tilipussi, kolmannelle muskelit. Neljäs etsii lempeää isää lapsille, viides jotain muuta, näiden väliltä tai yhdistelmiä. Tunnista siis segmenttisi ja kohdista markkinointi sen mukaisesti.
Mulle riittää et käy töissä tai jotain. Muodokas sopivasti. Pitkä ois kiva. Mahakas. Meikkaa. Pukeutuu kivasti. Ei lapsia. Ei halua lapsia
NAI-SI-A? Kaikkia vai? Ketä tahansa p.lluu?
Vierailija kirjoitti:
Eli
Haet
P.llunreikää
Vai
Haluat löytää
Rakkauden
Aviovaimon
Mitä sä haet?
Tällä hetkellä sutinaa seksiseuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli
Haet
P.llunreikää
Vai
Haluat löytää
Rakkauden
Aviovaimon
Mitä sä haet?
Tällä hetkellä sutinaa seksiseuraa
Ei tule osumia ja ei löydy tinderistä seksiseuraa
Mitä siinä sun profiilissas lukee? Millaiset kuvat sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kuvat ja monta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kuvat ja monta
Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.
Voidaan lähteä vaikka yhdessä kävelemään tai kahville:).
Vierailija kirjoitti:
Muutenki en jaksa enää yällästä. Velkaa 1000 ja lomarahoista pitää maksella. Velkaa pakko lyhentää. Ja päästä eteenpäin. Juon vähempi nyt ja keskityn itseeni
Siis mitä? Onko 1000 euron velka jokin ongelma? Et tuota saa maksetuksi, mutta juot kuitenkin alkoholia, mikä maksaa. Olet köyhä ja sinulla on riippuvuussairaus. Se on se syy, miksi naiset eivät uskalla sinusta kiinnostua. Hoida itsesi kuntoon, voit oikeasti olla pohjimmiltasi ihan hyvä tyyppi.
Mulle käy jopa aika samanlainen mikä minä itse olen. Ongelmia saa olla. Mut en halua juoppoa. Saa juoda. Olla velkaa jne. Naisille tämä tuntuu olevan ongelm
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy jopa aika samanlainen mikä minä itse olen. Ongelmia saa olla. Mut en halua juoppoa. Saa juoda. Olla velkaa jne. Naisille tämä tuntuu olevan ongelm
Naisille tämä alkoholi ja velat tuntuu olevan ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenki en jaksa enää yällästä. Velkaa 1000 ja lomarahoista pitää maksella. Velkaa pakko lyhentää. Ja päästä eteenpäin. Juon vähempi nyt ja keskityn itseeni
Siis mitä? Onko 1000 euron velka jokin ongelma? Et tuota saa maksetuksi, mutta juot kuitenkin alkoholia, mikä maksaa. Olet köyhä ja sinulla on riippuvuussairaus. Se on se syy, miksi naiset eivät uskalla sinusta kiinnostua. Hoida itsesi kuntoon, voit oikeasti olla pohjimmiltasi ihan hyvä tyyppi.
Auton remontti ja renkaat kaikki 500. Olen juonut 200+ muut asiat 1000
Mua ei haittaa jos naisella on vaikka kaljamahaa tai lihavakaa jos se on kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kuvat ja monta
Mukava, kiltti ja pitkä mies etsii toista puoliskoa. Arkipäivät töissä ja vapailla harrastan liikuntaa ja tykkään kuunnella musiikkia. Etsin ihan tavallista naista elämääni. Lapsia ei ole.
Voidaan lähteä vaikka yhdessä kävelemään tai kahville:).
Mukava ja kiltti ei ole sitä, mitä naiset etsivät. Eikä kukaan nainen halua tuntea olevansa ihan tavallinen. Tässä sinulle muokattu versio:
Pitkä ja helposti hymyilevä mies etsii kumppania, jonka kanssa voisi jakaa arjen ja juhlan. Arkeni kuluu töissä, vapaat liikkuen luonnossa ja kuunnellen musiikkia – kaikkea rockista klassiseen. Lähdetään kävelylle, kahville tai vaikka konserttiin, ja katsotaan mihin yhteinen matka vie.
N42
Luuletteko te että mua kiinnostaa vain juoda. Mä tykkään käydä tapahtumissa lenkillä viihdyn metsässä. Ihme olettamista että olen juoppo ja juon vaan