Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murhia.

Väkivaltainen jännämies kiinnostaa aina.

Veetiä, joka saa erektion kuvitellessaan, miten häntä piestään 

Vierailija
122/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetas jo, Allu, se rutinointi. Sinä ET tule koskaan kiinnostamaan naisia ja jokainen nainen, joka sinua välttelee, tulee väistämään helkutinmoisen luodin: velkaisen, juopottelevan, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallinnan omaavan kitisijän, jolle vain ilmaisen kotipiika ja seksilelu. 

Onneks mun ei tarvi välittää tommosista ku et ees tunne mua ja oletat ihme juttuja, tuntemattomasta ihmisestä, ei muutakun päivänjatkoja.

Sori vaan Allu, mutta kyllä sun tekstistä huomaa että sinä siellä kirjoitat. Tämäkin vastaus oli suora kopio aiemmista kymmenistä avauksista. "Et ees tunne mua" tuo on jo sinun tavaramerkki millä puolustaudut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä. 

Allu ei kiinnosta ketään, eikä ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen. Juoppo, ulosotossa kymmeniä tuhansia, pienituloinen. Velka ei ikinä lyhene eikä jutut muutu kiinnostavammiksi.

N60

Vierailija
124/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sokkona, sinua näkemättä ja tuntematta, osaa kertoa, miksi sinä et kiinnosta naisia. Ja ei kai sinusta tarvikaan kuin yhden olla kiinnostunut. Vai haaremistako haaveilet? 

Se sinun kumppani ei ole vielä vaan osunut kohdallesi, joka juuri sinunlaisesta tykkää. Siinäpä ei sitten muuta voi kuin olla näytillä ihmisten ilmoilla, kunnes se oikea kävelee vastaan.

Juu no mä en oikee jaksa ootella ja sillee se on vaikeeta kyllä olla yksin muutenkin minulle

Räplää itteäs. Yksinäiset miehet tekee niin. Et sinä naista tarvitse.

Vierailija
125/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei jaksa enää tätä palstaa kiitos ja hei

Vierailija
126/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirry katselemaan oman ikäisiäsi naisia? Nuoret naiset eivät välttämättä ole kiinnostuneita setämiehestä. 

Allu ei kiinnosta ketään, eikä ole kiinnostanut kymmeneen vuoteen. Juoppo, ulosotossa kymmeniä tuhansia, pienituloinen. Velka ei ikinä lyhene eikä jutut muutu kiinnostavammiksi.

N60

Olet todella ilkeä ihminen

Vierailija
127/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole sinua varten. Joku iso lehmänaivoinen homomies voisi sopia sinulle. Panisi ja laittaisi sut ruotuun.

Vierailija
128/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttele sosiaalista, kovaäänistä maailmanvalloittajaa! Puhu firmojen pisneksistä miten on miljoonadiilejä tekeillä. Puhu kivitalon rakennuttamisesta ja arkkitehdin valitsemisesta. Puhu ex-vaimosta, joka miss Suomi kisojen jälkeen muuttui täysin.  Alkavat lämmetä.

Vierailija
129/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille, että suomalainen nainen on liian moderni ja haluaisit itse perinteisempää tuttavuutta. Ison omaisuuden lahoittaminen ventovieraille rasittaa myös mieltäsi.   

Vierailija
130/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on jattänyt taas lääkkeet ottamatta.

Vierailija
131/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö:
- Salille. Kunnolla lihasmassaa ja rasvat matalalle. Painoindeksi vähintään 25 alle rasvaprossa alle kymppiin, niin helpottaa jo kummasti. Korvaushoitoon, jos on jo testot pohjamudissa.
- Pukeutuminen ja tyyli kuntoon.
- Teet lärville jotain, ihonhoitorutiini kohdalleen. Ihotautilääkärin jutulle ja tarvittaessa plastiikka-kirurgille jos naama roikkuu jo liikaa.
- ammattilainen suunnittelemaan ja ottamaan kuvat

Muuta:
- Vaihdat tinderin daygameen. Livenä pokailua ei harrasta oikein kukaan nykyään, joten kilpailu on aika vähäistä.

Vierailija
132/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki rahaa, se on varmin keino. 

Kuuluisuus auttaa myös, mikä tahansa kuuluisuus. 

Vierailija
133/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä tekisit naisella? 

Huom. Vastausta vaaditaan.

Vierailija
134/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö itsellesi aviopuolisoa?

Vierailija
135/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostu elämästä. Matkustele. Kuuntele ihmisiä kun juttelet, älä vaan puhu. 

Vierailija
136/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rahaa, se on varmin keino. 

Kuuluisuus auttaa myös, mikä tahansa kuuluisuus. 

Ei tässä tapauksessa.

Vierailija
137/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin ja keskittyä töihin

Vierailija
138/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenki en jaksa enää yällästä. Velkaa 1000 ja lomarahoista pitää maksella. Velkaa pakko lyhentää. Ja päästä eteenpäin. Juon vähempi nyt ja keskityn itseeni

Vierailija
139/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten jauhaa paskaa. Ei kiinnosta.

Vierailija
140/185 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä katson läpällä noita sinkkuryhmiä Facebookissa niin mä näen yhden ison ongelman melkein kaikkien kohdalla, eikä moni varmaan edes tajua sitä tai tule ajatelleeksi. Se ongelma on tämä: Te vaan kaikki annatte itsenne samantien ilmasiks, "tässä ois tämmöne 50v ukko" ja kuva huonoin mahdollinen. Mitä mielenkiintoa ton pitäis herättää yhtää kenessäkää? Ne kaikki sydämet sun muut hölpötykset tulee säälistä, uskokaa pois, ihmiset haluu vaan näyttää hyvältä niitä laitellessaan. Panostakaa niihi kuvii älkää ikinä kirjottako mitään "täs ois tämmöne", toi vaan kielii epätoivosta,että ottakaa joku pois. Siellä on kaikki ilmotukset tollasia miehiltä, eli miks laittaa samanlainen? joku erilainen siisti kuva ja antakaa niiden naisten kehittää se mielenkiinto älkääkä antako ja hyökätkö ensin. Mäkin olen sitten mies ja mä en näe yhtään syytä miksi yhdenkään naisen tulisi kiinnostua tollasista ilmotuksista. Ei pahalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi