Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (126)
Sitä en ymmärrä miksei miehellä saisi olla edes vähän mahaa, vaikka se ei näy edes jos on tosi pitkä mies, en ymmärrä naisia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aloita jokin harrastus, jossa voisit tavata ehdokkaita.
No sitäkin olen miettinyt, en vaan tiedä mikä se olisi
Se, että kyselet täällä kertoo vain sen, ettei niin tule tapahtumaankaan
Ehkä minussa on jossain joku vika sitten, harmi niin
Viehätys- ja vetvoima ovat yleensä ihan luontaisia
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä miksei miehellä saisi olla edes vähän mahaa, vaikka se ei näy edes jos on tosi pitkä mies, en ymmärrä naisia sitten.
Tuossa olet väärässä. Pituus nimenomaan KOROSTAA sitä sun kaljamahaasi.
Mutta mitäs, jatka ulinaa vaan. Vaikkakin on hullua että valittaen menee taas yksi vuosi hukkaan, jonka olisit voinut käyttää kehittämällä itseäsi. No, omapahan on valintasi, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän saa olla mahaa, sehän on vain söpöä, mutta keskivartalolihavuus vaikuttaa nopeasti terveyteen ja potenssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olet väärässä. Pituus nimenomaan KOROSTAA sitä sun kaljamahaasi.
Mutta mitäs, jatka ulinaa vaan. Vaikkakin on hullua että valittaen menee taas yksi vuosi hukkaan, jonka olisit voinut käyttää kehittämällä itseäsi. No, omapahan on valintasi, ei siinä mitään.
No en ole kehittänyt, olen ollut parisuhteessa mutta se loppu ja juonut alkoholia käynyt baareissa mutta teen enempi töitä eli tuloja on lisää, eli jotain parempaa suuntaa menny
Luulisi, että tuossa iässä on yh-roskaa kaikki paikat täynnä. Valehtele yhteisestä tulevaisuudesta ja miten viet lapset muumimaahan, saatat saada seksiäkin.
ovatko naiset sitten liian tasokkaita mitä etsin ja kauniita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain, missä käy myös paljon naisia. Vaikka Espanjan opiskelu kansalaisopistossa. Tai jos yhtään tykkäät laulaa, liity kuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Aah, olet eronnut. No kysäisepä eksältäsi, mitä sinussa olisi parannettavaa. Sieltä voi tulla täsmätotuuksia.
Pieni maha ei haittaa jos etsii vähän muodokkaampaa naista kuten itse haluan, en mä hoikkaa edes katsele, vaan aika samantyylistä, mutta jos kaljamaha tai maha haittaa niin en rupee sen takia muuttumaan ja laihduttamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sokkona, sinua näkemättä ja tuntematta, osaa kertoa, miksi sinä et kiinnosta naisia. Ja ei kai sinusta tarvikaan kuin yhden olla kiinnostunut. Vai haaremistako haaveilet?
Se sinun kumppani ei ole vielä vaan osunut kohdallesi, joka juuri sinunlaisesta tykkää. Siinäpä ei sitten muuta voi kuin olla näytillä ihmisten ilmoilla, kunnes se oikea kävelee vastaan.
Juu no mä en oikee jaksa ootella ja sillee se on vaikeeta kyllä olla yksin muutenkin minulle
Jaksoit tai et, niin se odottaminen on nyt ainut vaihtoehto, kun ei sitä leidiä kerran vielä näy. Ei se tilanne siitä vaatimisesta ja tuskailusta parane yhtään. Sinun olisi nyt aiheellista keksiä jotain muuta täytettä ja ajankulua elämääsi, koska koko olemuksesi huutaa varmaankin, että "tarvitsen ja haluan naisen, olen naisen tarpeessa". Sellainen, jos mikä karkottaa kyllä kaikki tehokkaasti. Koita esiintyä naisten silmissä tyyppinä, joka on omaan elämäänsä ja itseensä ihan tyytyväinen. Harvempi jaksaa kiinnostua jostain tarvitsijasta. Jos naiset vaistoaa, ettei itsetuntosi ole hyvä eikä sinulla ole mitään tarjottavaa naiselle, niin ala kohentaa näitä piirteitä itsessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain, missä käy myös paljon naisia. Vaikka Espanjan opiskelu kansalaisopistossa. Tai jos yhtään tykkäät laulaa, liity kuoroon.
Ei kiinnosta tommoset, käyn kahviloissa lenkeillä, ei sielä tutustu naisiin
Lopetas jo, Allu, se rutinointi. Sinä ET tule koskaan kiinnostamaan naisia ja jokainen nainen, joka sinua välttelee, tulee väistämään helkutinmoisen luodin: velkaisen, juopottelevan, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallinnan omaavan kitisijän, jolle vain ilmaisen kotipiika ja seksilelu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti nyt, ei ole olemassa tasoja. Joko vetovoimaa on tai ei ole. Kipinää pitää syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Hoida peräsuolen laskeumasi kuntoon.
En etsi miestä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetas jo, Allu, se rutinointi. Sinä ET tule koskaan kiinnostamaan naisia ja jokainen nainen, joka sinua välttelee, tulee väistämään helkutinmoisen luodin: velkaisen, juopottelevan, aggressiivisen, olemattoman impulssin hallinnan omaavan kitisijän, jolle vain ilmaisen kotipiika ja seksilelu.
Onneks mun ei tarvi välittää tommosista ku et ees tunne mua ja oletat ihme juttuja, tuntemattomasta ihmisestä, ei muutakun päivänjatkoja.