Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (269)

Vierailija
221/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan miettinyt että varmaan kannattaisi muuttaa elintapoja jos ei tähänkään mennessä ole naisia kiinnostanut? Ei, kun lähes joka päivä kaljamahanen rapajuoppo joka korviaan myöten veloissa pitää avautua kun naisia ei kiinnosta, sitten mielipiteet vaihtuu ja valehtelee niin että korvat heiluu. Etkös viimeksi sanonut että sulla on jo tyttöystävä, mutta naiset ei kiinnostu? Ei sun jutuissa oo saatana päätä ei häntää.

Se jätti mut

Ai alkoholi pois. En todellakaa luovu. 

Minä tykkään bilettää. Musatapahtumat jne. Se on normaalia!!!

No eikö niissä bilettäjissä ja musatapahtumissa ole samankaltaisia naisia joille alkoholi on tärkeää ja normaalia?

On. Mutta ei niitä naisia kiinnosta

Vierailija
222/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan miettinyt että varmaan kannattaisi muuttaa elintapoja jos ei tähänkään mennessä ole naisia kiinnostanut? Ei, kun lähes joka päivä kaljamahanen rapajuoppo joka korviaan myöten veloissa pitää avautua kun naisia ei kiinnosta, sitten mielipiteet vaihtuu ja valehtelee niin että korvat heiluu. Etkös viimeksi sanonut että sulla on jo tyttöystävä, mutta naiset ei kiinnostu? Ei sun jutuissa oo saatana päätä ei häntää.

Se jätti mut

Ai alkoholi pois. En todellakaa luovu. 

Minä tykkään bilettää. Musatapahtumat jne. Se on normaalia!!!

No eikö niissä bilettäjissä ja musatapahtumissa ole samankaltaisia naisia joille alkoholi on tärkeää ja normaalia?

On. Mutta ei niitä naisia kiinnosta

Ennen mä sain niistä seuraa. Enää en saa. En uskalla jutella naisille huono itsetunto ja tämä iso maha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunnetaako minut baareissa kun naiset välttää minua. Ei mulla kavereita ole. Olen yksin aina

Vierailija
224/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä luulisi vientiä on ainaski pituuden ja ulkonäön puolesta. Mutta 0 osumaa

Vierailija
225/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat hoikkia urheilee koulutettuja rahanaisia. Olkoot oon yksin

Vierailija
226/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ostaa hieno 30 tonnin audi kun ei ole sössiny asioita. Jaksa tällästä

Vierailija
227/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin hienon auton. Parempia kavereita. Velkakierre pois. Lyhentää 1 lainaa. Parempaa suuntaa. Romulla ajaminen ei tuo tätä fiilistä

Vierailija
228/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan kaikki hiljeni...

Vierailija
229/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elämääni muutoksia. Juoda vähemmän. Hoitaa velkaa pois. Ei velkaantua lisää. 

No sitten pitää alkaa toteuttamaan näitä muutoksia eikä vaan haluta niitä. Ekaksi on varmasti helpointa vähentää juomista ja lyhentää niilläkin rahoilla sitä velkaa pois. Yksi hyvä konsti millä estää sekä juomista että velkaantumista on ylitöiden tekeminen ja siitä vielä maksetaan eli jos tuollaiseen on vaan työpaikalla mahdollisuus niin siihen kannattaa tarttua. Saa nopeammin maksettua ne entisetkin velat veks. Sen voi ajatella vaikka vuoden projektina että sen aikaa pitää muuta elämää kuin pausella ja keskittyy vain siihen, että saa entiset pois niskastaan ja pääsee aloittamaan ns puhtaalta pöydältä. Ei se kivaa aikaa ole, mutta lopputulos palkitsee.

Sitten voikin alkaa katsella kumppania ihan uudella tavalla kun elämässä ei ole enää niitä asioita jotka naiset kokee miinuksina ja turn offeina.

Tuossa on vielä sekin, että mitään ei menetä jos mikään ei silti muutu koska se velkaantuminen onnistuu toisenkin kerran. Samoin päihdeongelman saa juomalla takaisin.

Vierailija
230/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, se johtuu sun vajaaälyisyydestäsi. 

Etsi kaltaistasi seuraa. Normaalia naista et saa.

Vierailija
231/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri treenaamassa kaljamahaa pienemmäksi

Vierailija
232/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut ja edellinen oli normaali ja seurustelimme

Vierailija
233/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan elämääni muutoksia. Juoda vähemmän. Hoitaa velkaa pois. Ei velkaantua lisää. 

No sitten pitää alkaa toteuttamaan näitä muutoksia eikä vaan haluta niitä. Ekaksi on varmasti helpointa vähentää juomista ja lyhentää niilläkin rahoilla sitä velkaa pois. Yksi hyvä konsti millä estää sekä juomista että velkaantumista on ylitöiden tekeminen ja siitä vielä maksetaan eli jos tuollaiseen on vaan työpaikalla mahdollisuus niin siihen kannattaa tarttua. Saa nopeammin maksettua ne entisetkin velat veks. Sen voi ajatella vaikka vuoden projektina että sen aikaa pitää muuta elämää kuin pausella ja keskittyy vain siihen, että saa entiset pois niskastaan ja pääsee aloittamaan ns puhtaalta pöydältä. Ei se kivaa aikaa ole, mutta lopputulos palkitsee.

Sitten voikin alkaa katsella kumppania ihan uudella tavalla kun elämässä ei ole enää niitä asioita jotka naiset kokee miinuksina ja turn offeina.

Tuossa on vielä sekin, että mitään ei menetä jos mikään ei silti muutu koska se velkaantuminen onnistuu toisenkin kerran. Samoin päihdeongelman saa juomalla takaisin.

Niin mä teenkin.

Vierailija
234/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä teenkin.

Mutta ei ole helppoa kesä tulee. Tekee mieli alkoholia ja teknobileitä

Vierailija
235/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana saatoit jollekin kelvata. Ne ajat ovat menneet.

Vierailija
236/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tehdä vaikka voltin.

Vierailija
237/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana saatoit jollekin kelvata. Ne ajat ovat menneet.

Niin no ihminen vanhenee. Vanhenee naisetkin. Ei hekään kelpaa?

Vierailija
238/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa sanoa enää mitää. Heido.

Vierailija
239/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.

Vierailija
240/269 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.

Ei ole yökerhoissa