Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran:

-Laiduta se kauhea kaljamaha pois

-Aja hiukset

-Maksa velat

-Lopeta jatkuva baareissa ramppaaminen

-Pese itsesi ja vaatteesi

-Hanki lääkitys raivo-ongelmiisi

-Kuntoile

-Lopeta vauvapalstalla jankkaaminen

N33

Kaljamaha ei ole este monelle kun on pieni maha, lihava en ole. hiukset ei ole este. velkaa on ja sitä maksellaan, välillä käyn baareissa, pesen kyllä itseäni, on masennuslääkitys. ja liikun kyllä

Eihän masennuslääkitys vaikuta tunteita latistavasti? Oletko liian tasainen? Onko potenssi kunnossa - monet masennuslääkkeet vaikuttaa siihenkin? Lääkkeitä voi vaihtaa. 

En harrasta seksiä

Oijoi, tämä on paha! Tälle sinun pitää tehdä jotain. 

Vierailija
62/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita jokin harrastus, jossa voisit tavata ehdokkaita. 

No sitäkin olen miettinyt, en vaan tiedä mikä se olisi

Jos et mitään harrasta, niin mikä vaan ulospäin suuntautuva toiminta käy, vaikka vain se, että alat kävellä omalla lähiseudullasi. Tai sillä seudulla, mistä toivot kumppanin löytyvän. Tai käyt eri kaupassa, missä normaalisti käyt, jos ei kerran siinä tutussa kaupassa ole ketään kiinnostavaa koskaan vastaan tullut. Jne.

kyllä mä paljo lenkkeilen 

Irtoaako sulta koskaan hymyä tai iloista ilmettä, kun liikut ihmisten ilmoilla? Jotenkin vaan tulee sellainen olo, että olet aika totinen. Kiinnostuisitko itse totisesta naisesta vai hymyilevästä naisesta? Eli koita nyt vähän panostaa siihenkin, minkä vaikutelman annat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miksei miehellä saisi olla edes vähän mahaa, vaikka se ei näy edes jos on tosi pitkä mies, en ymmärrä naisia sitten.

Miesten lihavuuteen ei kukaan puutu. Sen sijaan naisia haukutaan ja painostetaan laihduttamaan. Liian moni kuolee anoreksiaan nuorena. Ulkonäköpaineita luo some ja muotimaailma, mutta yhtä paljon niitä luovat kiusaavat miehet. 

Kuinka monta naisen ulkonäön haukkumisketjua on tälläkin hetkellä ylilaudalla. Jos miehiä maalitettaisiin yhtä systemaattisesti, ei tuotakaan palstaa enää olisi olemassa. 

Vierailija
64/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko selvittänyt itsellesi, MIKSI haluat naisen?

Pantavaksi.

Barbarat voi käydä ostamassa.

Vierailija
65/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita jokin harrastus, jossa voisit tavata ehdokkaita. 

No sitäkin olen miettinyt, en vaan tiedä mikä se olisi

Jos et mitään harrasta, niin mikä vaan ulospäin suuntautuva toiminta käy, vaikka vain se, että alat kävellä omalla lähiseudullasi. Tai sillä seudulla, mistä toivot kumppanin löytyvän. Tai käyt eri kaupassa, missä normaalisti käyt, jos ei kerran siinä tutussa kaupassa ole ketään kiinnostavaa koskaan vastaan tullut. Jne.

kyllä mä paljo lenkkeilen 

Irtoaako sulta koskaan hymyä tai iloista ilmettä, kun liikut ihmisten ilmoilla? Jotenkin vaan tulee sellainen olo, että olet aika totinen. Kiinnostuisitko itse totisesta naisesta vai hymyilevästä naisesta? Eli koita nyt vähän panostaa siihenkin, minkä vaikutelman annat.

Kyllä toki

Vierailija
66/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset keski-ikäiset miehet ja naiset, joille alko maistuu viikottain, eivät näe itsessään sitä, mitä raittiit näkevät heissä. Siis sitä pöhöttynyttä keski-ikäistä alkkista.

En mä ole alkkis, en juo viikolla en käy kuppiloissa ja käyn ihan normaalisti töissä!!

Vierailija
67/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelin itku tekee aina hyvää mielelle

Vierailija
68/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on kertonut monestikin, että haluaa naisen lähinnä juopottelua, seksiä ja pyllyn puristelua varten. Onpa kumma kun ei löydy.

tuo ei nyt ole ihan totta

Vierailija
69/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantavaksi.

No ei kai ketään naista kiinnosta alkaa pantavaksi. Jos et halua mitään muuta kuin oman tarpeesi tyydyttämistä, pitää hankkia maksullinen h u o r a. 

Vierailija
70/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen esittelit Tinder-profiilisi ja kehuit että katsot sarjoja ja kuuntelet musaa. Mitä sarjoja? Mitä musaa? Epämääräistä.

On paha juttu kun et ole kiinnostunut minkään asian harrastamisesta tai minkään uuden taidon opettelemisesta. Ikään kuin jo osaisit ja tietäisit kaiken sen mitä sinun on elämässä osattava ja tiedettävä. Et ota kuuleviin korviisi sitä kun sinulle ehdotetaan että mene jollekin saatanan kurssille tai liity johonkin yhdistykseen. Siellä kohtaisit ihania naisia selvin päin.

No mä käyn paljo ostareilla viihdyn kahviloissa, jopa kirjastossa joskus, ei ole harrastuksia, kuntosalille meen enempi nyt

Vierailija
71/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on kertonut monestikin, että haluaa naisen lähinnä juopottelua, seksiä ja pyllyn puristelua varten. Onpa kumma kun ei löydy.

Julistanut etsivänsä naista, jonka kanssa voi pitää hauskaa eli ramppailla bilettämässä ja dokaamassa ja jolta saa seksiä. Ei se muuta vailla ole. 

Vierailija
72/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset keski-ikäiset miehet ja naiset, joille alko maistuu viikottain, eivät näe itsessään sitä, mitä raittiit näkevät heissä. Siis sitä pöhöttynyttä keski-ikäistä alkkista.

En mä ole alkkis, en juo viikolla en käy kuppiloissa ja käyn ihan normaalisti töissä!!

Ok, eli käyt viikot töissä ja juopottelet viikonloppuisin. Millaisia määriä? Onko ne tyyliin 3 päivän känniputkia, vai tyyliin perjantaina saunaoluet ja lauantaina 1-2 lasia viiniä aterialla? Naisia ei yleensä kiinnosta käännäävät tyypit. 

Vierailija
73/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan koulutus sinulla on? Ei tarvitse tarkkaan vastata, mutta ala, tyyliin kaupallinen/tekninen/sote ...? Teetkö duunarihommia vai asiantuntija vai johtotaso? 

Helpompi vinkkailla, mitä kannattaa tehdä, jos kerrot vähän tarkemmin. 

asiakaspalvelu ajohommia ja postissa töissä

Vierailija
74/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisit tehdä, jotta alkaisit kiinnostaa naisia? Et mitään. Yksikään sinulle annetuista hyvistä, ilmaisista neuvoista ei kelpaa.

Pahinta tässä on se että haet unelmanaistasi vääristä paikoista. Yökerhoista et heitä löydä. Olet persaukinen juoppo, joten sinun pitää laskea rimaasi ja mennä lähiräkälään. Sieltä voit saada naisen jolla on samanlaiset elämäntavat kuin sinulla.

Vierailija
75/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä punaisten lyhtyjen alueilla ei kyllä yleensä kävele sellaisia naisia, jotka etsii itselleen kumppania.

Vierailija
76/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli käyt viikot töissä ja juopottelet viikonloppuisin. Millaisia määriä? Onko ne tyyliin 3 päivän känniputkia, vai tyyliin perjantaina saunaoluet ja lauantaina 1-2 lasia viiniä aterialla? Naisia ei yleensä kiinnosta käännäävät tyypit. 

No eikö saisi juoda? emmä joka vloppu juo, nytki olin juomatta, no kyllä ihan yli 10 annosta miten niin? ei varmasti tykkää, mutta juo nuoretkin naiset ja naiset jotka on yli 40 v mitä sä nyt tolla meinasit?

Vierailija
77/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen esittelit Tinder-profiilisi ja kehuit että katsot sarjoja ja kuuntelet musaa. Mitä sarjoja? Mitä musaa? Epämääräistä.

On paha juttu kun et ole kiinnostunut minkään asian harrastamisesta tai minkään uuden taidon opettelemisesta. Ikään kuin jo osaisit ja tietäisit kaiken sen mitä sinun on elämässä osattava ja tiedettävä. Et ota kuuleviin korviisi sitä kun sinulle ehdotetaan että mene jollekin saatanan kurssille tai liity johonkin yhdistykseen. Siellä kohtaisit ihania naisia selvin päin.

No mä käyn paljo ostareilla viihdyn kahviloissa, jopa kirjastossa joskus, ei ole harrastuksia, kuntosalille meen enempi nyt

Ei sinun ikäisiä naisia käy hengaamassa ostareilla tai viihtyilemässä kahviloissa. Nuo on teinien harrastuksia. 

Vierailija
78/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät alkoa joka viikonloppu? Se on alkkiksen merkki. 

Vierailija
79/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voisit tehdä, jotta alkaisit kiinnostaa naisia? Et mitään. Yksikään sinulle annetuista hyvistä, ilmaisista neuvoista ei kelpaa.

Pahinta tässä on se että haet unelmanaistasi vääristä paikoista. Yökerhoista et heitä löydä. Olet persaukinen juoppo, joten sinun pitää laskea rimaasi ja mennä lähiräkälään. Sieltä voit saada naisen jolla on samanlaiset elämäntavat kuin sinulla.

En koe itseäni juopoksi tällä tyylillä kun käyn töissäki, eriasia jos olisin työtön ja joisin monta kertaa viikossa, harmi ettet tajua sitä, on mulla rahaa nyt on tulot kasvaneet kun on toinen työ.

Vierailija
80/126 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurata tätä palstaa viime marraskuussa. Silloin uhosit meneväsi salille. Oletko käynyt kertaakaan?

Ja mitä sinä siellä kirjastossa teet? Tuo on ihan uutta informaatiota. Kirjastossa ei isketä naisia. Siellä haetaan luettavaa ja luetaan kirjoja. Oletko sinä niitä häiritseviä tuijottajamiehiä joista Hesarissa kirjoitettiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi