Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siis Anton eikä Antoni. Sukunimeä en viitsi tänne laittaa, mutta E:llä alkaa.
En tiedä mistä puhut. En ole kyseinen ihminen.
Mutta en jaksa enää hyvää jatkoa. Teen työni ja hoidan asiani kuntoon
No kyllä tasan tarkkaan olet sama ihminen. Sopii täydellisesti suhun ne kirjoitukset. Samaa uhriutuvaa ulinaa ja paikkakuntakin täsmää. Sun paskaduunilla Postissa ei tässä elämässä noita velkoja makseta, kun iso osa rahoista pitää vetää kurkusta alas.
Hanki vielä pahempi aivovamma.
Sit sulla on hoitsu syöttämässä puuroa ja vaihtamassa vaippas
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi ja pahoinpitelytuomio. Naiset tykkäävät vain jännistä pojista :(
Olet aivan stanan tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siis Anton eikä Antoni. Sukunimeä en viitsi tänne laittaa, mutta E:llä alkaa.
No kyllä tasan tarkkaan olet sama ihminen. Sopii täydellisesti suhun ne kirjoitukset. Samaa uhriutuvaa ulinaa ja paikkakuntakin täsmää. Sun paskaduunilla Postissa ei tässä elämässä noita velkoja makseta, kun iso osa rahoista pitää vetää kurkusta alas.
Taisi nyt kyllä Allun henkilöllisyys tosiaan paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan Anton tajuaisi tämän myötä lopettaa paskan suoltamisen tänne. Ei vain taida aivotoiminta riittää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat koulutettuja menneet elämässä eteenpäin. On rahaa. Kavereita. Hoikkia. Urheilee
Ja vielä ihmettelet, miksi et heidänlaisille kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhee. Ja Anton-Allun fb-profiilin tykkäyksistä löytyy mm. Posti, Tulisuudelma ja erinäisiä teknofestareita. Allu se on.
Ei ollut kyllä kovin vaikea selvittää, kunhan osaa googlea käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehhee. Ja Anton-Allun fb-profiilin tykkäyksistä löytyy mm. Posti, Tulisuudelma ja erinäisiä teknofestareita. Allu se on.
Ei ollut kyllä kovin vaikea selvittää, kunhan osaa googlea käyttää.
No onkos Allu "pitkä ja komea", kuten väittää? :D
Vierailija kirjoitti:
Anton E. on täysi luuseri.
Sinä vasta olet ikuisesti luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihan sairas. Hanki apua. Sori mulla on hyvä työ ja tykkään siitä. Ja en ole työtön!!!! Hyvää loppuelämää
Joo eiköhän tää ollut tässä. Meen parempaan suuntaan ja hankin apua ja silleen. En kuuntele tällästä. Mulla on onneks töitä. Heido.
Vierailija kirjoitti:
Joo eiköhän tää ollut tässä. Meen parempaan suuntaan ja hankin apua ja silleen. En kuuntele tällästä. Mulla on onneks töitä. Heido.
Joo mene sinne Kartanonkosken K-marketiin ostamaan lisää kaljaa. Siellähän sä käyt.
Jos joku pelle tulee sanoo naaman eteen odotan innolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pelle tulee sanoo naaman eteen odotan innolla.
Hakkaatko sitten pesismailalla? Kun olet luonteeltasi niin rauhallinen ja kiltti, Anton.
Menkää vaikka hakemaan töitä sitten. Ei tarvi minua haukkua pohjasakiksi
Hymyile terveellä, puhtaalla ja täydellä hammasrivistöllä, Allu.
Jos hampaat on keltamustat, katkeilleet ja niitä puuttuu, pelkkä plakin löyhkä jo karkottaa naiset, joilla on herkempi hajuaisti kuin miehillä.
Saatika jos miehellä on naama norsunvitulla eikä osaa puhua.
Työnnä nuuskaa joka ruumiinaukkosi ja ole kuukausi käymättä suihkussa. Tämä toimii. Ei välttämättä niin kuin toivoisit mutta kuten me muut toivomme.
t. Suomen normaalit miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset keski-ikäiset miehet ja naiset, joille alko maistuu viikottain, eivät näe itsessään sitä, mitä raittiit näkevät heissä. Siis sitä pöhöttynyttä keski-ikäistä alkkista.
En mä ole alkkis, en juo viikolla en käy kuppiloissa ja käyn ihan normaalisti töissä!!
Ok, eli käyt viikot töissä ja juopottelet viikonloppuisin. Millaisia määriä? Onko ne tyyliin 3 päivän känniputkia, vai tyyliin perjantaina saunaoluet ja lauantaina 1-2 lasia viiniä aterialla? Naisia ei yleensä kiinnosta käännäävät tyypit.
No eikö saisi juoda? emmä joka vloppu juo, nytki olin juomatta, no kyllä ihan yli 10 annosta miten niin? ei varmasti tykkää, mutta juo nuoretkin naiset ja naiset jotka on yli 40 v mitä sä nyt tolla meinasit?
Todellakaan monet yli 40 v naiset ei juo ihan yli 10 annosta. Tuo on sellaista teinimeinikiä, ja aikuiselta tosi junttia. Eihän tuollaista harrasta kuin jotkut omaan teini-ikäänsä jämähtäneet vähä-älyiset duunarit. En jaksaisi katsella humalaista äijää, enkä ainakaan mitään suhdetta edes harkitsisi juopottelijan kanssa.
No ei varmasti juokkaan, aha teinimenoa selvä, no mä en taas kattelisi semmosta jolle tämä on täysin este
Tatuointi ja pahoinpitelytuomio. Naiset tykkäävät vain jännistä pojista :(