Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen esittelit Tinder-profiilisi ja kehuit että katsot sarjoja ja kuuntelet musaa. Mitä sarjoja? Mitä musaa? Epämääräistä.
On paha juttu kun et ole kiinnostunut minkään asian harrastamisesta tai minkään uuden taidon opettelemisesta. Ikään kuin jo osaisit ja tietäisit kaiken sen mitä sinun on elämässä osattava ja tiedettävä. Et ota kuuleviin korviisi sitä kun sinulle ehdotetaan että mene jollekin saatanan kurssille tai liity johonkin yhdistykseen. Siellä kohtaisit ihania naisia selvin päin.
No mä käyn paljo ostareilla viihdyn kahviloissa, jopa kirjastossa joskus, ei ole harrastuksia, kuntosalille meen enempi nyt
Ei sinun ikäisiä naisia käy hengaamassa ostareilla tai viihtyilemässä kahviloissa. Nuo on teinien harrastuksia.
ai ei käy yli 40 kahviloissa, suosittelen mene hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisit tehdä, jotta alkaisit kiinnostaa naisia? Et mitään. Yksikään sinulle annetuista hyvistä, ilmaisista neuvoista ei kelpaa.
Pahinta tässä on se että haet unelmanaistasi vääristä paikoista. Yökerhoista et heitä löydä. Olet persaukinen juoppo, joten sinun pitää laskea rimaasi ja mennä lähiräkälään. Sieltä voit saada naisen jolla on samanlaiset elämäntavat kuin sinulla.
En koe itseäni juopoksi tällä tyylillä kun käyn töissäki, eriasia jos olisin työtön ja joisin monta kertaa viikossa, harmi ettet tajua sitä, on mulla rahaa nyt on tulot kasvaneet kun on toinen työ.
Kyllä sinä juot 2-3 kertaa viikossa. Yhden tai kahden päivän peräkkäinen selvänä olo ei ole raittiutta.
Palkkasi menee velkojen korkoihin. Oletko unohtanut että postaat tänne vähintään kerran viikossa aloituksen jossa valitat etteivät rahasi riitä eikä laina lyhene?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät alkoa joka viikonloppu? Se on alkkiksen merkki.
En käyt. nytki olin selvinpäin, miksi jauhat tommosta ja oletat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset keski-ikäiset miehet ja naiset, joille alko maistuu viikottain, eivät näe itsessään sitä, mitä raittiit näkevät heissä. Siis sitä pöhöttynyttä keski-ikäistä alkkista.
En mä ole alkkis, en juo viikolla en käy kuppiloissa ja käyn ihan normaalisti töissä!!
Ok, eli käyt viikot töissä ja juopottelet viikonloppuisin. Millaisia määriä? Onko ne tyyliin 3 päivän känniputkia, vai tyyliin perjantaina saunaoluet ja lauantaina 1-2 lasia viiniä aterialla? Naisia ei yleensä kiinnosta käännäävät tyypit.
No eikö saisi juoda? emmä joka vloppu juo, nytki olin juomatta, no kyllä ihan yli 10 annosta miten niin? ei varmasti tykkää, mutta juo nuoretkin naiset ja naiset jotka on yli 40 v mitä sä nyt tolla meinasit?
Todellakaan monet yli 40 v naiset ei juo ihan yli 10 annosta. Tuo on sellaista teinimeinikiä, ja aikuiselta tosi junttia. Eihän tuollaista harrasta kuin jotkut omaan teini-ikäänsä jämähtäneet vähä-älyiset duunarit. En jaksaisi katsella humalaista äijää, enkä ainakaan mitään suhdetta edes harkitsisi juopottelijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisit tehdä, jotta alkaisit kiinnostaa naisia? Et mitään. Yksikään sinulle annetuista hyvistä, ilmaisista neuvoista ei kelpaa.
Pahinta tässä on se että haet unelmanaistasi vääristä paikoista. Yökerhoista et heitä löydä. Olet persaukinen juoppo, joten sinun pitää laskea rimaasi ja mennä lähiräkälään. Sieltä voit saada naisen jolla on samanlaiset elämäntavat kuin sinulla.
En koe itseäni juopoksi tällä tyylillä kun käyn töissäki, eriasia jos olisin työtön ja joisin monta kertaa viikossa, harmi ettet tajua sitä, on mulla rahaa nyt on tulot kasvaneet kun on toinen työ.
Kyllä sinä juot 2-3 kertaa viikossa. Yhden tai kahden päivän peräkkäinen selvänä olo ei ole raittiutta.
Palkkasi menee velkojen korkoihin. Oletko unohtanut että postaat tänne vähintään kerran viikossa aloituksen jossa valitat etteivät rahasi riitä eikä laina lyhene?
En todellakaa juo. Niin menee mutta se lyhenee kuitenkin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen esittelit Tinder-profiilisi ja kehuit että katsot sarjoja ja kuuntelet musaa. Mitä sarjoja? Mitä musaa? Epämääräistä.
On paha juttu kun et ole kiinnostunut minkään asian harrastamisesta tai minkään uuden taidon opettelemisesta. Ikään kuin jo osaisit ja tietäisit kaiken sen mitä sinun on elämässä osattava ja tiedettävä. Et ota kuuleviin korviisi sitä kun sinulle ehdotetaan että mene jollekin saatanan kurssille tai liity johonkin yhdistykseen. Siellä kohtaisit ihania naisia selvin päin.
No mä käyn paljo ostareilla viihdyn kahviloissa, jopa kirjastossa joskus, ei ole harrastuksia, kuntosalille meen enempi nyt
Ei sinun ikäisiä naisia käy hengaamassa ostareilla tai viihtyilemässä kahviloissa. Nuo on teinien harrastuksia.
ai ei käy yli 40 kahviloissa, suosittelen mene hoitoon
Käy kyllä kahvilla kahviloissa, mutta ei hengaamassa.
Liity kirjaston lukupiiriin ja ota parille illalle naisvaltaisia harrastuksia työväenopistossa.
Ei sitä enää ymmärrä naisia. Mitä oli joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan koulutus sinulla on? Ei tarvitse tarkkaan vastata, mutta ala, tyyliin kaupallinen/tekninen/sote ...? Teetkö duunarihommia vai asiantuntija vai johtotaso?
Helpompi vinkkailla, mitä kannattaa tehdä, jos kerrot vähän tarkemmin.
asiakaspalvelu ajohommia ja postissa töissä
Tuossa työssä ei ole mitään vikaa.
Eikä kaikilla ihmisillä ole erityisiä harrastuksia, sekään ei haittaa. On hyvä jos käyt lenkillä ja joskus salillakin. Mutta ei salilla käyminen ole edellytys naisen saamiseksi.
Alkoholia kuluu selvästi liikaa kerralla. Juo pienempiä määriä, korkeintaan 5 olutta illassa. Kännissähän sinua ei kukaan nainen halua katsoa.
Mieti mitä naiselta haluat. Pelkkään panemiseen et naista tule saamaan.
Mieti mitä yleensä elämältä haluat. Millaista on sinun mielestä hyvä elämä? Mitä elämä sinun kanssasi voisi naiselle tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Liity kirjaston lukupiiriin ja ota parille illalle naisvaltaisia harrastuksia työväenopistossa.
Kirjat eivät kiinnosta häntä. Sen hän on tehnyt selväksi monta kertaa. Eikä hän halua harrastaa mitään, ei esim. opetella jotain uutta kieltä.
Juomista kannattaa vähentää senkin takia, että se maksaa paljon ja näkyy vyötärön ympäryksessä. Jos joi ennen 10 olutta, ja alkaa nyt juomaan 5 olutta viikonloppuna, niin säästyy puolet rahoista, ja mahakin pienenee.
Sitten tanssia ja joogaa, naisten lajeja.
Harrastajateatteriin. Siellä kaikki on mukavia ja "vähän oudotkin" sopii mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjat eivät kiinnosta häntä. Sen hän on tehnyt selväksi monta kertaa. Eikä hän halua harrastaa mitään, ei esim. opetella jotain uutta kieltä.
Vaikuttaa melko yksioikoiselta ja tylsältä tyypiltä. Ei sellaiset kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juomista kannattaa vähentää senkin takia, että se maksaa paljon ja näkyy vyötärön ympäryksessä. Jos joi ennen 10 olutta, ja alkaa nyt juomaan 5 olutta viikonloppuna, niin säästyy puolet rahoista, ja mahakin pienenee.
Tiedän kyllä
https://www.vauva.fi/keskustelu/6477917/elamanhallinta-sekaisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/6478180/oon-40v-mies-ja-kukaan-ei-oo-ko…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6479462/kaljamaha-ei-ole-kauhea-juttu
Lopeta nyt v*tun vajaaälyinen tämä jatkuva uliseminen ja hanki apua mielenterveysongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki rahaa, se on varmin keino.
Mulla on pituutta, atleettinen kroppa, iso muna, tuuheatukka, siistit vaatteet, maskuliininen ja hyvät käytöstavat. ainoa mikä puuttuu on raha ja status niin ei kelpaa.
tunnen monia jotka ei ole mitään noista mutta nainen löytyy. joillakin useampikin. Heillä on talous kunnossa.
Kuule Allu. Sä olet ihan itse mokannut asiasi ja sössinyt elämäsi, joten varmaan kannattaisi oikeasti olla ihan hiljaa vaan ja pitää se turpansa kiinni.
Kuinka monta ketjua sä oikein aiot vielä todistella pelkkää omaa tyhmyyttäsi, kun kaikki täällä tietää kyllä missä vika on, mutta sitähän sä itse et tule koskaan ymmärtämään kun se älli vaan ei riitä.
Olen 40v mies.....osa 1678