Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät käytöstavat, pidä huoli hygieniasta, älä juopottele tai pössyttele. Liiku ja syö terveellisesti. Pidä paino kohtuullisena.
Nauti arjen pienistä asioista.
Niin teenkin, mutta ei tule osumia
Tule juttelemaan minulle jossain 😊.
Deittisivut on täynnä toksisia ihmisiä, jotka juoksee suhteesta toiseen. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.
Ei ole yökerhoissa
Kelpaa jos se on kaunis ja mun tyylinen
Monet miehet tinttailee kuin pikkulapset omien epävarmuuksiensa vuoksi. Niitä nyt ainakin kannattaa ensiksi työstää. Epävarma mies on naisen näkökulmasta uhkaavampi, kuin suoraa aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.
Ei ole yökerhoissa
No miksi helvetissä sitten etsit yökerhoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yökerhoissa
Tykkään niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yökerhoissa
Tykkään niistä
Jumalauta sä olet ääliö. Olet huomannut itsekin, ettet niistä löydä seuraa mutta jatkat vain pään hakkaamista seinään.
Lavatansseihin. Haet naisen tanssiin. Käyttäydyt kunnioittavasti. Kun seisotte tanssilattialla vastakkain, katsot silmiin ja kehut kuinka kaunis mekko/pusero naisella on. Keskustele harkiten. Älä kysy olenko komea. Keskustele vaikka harrastuksista. Huumori on eduksi. Yritä löytää omaperäisiä kesustelunaiheita. Älä vonkaa. Huh. tulipas kuuma. Huvittaisko sua lähteä mun seuraksi puffettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yökerhoissa
Tykkään niistä
Jumalauta sä olet ääliö. Olet huomannut itsekin, ettet niistä löydä seuraa mutta jatkat vain pään hakkaamista seinään.
Löysin ennen juttuseuraa ja sain yöksi panoseuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yökerhoissa
Tykkään niistä
En viihdy pubeissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yökerhoissa
Koska käyn niissä. Mun tyyppistä musaa
Mutta yökerhoissa on tasokkaita naisia. En kelpaa
Kaikki ovat koulutettuja menneet elämässä eteenpäin. On rahaa. Kavereita. Hoikkia. Urheilee
Antaa olla pysyn yksin. Naisista vain harmia.
Mene Rymy-Eetuun tai Mummotunneliin. Paljon tavallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mene Rymy-Eetuun tai Mummotunneliin. Paljon tavallisia naisia.
Ei muutes ole. Kävin rymy eetus. Naiset ei kattonu ees päälle. Näki heistä etteivät ole samalla tasolla liian koulutettuja. Tällästä on hki.
Lopettaa naisten haukkumisen Hönöksi palstalla.
Mä tässä yksi päivä huomasin eräässä velallisten Facebookin tukiryhmässä julkaisun ja se ulina sopi täysin Alluun. Naisista ei toki ollut mitään, mutta ulinaa veloista oli. Joku siihen kommentoi, että on jo aiemmin tarjonnut apuaan yksityisviestillä, mutta ap ei ole siihen reagoinut. No tämä postauksen tehnyt siihen sitten selitti, että on alkoholin kanssa ongelmaa ja siksi jäänyt tms. Siis niin täysin Alluun sopivaa tekstiä oli useammassa viestissä. Oli vielä ulina, että ei ole kiva kun pidetään luuserina. Kävin katsomassa tuon kirjoittajan profiilin ja siellä näkyi se mitä epäilinkin eli asuinpaikka Vantaa.
Että lopeta Antoni E. tuo ulina ja kasva aikuiseksi. Nämä sun paskajankutukset täällä ei auta yhtään mitään.
Sori siis Anton eikä Antoni. Sukunimeä en viitsi tänne laittaa, mutta E:llä alkaa.
Vielä on kesiä jäljellä eli yksi kesä sinne tänne.