Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotain naista ei ahdistella?

Vierailija
17.04.2026 |

Aikuinen tyttäreni sanoo, että häntä ei ole koskaan ahdisteltu. Ei netissä, ei livenä.

Itse naisena ja monia naisia tuntevana tietojeni mukaan lähes kaikkia naisia ahdistellaan. Vaikka olisi kuinka ruma, vihainen ja liikkeellä vain päiväaikaan ja  töissä, niin silti saa epämiellyttäviä kommentteja.

Jos sinua (naista) ei koskaan ole ahdistelu. Mikä on mielestäsi syynä?

Kommentit (394)

Vierailija
221/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta ahdistelusta me nyt puhutaan? Että baarissa tai vaikka kadulla tulee joku juttelee? En ole kokenut sellaista ahdisteluna.

Vierailija
222/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta ahdistelusta me nyt puhutaan? Että baarissa tai vaikka kadulla tulee joku juttelee? En ole kokenut sellaista ahdisteluna.

Miksi sulle tule ahdistelusta mieleen jutteleminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kulkee kuulokkeet korvilla ei kuule ahdistelua.

Tätä joskus mietin tyttäreni kohdalla, eli osa ainakin menee ohi.

Ap

Ihmettelen samaa, kukaan ei kommentoi beigejä persvako trikoitani ja toppiani, kun oon mökilläyksin, mutta kaupungilla moni kehottaa laittamaan vaatteet päälle. Onko se ahdistelua? 

Ole iloinen, että saat vain tuollaisia kommentteja. Jos mies kulkisi noissa samoissa vaatteissa olisi poliisikin paikalla alta aika yksikön syyttämässä paljastelusta. Naisille sallitaan pukeutumisen suhteen paljon enemmän vapauksia kuin miehille.

Olisi joskus ihan tasa-arvonkin kannalta nähdä edes yksi mies sellaisessa asussa joka paljastaisi todellakin ihan kaiken. Mutta kun ei, miehillä on aina shortseinakin siistit pukushortsit tai ylilöysät polvissa roikkuvat shortsit. Ja siisti teeppati tai löysä teeppari. Ja joskus voi nähdä yläosattomankin miehen jossain, muttei koskaan mitään verrattuna naisten pukeutumiseen. Naiset ovat mestareita paljastamaan pukeutumalla. 

Ajatelkaapa vaikka mitä tahansa gaalaa rapakon takana ja muuallakin. Miehillä puvut, naisilla nakumekot. Koska tulee se päivä, kun mies kulkee nakupuvussa???

Ei tapahdu koska naisia ällöttää miesten keho.

Ei ällötä. Esim. Harry Styles asuineen päinvastoin ihastuttaa naisia ympäri maailman. Ja hänellä onkin ollut läpinäkyviä yläosia, tulee kuvia kun laittaa googleen "Harry Styles gala outfit"

Nakumekkoja on joillain naisilla, mutta aina ne kohauttaa eikä niitä ole montaa.

Vaikka sinua ei ällötä niin suurinta osaa naisista ällöttää. Taidat olla aika nuori kun ajattelet kaikki itsesi kautta. 

Vierailija
224/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi läski tatskoineen ja lävistyksineen ja huomioväreineen karkoittaa miehen kuin miehen.

Vierailija
225/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se jonkinlaisen vamman merkki, ettei tajua ihmisten välisen kanssakäymisen nyanssieroja, ihmisten persoonaeroja jne.

Siksi ihan aidosti epäilen, että palsta kerää jonkin verran vammaisia keskustelemaan. Tämä ei ole mikään "haukku", vaan aito epäily, sillä noin yksinkertainen ajattelu ja ymmärryskyvyn puute ei ole normaalia. 

Kerrotko esimerkkejä vammaisista kommenteista kiitos. Kuinka vanha olet?

Vierailija
226/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmettelen samaa, kukaan ei kommentoi beigejä persvako trikoitani ja toppiani, kun oon mökilläyksin, mutta kaupungilla moni kehottaa laittamaan vaatteet päälle. Onko se ahdistelua? 

Ole iloinen, että saat vain tuollaisia kommentteja. Jos mies kulkisi noissa samoissa vaatteissa olisi poliisikin paikalla alta aika yksikön syyttämässä paljastelusta. Naisille sallitaan pukeutumisen suhteen paljon enemmän vapauksia kuin miehille.

Olisi joskus ihan tasa-arvonkin kannalta nähdä edes yksi mies sellaisessa asussa joka paljastaisi todellakin ihan kaiken. Mutta kun ei, miehillä on aina shortseinakin siistit pukushortsit tai ylilöysät polvissa roikkuvat shortsit. Ja siisti teeppati tai löysä teeppari. Ja joskus voi nähdä yläosattomankin miehen jossain, muttei koskaan mitään verrattuna naisten pukeutumiseen. Naiset ovat mestareita paljastamaan pukeutumalla. 

Ajatelkaapa vaikka mitä tahansa gaalaa rapakon takana ja muuallakin. Miehillä puvut, naisilla nakumekot. Koska tulee se päivä, kun mies kulkee nakupuvussa???

Ei tapahdu koska naisia ällöttää miesten keho.

Ei ällötä. Esim. Harry Styles asuineen päinvastoin ihastuttaa naisia ympäri maailman. Ja hänellä onkin ollut läpinäkyviä yläosia, tulee kuvia kun laittaa googleen "Harry Styles gala outfit"

Nakumekkoja on joillain naisilla, mutta aina ne kohauttaa eikä niitä ole montaa.

Vaikka sinua ei ällötä niin suurinta osaa naisista ällöttää. Taidat olla aika nuori kun ajattelet kaikki itsesi kautta. 

Ei vaan sä joku tynnyrissä eläjä, joka ei tiedä enää naisten maailmasta mitään?

Harry Stylesista, Jacob Elordista ymv. nimittäin jauhetaan naisten podcasteissa ynnä muissa medioissa ympäri maailman. Sä et tosiaan ole kaikki naiset, eikä sun vihamielinen, negatiivinen asenne miehiä ja miesvartaloa kohtaan ole mikään normi, vaan kaukana siitä. Jo mun mummon aikana naiset fanittivat Elvistä ja Alain Delonia, joten mikään uusi asia tämä ei pitäisi olla. 

Vierailija
227/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaan en ketjua ole lukenut, mutta ilmeisesti moni kokee typerät iskävitsailut ja muut nolot puujalat ahdisteluksi vaikka ne ei olisi edes navanalusjuttuja eli kömpelö smalltalk kuuluu kiellettyihin asioihin. Osa myös kokee ahdistelijoiksi kaikki samoissa kauppakeskuksissa ja luontopoluilla liikkuvat miehet vaikka ne ei edes ottaisi kontaktia tai jos ne hymyilee esim taukopaikalla muille siellä oleville tai vilkaisee kohti polulla vastaantulevaa. Sitäkin jo valitellaan ketjussa kuinka näitä siellä liikkuvia miehiä ei voi vältellä vaikka haluaisi.

Onneksi en ole mies. Tämä ketju oli myös siinä mielessä silmiä avaava, etten enää ihmettele yhtään ettei yksikään mies tule juttelemaan oma-aloitteisesti.

Kiitos

Vierailija
228/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi just kysyn, että minkälaista se ahdistelu siis on? Itse naisena en kyllä ole kauheasti kokenut, vaikka nuorena olin kaunis ja paljon miehet lähestyi.

Vierailija
229/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin herkkä kuin nykynaiset on. Jos joku läimii mua pyllylle, en pahastu. Jos joku kehuu ulkonäköäni, en pahastu. Nykyään pahoitetaan mieli ihan joka asiasta ja kaiken voi tulkita ahdisteluksi. Siksi "kaikkia" naisia muka ahdistellaan.

Mitäköhän luulet, pahastuisiko nykymiehet, jos heitä läimisi päin naamaa? Jos pahastuisivat, niin olisiko asiallista päivitellä, että kun nämä nykymiehet pahoittavat mielensä "ihan joka asiasta"?

Miksi vertaat pyllylle lätkäisyä naamalle lätkäisyyn?

Totta, itse asiassa 🤔 Koska harva mies varmaan nauttisi, että pyllylle läpsäistään yhtäkkiä

Sanoisin miehenä että melkein kaikki miehet koko pitäisi tai eivät välittäisi lainkaan jos nainen niin heille tekisi. Koittakaa nyt jo ymmärtää että miehet eivät ole samanlaisia reppanoita kuin te.

Eiköhän reppana ole se mies, jonka pitää väkisin päästä kourimaan/läpsimään vieraita ihmisiä?

Tässä keskustelussa on outoa se, että miesten mielestä on ok käydä täysin tuntemattomaan ihmiseen käsiksi ja luulla, että tämä vielä nauttisi siitä. 

Käsi sydämelle sullakin, kuinka paljon nauttisit, jos  vieras mies tulisi sinun muniasi puristelemaan?

Nainen ei ehkä ole miehelle uhka, mutta jokainen mies joka käyttäytyy uhkaavasti/käy kiinni naiseen, on naiselle uhka. Mies on myös miehelle uhka, eli tykkäisitkö, jos vieras mies tulisi kourimaan muniasi ja persettäsi ja lähti raahaamaan sinua puskaan?

Miesten pitää ymmärtää, että naiselle mies on uhka, ei mikään ihana rakkauden tunnustus, kun vieras ukkeli tommaa kätensä naisen jalkoväliin. Naiselle se on kauhun paikka. 

Eli heteronaisille heteromies on yhtä vastenmielinen kuin homomies heteromiehille. Ymmärretty. Kerro mikä on heteronaisille yhtä viehättävä kuin heteromiehille heteronainen? Karhu tai lesbo? Mies se ei selvästikään voi olla. Mistähän tämä huima ero kiinnostuksessa vastakkaiseen sukupuoleen mahtaa johtua? Veikkaan ihan biologiaa. Jos 10 miestä parittelee yhden naisen kanssa niin ei tiedä kuka on isä mutta jos mies parittelee 10 naisen kanssa niin tiedetään kuka on isä.

Ei, ääliö. Seksuaalisesti ahdisteleva mies on naiselle uhka, ei potentiaalinen kumppani. Miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia, joten kun mies lähestyy naista tavalla, joka lähtökohtaisesti rikkoo rajoja ja koskemattomuutta, se on naiselle uhka. Se on todennäköisesti verrattavissa siihen, että homomies kourii tai muuten ahdistelee heteromiestä. En tiedä, kun en ole heteromies. Sen vain voin sanoa, että mua on samalla tavalla "ahdistelleet" myös naiset, enkä ole ollenkaan kokenut samanlaista uhkaa kuin miesten ahdistelemana, ja olen sentään kaiketi hetero. Se ei ole tuntunut pahalta. Minä en ole mikään miestenvihaaja enkä pelkää miehiä lähtökohtaisesti. Mulla on paljon kavereinakin miehiä. Se on tosi outoa, kun joku mies jänkkää netissä, miten hänen logiikkansa mukaan naisen ei pitäisi ahdistua miesten kourimisesta tai muusta ahdistelusta. Mitäpä jos vain uskoisit sen, että se on inhottavaa, ällöttävää ja usein myös pelottavaa.

Selkeästi vihaat ja pelkäät miehiä jos naisten ahdistelu ei tunnu pahalta mutta miesten tuntuu. Suosittelen lesboilua.

Vierailija
230/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin herkkä kuin nykynaiset on. Jos joku läimii mua pyllylle, en pahastu. Jos joku kehuu ulkonäköäni, en pahastu. Nykyään pahoitetaan mieli ihan joka asiasta ja kaiken voi tulkita ahdisteluksi. Siksi "kaikkia" naisia muka ahdistellaan.

Mitäköhän luulet, pahastuisiko nykymiehet, jos heitä läimisi päin naamaa? Jos pahastuisivat, niin olisiko asiallista päivitellä, että kun nämä nykymiehet pahoittavat mielensä "ihan joka asiasta"?

Totta, itse asiassa 🤔 Koska harva mies varmaan nauttisi, että pyllylle läpsäistään yhtäkkiä

Sanoisin miehenä että melkein kaikki miehet koko pitäisi tai eivät välittäisi lainkaan jos nainen niin heille tekisi. Koittakaa nyt jo ymmärtää että miehet eivät ole samanlaisia reppanoita kuin te.

Eiköhän reppana ole se mies, jonka pitää väkisin päästä kourimaan/läpsimään vieraita ihmisiä?

Tässä keskustelussa on outoa se, että miesten mielestä on ok käydä täysin tuntemattomaan ihmiseen käsiksi ja luulla, että tämä vielä nauttisi siitä. 

Käsi sydämelle sullakin, kuinka paljon nauttisit, jos  vieras mies tulisi sinun muniasi puristelemaan?

Nainen ei ehkä ole miehelle uhka, mutta jokainen mies joka käyttäytyy uhkaavasti/käy kiinni naiseen, on naiselle uhka. Mies on myös miehelle uhka, eli tykkäisitkö, jos vieras mies tulisi kourimaan muniasi ja persettäsi ja lähti raahaamaan sinua puskaan?

Miesten pitää ymmärtää, että naiselle mies on uhka, ei mikään ihana rakkauden tunnustus, kun vieras ukkeli tommaa kätensä naisen jalkoväliin. Naiselle se on kauhun paikka. 

Eli heteronaisille heteromies on yhtä vastenmielinen kuin homomies heteromiehille. Ymmärretty. Kerro mikä on heteronaisille yhtä viehättävä kuin heteromiehille heteronainen? Karhu tai lesbo? Mies se ei selvästikään voi olla. Mistähän tämä huima ero kiinnostuksessa vastakkaiseen sukupuoleen mahtaa johtua? Veikkaan ihan biologiaa. Jos 10 miestä parittelee yhden naisen kanssa niin ei tiedä kuka on isä mutta jos mies parittelee 10 naisen kanssa niin tiedetään kuka on isä.

Ei, ääliö. Seksuaalisesti ahdisteleva mies on naiselle uhka, ei potentiaalinen kumppani. Miehet ovat naisia fyysisesti vahvempia, joten kun mies lähestyy naista tavalla, joka lähtökohtaisesti rikkoo rajoja ja koskemattomuutta, se on naiselle uhka. Se on todennäköisesti verrattavissa siihen, että homomies kourii tai muuten ahdistelee heteromiestä. En tiedä, kun en ole heteromies. Sen vain voin sanoa, että mua on samalla tavalla "ahdistelleet" myös naiset, enkä ole ollenkaan kokenut samanlaista uhkaa kuin miesten ahdistelemana, ja olen sentään kaiketi hetero. Se ei ole tuntunut pahalta. Minä en ole mikään miestenvihaaja enkä pelkää miehiä lähtökohtaisesti. Mulla on paljon kavereinakin miehiä. Se on tosi outoa, kun joku mies jänkkää netissä, miten hänen logiikkansa mukaan naisen ei pitäisi ahdistua miesten kourimisesta tai muusta ahdistelusta. Mitäpä jos vain uskoisit sen, että se on inhottavaa, ällöttävää ja usein myös pelottavaa.

Selkeästi vihaat ja pelkäät miehiä jos naisten ahdistelu ei tunnu pahalta mutta miesten tuntuu. Suosittelen lesboilua.

Tämä juuri on sinun ongelmasi: naiset yrittävät kertoa sinulle, miten asia on ja miten se menee, mutta sinun mielestäsi sinä olet paras asiantuntija siinä, millaista on olla seksuaalisen ahdistelun kohteena oleva nainen, vaikka olet mies. Minä juuri selitin, MIKSI naiset pelkäävät miesten ahdistelua, mutta sinä sivuutat asian täysin.

Vierailija
231/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen. Täysin näkymätön miehille. Ollut aina, niin nuorena ja laihana kuin nyt vanhana ja ylipainoisena. Olen vain ruma.

Mulla sama. Tämä kuullostaa varmasti kamalalta, mutta joskus olen toivonut tulevani ahdistelluksi tai no, tiedätte kyllä... että edes sen verran joku huomaisi.

Vierailija
232/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, onpa maailman ihmeellisin asia, jos on olemassa ihmisiä, jotka haluavat eri asioita! Mites se nyt voi ollenkaan pitää paikkaansa, että kaikki ihmiset eivät haluakaan samaa asiaa! Aivan hämmästyttävää!

Niinpä, mutta nämä eivät aidosti tajua joten epäilen tosissaan vajaaälyisyyttä tms. Tuo kun on muutoin ihmisille aivan perusjuttu, että on erilaisia ja eri tyyppisiä ihmisiä erilaisine preferensseineen.

Suurin osa naisista on samanlaisia keskenään. Teillä on joku ihmeen vimma ajatella vain itseänne ja olla hyväksymättä yleistyksiä. Varma narsistin merkki. Samoin suurin enemmistö miehistä on samanlaisia kuten muutkin miehet.

Vierailija
233/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Cannesin elokuvajuhlissa on kylläkin kielletty alastomuus eli naisten nakumekot. Sehän on tasa-arvoista, koska meihet eivät pukeudu nakupukuihin. Miksi muuten vain naiset pukeutuvat alastomiksi eli nakumekkkoihin? Miksei miehet, olisihan sitä kiva katsella.

Eli kiellettiin itsensäpaljastelu niille näyttelijöille jotka hakevat huomiota jättämällä rinnat, alapään ja pakarat peittämättä?  Eikös nuo kuitenkin ole elokuvafestifaalit, joissa tarkoituksena on arvioida elokuvia, ei naisten alastomia vartaloita?

No, samaahan voisi kysyä vaikka Euroviisuista, jossa useat naiset kilpailevat laulamisen sijasta siitä, kuka uskaltaa paljastaa eniten. 

Naisartisteilla ja -näyttelijöillä paljas pinta lisääntyy samassa suhteessa kuin suosio laskee. 

Vierailija
234/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, onpa maailman ihmeellisin asia, jos on olemassa ihmisiä, jotka haluavat eri asioita! Mites se nyt voi ollenkaan pitää paikkaansa, että kaikki ihmiset eivät haluakaan samaa asiaa! Aivan hämmästyttävää!

Niinpä, mutta nämä eivät aidosti tajua joten epäilen tosissaan vajaaälyisyyttä tms. Tuo kun on muutoin ihmisille aivan perusjuttu, että on erilaisia ja eri tyyppisiä ihmisiä erilaisine preferensseineen.

Suurin osa naisista on samanlaisia keskenään. Teillä on joku ihmeen vimma ajatella vain itseänne ja olla hyväksymättä yleistyksiä. Varma narsistin merkki. Samoin suurin enemmistö miehistä on samanlaisia kuten muutkin miehet.

Sä taas oot samanlainen kuin suurin osa kaltaisistasi, eli kakkaläjä.

Vierailija
235/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on sinun ongelmasi: naiset yrittävät kertoa sinulle, miten asia on ja miten se menee, mutta sinun mielestäsi sinä olet paras asiantuntija siinä, millaista on olla seksuaalisen ahdistelun kohteena oleva nainen, vaikka olet mies. Minä juuri selitin, MIKSI naiset pelkäävät miesten ahdistelua, mutta sinä sivuutat asian täysin.

Joten myönnät että miehet ovat ylivertaisia. Yleensä palstan naiset sanovat että vetävät reppanoita ahdistelijoita pataan. 

Jaa, mistään ylivertaisuudesta ei puhuttu kyllä mitään. Sinä taidat etsiä jokaisesta mahdollisesta kommentista oikeutusta olemassaolollesi. Et sinä niitä vauvapalstan kommenteista löydä, vaan sieltä omasta elämästäsi. Mene ja tee jotain elämässäsi, niin voit kokea onnistumista. Taas tuo sama ongelma, että luet jonkun kommentin jostain ja sitten ajattelet, että nyt kaikki ovat samaa mieltä. Tuohonkin on se sama lääke: mene ja tee jotain elämälläsi, niin ei tarvitse suhtautua pakkomielteisesti palstalla sanottuihin asioihin. Mä lähden nyt töihin, heippa.

Vierailija
236/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi just kysyn, että minkälaista se ahdistelu siis on? Itse naisena en kyllä ole kauheasti kokenut, vaikka nuorena olin kaunis ja paljon miehet lähestyi.

Minua on mm. kylpylässä läppäisty pepulle, suudeltu väkisin, niin että kaksi miestä piti kiinni ja yksi suuteli ja sitten vaihto, minua on autolla miesjoukko ajanut takaa ja itse juoksin karkuun, hotellihuoneeseeni on koitettu tulla väkisin, jonossa minun taakse on tultu nylkyttämään ja koskettelemaan, minun haaroihin on tartuttu yllättäen, peppua on puristeltu baarissa, kaupassa läpsitty pepulle, sukulainen kosketteli rintojani kotonani, tutut miehet alkoivat kosketella, kun olin nukkumassa, baarimikko lähenteli kun tein tilauksen, esihenkilö ehdotti yllättäen seksiä, teininä ollessani aikuinen mies ehdotteli seksiä useamman kerran, kun seisoin omalla pihalla jne. 

Vierailija
237/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaan en ketjua ole lukenut, mutta ilmeisesti moni kokee typerät iskävitsailut ja muut nolot puujalat ahdisteluksi vaikka ne ei olisi edes navanalusjuttuja eli kömpelö smalltalk kuuluu kiellettyihin asioihin. Osa myös kokee ahdistelijoiksi kaikki samoissa kauppakeskuksissa ja luontopoluilla liikkuvat miehet vaikka ne ei edes ottaisi kontaktia tai jos ne hymyilee esim taukopaikalla muille siellä oleville tai vilkaisee kohti polulla vastaantulevaa. Sitäkin jo valitellaan ketjussa kuinka näitä siellä liikkuvia miehiä ei voi vältellä vaikka haluaisi.

Onneksi en ole mies. Tämä ketju oli myös siinä mielessä silmiä avaava, etten enää ihmettele yhtään ettei yksikään mies tule juttelemaan oma-aloitteisesti.

Tämä ketju on jotenkin pysäyttävää luettavaa, kun tuon kaiken edellämainitun lisäksi näemmä nämä kaikkialla ahdisteluksi itsensä kokevat naiset epäilee niitä naisia joita ei ahdistella, tai ei ainakaan kaikkialla, maksulliseksi joita vaan harmittaa tulovirran katkeaminen.

Vierailija
238/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus auttaa.

No ei auta. Ahdistelu on vihaa ja alentamista. Tuollaiset ahdistelijamiehet vihaavat ylipainoisia naisia. He eivät ehkä tule ehdottelemaan seksiä, vaan ahdistelevat yleisemmällä tavalla, huudellen, haukkuen jne..

Vierailija
239/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistelua tapahtuu jatkuvasti kaikkialla niin pitäisihän sen näkyä ulkopuolisillekin. Itse en ole moista todistanut vaikka paljon on tullut joka paikassa pyörittyä vuosikymmeniä. Minua on kyllä valheellisesti syytetty ahdistelusta ja poistettu baarista.

Vierailija
240/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käy normaaleissa paikoissa, esim luontopoluilla, kaupungeilla, ostoskeskuksessa ei kai siellä nyt mitään huuteluja tapahdu? ja katsoo vähän millaisten ihmisten seurassa liikkuu. 

Voi pölhö.

No ei mua ainakaan tuollaisilla paikoilla ahdistella. no miksi sitten jotkut naiset ei koe ahdistelua, oli ap_n kysymys? En kyllä tiedä ja ei voisi vähempää kiinnostaa? 

Mua on ahdisteltu julkisissa kulkuvälineissä, kun olin teini/parikymppinen. Jos olisit lukenut uutisia, tietäisit että tuollaista tapahtuu nykyäänkin. Ja ompa ostarillakin vanhemmat miehet yrittäneet ostaa, eli pitivät huo*ana, siis nuorempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän