Oon 40v mies ja kukaan ei oo koskaan lähestynyt mua missään, ette voi ymmärtää
Nainen ei varmaankaan voi ikinä ymmärtää että millaista voi miehen elämä olla.
Mä olen 40v, eikä mua olla koskaan lähestytty kadulla, baarissa, harrastuksissa tms...Aivan kamalaa oli tajua tuo.
Miksi sitten ei ole? En tiedä...Olen aina olut hyvässä fyysisesä kunnossa, en ole ruma, pituus 185cm, olen mukava ja hyvätapainen.
Kommentit (55)
Et ole menettänyt mitään. Jatkat vaan käteenvetelemistä.
- usea pitkä suhde, M55
Vierailija kirjoitti:
Lähestytkö sä naisia?
Aina. Tänäänkin bussissa. Kehuin kehoa ja sanoin, että on sulla upeat huulet ja naama!
AP
Oletko kokeillut räpytellä silmiäsi, kikatella ja paljastaa reittä? Nuo on yleisimmät ohjeet kuinka mahdolliseen kumppaniin saa yhteyden.
Ja sinä et voi ymmärtää sitä millaista on olla 11-vuotiaasta asti ei-toivottujen, rajoja rikkovien lähestymisien kohde, mistä taas lähes kaikilla naisilla on kokemusta. Että tasan ei mene.
Ei tartte lähestyä, Allu. Pikemminkin mene kauemmas.
-naiset
Eka lähestyjä saa OC-sumutetta silmiin.
Ei oo muakaan lähestytty koskaan, ja oon jo 50+ 🤩
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut räpytellä silmiäsi, kikatella ja paljastaa reittä? Nuo on yleisimmät ohjeet kuinka mahdolliseen kumppaniin saa yhteyden.
Tohon kun vielä hieman hipelöit hymyillen ja silmiin katsoen hiuksiasi, niin peli on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohon kun vielä hieman hipelöit hymyillen ja silmiin katsoen hiuksiasi, niin peli on selvä.
HiusKRANSSIA hilseilevän kaljun ympärillä.
No itse en todellakaan ole ikinä ollut itsevarma. En ole koskaan mennyt lähestymään miestä siinä mielessä. En tyrkytä itseäni, en ikinä kehtaisi. Olen ollut aina ylipainoinen ja tiedän kyllä hyvin, miten raa'asti miehet siihen suhtautuvat. Ehkä naisetkin, eipä sillä, mutta olen hetero.
Eikä minuakaan ole lähestytty nuoruusvuosieni jälkeen. Silloinkin ne lähestyjämiehet olivat niitä pelimiehiä, joiden kanssa oli vaikea rakentaa mitään pysyvää. Kyllä meitä näkymättömiä ja itsestämme arkoja naisiakin on paljon.
Itselleni nettideittailu oli pelastus. Voi heti tuoda esille että on lihava ja torjuminen etänä ei tunnu pahalta. Jos laittaa oman ilmoituksen ja asian siihen, vielä helpompaa.
Ajele sieraimet ja korvat. Hampaat kuntoon. Löyhkäävä purukalusto ja vähäjärkisyys karkottaa 100% ihmisistä.
Se on vähän valitettavasti niin, että edelleen miehen osa on olla se lähestyvä osapuoli pääasiassa. Oletko lähestynyt. naisia itse?
On vaikeaa lähestyä tuntemattomia ihmisiä.
Se pitäisi tapahtua jotenkin luontevasti,esim harrastuksen tai yhteisen kiinnostuksen kautta.
Mene tansseihin ja hae naista tanssimaan.
Yllättyikö joku muka oikeasti ettei Allu TAASKAAN ymmärrä. Mitään. Mistään.
Allu lopeta!
Sul on vikaa korvien välissä.
Onks tää aloittaja Allu?
Pentti Karvonen on trollien kuningas Pera55 Hokka ou je
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷💗🍆🛸🥃💥🇫🇮🖕🌇🐱
Lähestytkö sä naisia?