Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (604)

Vierailija
601/604 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni, jos oot täällä, laita viestiä. Tai maksa velkasi, pummi!

Vierailija
602/604 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät käytöstavat, pidä huoli hygieniasta, älä juopottele tai pössyttele. Liiku ja syö terveellisesti. Pidä paino kohtuullisena. 

Nauti arjen pienistä asioista. 

Niin teenkin, mutta ei tule osumia

Ala harrastaa jotain missä tapaa naisiakin. Esim. kokeile rohkeasti vaikka jumppaa, tennistä, golffia, jotain ompelukurssia, maalauskurssia tai kuoroa. Tai venekerhoa, hengenpelastuskurssia, suunnistusta, paritanssia jne , Ei haittaa että olet ainoa mies, Eräs naispuolinen tuttu löysi unelmiensa miehen nerokkaasti autokerhosta. Ja eräs miespuolinen pienikokoinen ystäväni löysi lyhyen kumppaninsa jostain Tinderiä vastaavasta. 

Tai liity puolueeseen. Ja käy konserteissa ja lue, jotta osaat keskustella naisten kanssa.

Ja kun tapaat jonkun,  pyydä vaikka kahville, kaljalle tai elokuviin. Ja kun alatte jutella ole rennosti oma itsesi. Älä esitä mitään. Älä leuhki omalla tai suvun omaisuudella. Äläkä yritä lähestyä tai lähennellä liian aikaisin. Naisen kiinnostus voi herätä hitaastikin.  Kuuntele enemmän naista, kun puhuit itsestäsi.

Minua ärsytti aikoinaan eniten tyypit jotka yrittivät lähennellä liian aikaisin. Jutusta olisi voinut jonkun kohdalla tullakin jotain jos olisi vaan rauhassa tutustuttu pitempään. Lisäksi ärsytti miehet jotka leveilivät vanhempiensa omaisuudella, tai merkittävillä sukulaisilla. Lopulta ihastuin kuntosalilla treenanneeseen rillipäähän, joka oli treffeillä fiksusti ihan tavallinen ja rento. Ja kertoi heti alkuun treffeillä että hänen isänsä on sitten ihan kauhea. Se jotenkin huvitti ja herätti kiinnostusta. 

Osa noista on aika kalleita harrastuksia. Iso sijoitus, joka ei takaa että parisuhdetta edes tulee. Millaista naista edes sytyttää jumppaava tai ompeleva mies? Tältäkin sivustolta voi käydä lukemassa ketjuja ihannemiehistä, siellä ei paljoa jumppaamisen tai pitsinnypläämisen perään huudella. Ja ai niin, tämä kliseinen "mene tanssikursseille lol"-tason ehdotus oli jossain jenkeissä aiheuttanut sen että naiset närkästyivät kun (heikkotasoiset) miehet olivat tansskursseille tunkeneet pariutumishommat mielessä. Keskitasoa alemmalle miehelle tämä maailma on yksi iso nöyryytysrituaali parisuhdejuttujen suhteen.

Mä opetin yhden miehen parsimaan ja hän oli ihan varteenotettava, kunnes alkoi jankuttaa kuten tämä Allu ja pummia rahaa, jolloin potkaisin hänet pois. Te miehet olette outoja, kun yritätte selittä toisillenne naisenmetsästysvinkkejä, jotka ei ole itsellännekään toimineet. Panette ikäänkuin vahingon kiertämään, toivotte toisillenne pahaa.

"Te miehet olette outoja, kun yritätte selittä toisillenne naisenmetsästysvinkkejä, jotka ei ole itsellännekään toimineet. Panette ikäänkuin vahingon kiertämään, toivotte toisillenne pahaa."

Tuo kuulunee heidän lisääntymisstrategiaansa, jota he eivät itse tajua edes noudattavansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/604 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rahaa. 10k tilillä ja kiinnostat varmasti naisia Afrikassa. Euroopassa pitääkin olla sitten 2 nollaa lisää.

Yksi nolla lisää Aasiaan.

Vierailija
604/604 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rahaa. 10k tilillä ja kiinnostat varmasti naisia Afrikassa. Euroopassa pitääkin olla sitten 2 nollaa lisää.

Yksi nolla lisää Aasiaan.

Andrew Tate sanoo juurikin tätä, eli hommaa menestystä jossain muualla ennen naisia. Harva naistenmies on täysi luuseri ja silti kelpaa naisille.