Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotain naista ei ahdistella?

Vierailija
17.04.2026 |

Aikuinen tyttäreni sanoo, että häntä ei ole koskaan ahdisteltu. Ei netissä, ei livenä.

Itse naisena ja monia naisia tuntevana tietojeni mukaan lähes kaikkia naisia ahdistellaan. Vaikka olisi kuinka ruma, vihainen ja liikkeellä vain päiväaikaan ja  töissä, niin silti saa epämiellyttäviä kommentteja.

Jos sinua (naista) ei koskaan ole ahdistelu. Mikä on mielestäsi syynä?

Kommentit (394)

Vierailija
181/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin herkkä kuin nykynaiset on. Jos joku läimii mua pyllylle, en pahastu. Jos joku kehuu ulkonäköäni, en pahastu. Nykyään pahoitetaan mieli ihan joka asiasta ja kaiken voi tulkita ahdisteluksi. Siksi "kaikkia" naisia muka ahdistellaan.

En kyllä ymmärrä, miksi muiden kokemuksia täytyy vähätellä.

Et ymmärrä, mutta vähättelet itse, kun jonkun kokemus ei sovi sinulle?

Vierailija
182/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin herkkä kuin nykynaiset on. Jos joku läimii mua pyllylle, en pahastu. Jos joku kehuu ulkonäköäni, en pahastu. Nykyään pahoitetaan mieli ihan joka asiasta ja kaiken voi tulkita ahdisteluksi. Siksi "kaikkia" naisia muka ahdistellaan.

Mitäköhän luulet, pahastuisiko nykymiehet, jos heitä läimisi päin naamaa? Jos pahastuisivat, niin olisiko asiallista päivitellä, että kun nämä nykymiehet pahoittavat mielensä "ihan joka asiasta"?

Miksi naamalle, kokeile sitä pyllyä!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän luulet, pahastuisiko nykymiehet, jos heitä läimisi päin naamaa? Jos pahastuisivat, niin olisiko asiallista päivitellä, että kun nämä nykymiehet pahoittavat mielensä "ihan joka asiasta"?

Miksi vertaat pyllylle lätkäisyä naamalle lätkäisyyn?

Totta, itse asiassa 🤔 Koska harva mies varmaan nauttisi, että pyllylle läpsäistään yhtäkkiä

Sanoisin miehenä että melkein kaikki miehet koko pitäisi tai eivät välittäisi lainkaan jos nainen niin heille tekisi. Koittakaa nyt jo ymmärtää että miehet eivät ole samanlaisia reppanoita kuin te.

Eiköhän reppana ole se mies, jonka pitää väkisin päästä kourimaan/läpsimään vieraita ihmisiä?

Tässä keskustelussa on outoa se, että miesten mielestä on ok käydä täysin tuntemattomaan ihmiseen käsiksi ja luulla, että tämä vielä nauttisi siitä. 

Käsi sydämelle sullakin, kuinka paljon nauttisit, jos  vieras mies tulisi sinun muniasi puristelemaan?

Nainen ei ehkä ole miehelle uhka, mutta jokainen mies joka käyttäytyy uhkaavasti/käy kiinni naiseen, on naiselle uhka. Mies on myös miehelle uhka, eli tykkäisitkö, jos vieras mies tulisi kourimaan muniasi ja persettäsi ja lähti raahaamaan sinua puskaan?

Miesten pitää ymmärtää, että naiselle mies on uhka, ei mikään ihana rakkauden tunnustus, kun vieras ukkeli tommaa kätensä naisen jalkoväliin. Naiselle se on kauhun paikka. 

Eli heteronaisille heteromies on yhtä vastenmielinen kuin homomies heteromiehille. Ymmärretty. Kerro mikä on heteronaisille yhtä viehättävä kuin heteromiehille heteronainen? Karhu tai lesbo? Mies se ei selvästikään voi olla. Mistähän tämä huima ero kiinnostuksessa vastakkaiseen sukupuoleen mahtaa johtua? Veikkaan ihan biologiaa. Jos 10 miestä parittelee yhden naisen kanssa niin ei tiedä kuka on isä mutta jos mies parittelee 10 naisen kanssa niin tiedetään kuka on isä.

Oma pitkään tunnettu mielitietty. Sen kanssa voidaan puristella vastavuoroisesti. Jotkut tykkäävät tuhmien puhumisestakin... osana seksiä.

Ahdistelu on väärään henkilöön kohdistettua esileikkiä. Siksi se on naiselle niin uhkaavaa, kun joku vieras mies ei hallitse itseään. 

Miksi sitten naiset täällä aina väittävät että haluavat monia miehiä kuten miehet haluavat monia naisia?

Vierailija
184/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käy normaaleissa paikoissa, esim luontopoluilla, kaupungeilla, ostoskeskuksessa ei kai siellä nyt mitään huuteluja tapahdu? ja katsoo vähän millaisten ihmisten seurassa liikkuu. 

Voi pölhö.

No ei mua ainakaan tuollaisilla paikoilla ahdistella. no miksi sitten jotkut naiset ei koe ahdistelua, oli ap_n kysymys? En kyllä tiedä ja ei voisi vähempää kiinnostaa? 

Juuri esim. ostoskeskuksissa ja luontopoluilla ahdistellaan. Miten sitä pystyy välttämään näissä liikkuvia miehiä? 

Juu, ruokaostoksilla on pakko käydä. Minua on puristeltu takapuolesta Prisman maustehyllykön vieressä. Mukanani oli kaksi pientä lasta ja olin raskaana.

Vierailija
185/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen etta rijkaita harvemmin ahdistellaan koska rosikseen joutumisen pelko. Myös itsetunto noilla parempi. 

Myos sillä merkitystä, juotko alkoholia tai liikutko paikoissa joissa juodaan

Ei ahdistelijat taloudellisesta tilanteesta tiedä. Nehän iskee välillä kiinni täysin tuntemattomaan. Raha ei muuta mielestäni tilannetta mihinkään suuntaan.

Ja kyllä, alkoholi usein pahentaa tilannetta. Naisilla kuitenkin on oikeus käydä ihan yhtälailla viihteellä kuin miehilläkin. 

Minä olen syystä tai toisesta helppo kohde. Olen ystävällinen, hiljainen ja hymyilevä. En pukeudu paljastavasti. En juo juuri ikinä ja rahaa olisi haastaa oikeuteen. Töitä teen miesvaltaisella alalla. Olen kohdannut seksuaalista häirintää 12 v asti. Viimeisimmästä tapauksesta on  1,5 v ja olen nyt 50 v.

Vierailija
186/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muistaakseni ole koskaan ahdisteltu mitenkään. Olen keskimääräisen suomalaisen miehen kokoinen enkä ole erityisen naisellinen, joten siinä varmaan selitys. 

Vierailija
187/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kulkee kuulokkeet korvilla ei kuule ahdistelua.

Tätä joskus mietin tyttäreni kohdalla, eli osa ainakin menee ohi.

Ap

Ihmettelen samaa, kukaan ei kommentoi beigejä persvako trikoitani ja toppiani, kun oon mökilläyksin, mutta kaupungilla moni kehottaa laittamaan vaatteet päälle. Onko se ahdistelua? 

Ole iloinen, että saat vain tuollaisia kommentteja. Jos mies kulkisi noissa samoissa vaatteissa olisi poliisikin paikalla alta aika yksikön syyttämässä paljastelusta. Naisille sallitaan pukeutumisen suhteen paljon enemmän vapauksia kuin miehille.

Vierailija
188/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan pahastu ulkonäön kehumisesta, jos kehu on asiallinen. Sen sijaan "hän on muodollisesti pätevä", "on hyvät munkit" ja "onpa hyvä perse" ovat sen tyylisiä kehuja, koita suurin osa ei varmaan kaipaa.

Esim. tuo miesten viljelemä "muodollisesti pätevä" on ärsyttänyt hemmetisti työuran aikana.

Jokunen vuosi sitten nainen tuli baarissa luokseni ja sanoi: oli pakko tulla sanoon, sulla on hyvä perse.

Olin varmaan viikon ajan ihan onnessani. 

M45

Naisen seksuaalisuus toimii eri tavalla. Jos haluat kutitella naisen seksuaalisuutta, niin et kehu häntä kuin hän olisi mies. Miehiä imartelevat toiminnot voi kohdistaa toisiin miehiin. Tytöille voi viedä vaikkapa kukkia... jos siis on aidosti kiinnostunut, eikä vain ilkeä.

Ahdistelu on henkisesti keskenkasvuisten hommaa. Minulla oli koulussa itsepintainen kiusaaja, joka varasti ja rikkoi tavaroitani ja heitteli minua lumipallolla. Kymmeniä vuosia myöhemmin sain kuulla, että poika oli ollut minuun iki-ihastunut. Minä pelkäsin kuollakseni sitä poikaa, joka kavereineen rikkoi jopa polkupyöräni! 

Se lienee vaihtelee, kuinka monta vuotta tai vuosikymmentä miehellä menee oppia, että naisen kiusaaminen ei johda tuliseen molemminpuoliseen rakkaustarinaan, vaan siihen että nainen alkaa pelätä. Osa oppii lähestymään naisia kivasti ja taatusti osa oppii nauttimaan pelottelustakin. 

Voisiko joku mies valottaa, miksi ihastuksen kohdetta pitää vahingoittaa ja pelotella? Mihin sen pitäisi johtaa? Jos tekijä on siis aidosti, tulisesti ihastunut. 

Kiinnostaisi tietää mitä reaktiota odotetaan/toivotaan kun tytöltä rikotaan omaisuutta. Mikä on se tapahtumakulku, jossa ihastunut poika rikkoo tytöltä jotain, ja tyttö päätyy tykkäämään pojasta? Voisiko joku selittää? Tai poika muksii tyttöä ja heittelee tätä lumipalloilla, ja tyttö päätyy tykkäämään pojasta? Tai poika läpsii ja muksii tyttöä, ja tyttö päätyy tykkäämään pojasta? Kertokaa nyt joku. Miten se, että aiheuttaa pahaa mieltä, johtaa siihen, että sinusta läpsivästä pojasta tai miehestä pidettäisiin? Millä logiikalla? 

Aikoinaan minuun ihastunut luokkatoveri veteli nyrkillä päin pläsiä, kun en ollut kiinnostunut kyseisestä herrasta. Piti oikein ottaa kaveri mukaan hakkaamaan yhtä tyttöä. En edelleenkään tykännyt Timpasta. 

Vierailija
189/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eivät kulje? Oletko koskaan poistunut kotoasi?

Miehet shortseissa, t-paidoissa ja hihattomissa topeissa on aivan NORMAALI näky kesäaikaan ulkosalla. Härskeimmät ovat jopa kokonaan ILMAN PAITAA.

^ tämä vastauksena sille uuvatille, joka kirjoitti muka nasevasti, että keskustellaan sitten kun miehetkin alkavat kulkemaan "lähes alasti" xD

Vierailija
190/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä ja roteva, ja olen kokenut huomattavasti vähemmän ahdistelua kuin moni muu nainen. Seksuaalinen ahdistelu on pohjimmiltaan kiusaamista, samaa kuin koulu- ja työpaikkakiusaaminen. Ja kiusaajat ovat pohjimmiltaan pelkureita. He eivät uskalla ahdistella sellaisia, jotka näyttävät tavalla tai toisella siltä, että saattaisivat antaa takaisin.

Varmasti totta. Itsekin olen pitkähkö ja on sellainen kehonkieli että otan oman sopivasti tilani, en pienennä itseäni. Entisenä koulukiusattuna myös kasvattanut itsevarmuutta vastata takaisin jos joku kiusaa.

Vierailija
191/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käy normaaleissa paikoissa, esim luontopoluilla, kaupungeilla, ostoskeskuksessa ei kai siellä nyt mitään huuteluja tapahdu? ja katsoo vähän millaisten ihmisten seurassa liikkuu. 

Voi pölhö.

No ei mua ainakaan tuollaisilla paikoilla ahdistella. no miksi sitten jotkut naiset ei koe ahdistelua, oli ap_n kysymys? En kyllä tiedä ja ei voisi vähempää kiinnostaa? 

Juuri esim. ostoskeskuksissa ja luontopoluilla ahdistellaan. Miten sitä pystyy välttämään näissä liikkuvia miehiä? 

Juu, ruokaostoksilla on pakko käydä. Minua on puristeltu takapuolesta Prisman maustehyllykön vieressä. Mukanani oli kaksi pientä lasta ja olin raskaana.

Et ole koskaan kuulluut Prisman noutopisteestä? Tai kotiinkuljetuksesta? Olisi helpompaa lastenkin kanssa ja voisi käyttää säästynen ajan johonkin mukavaan yhteiseen tekemiseen.

Vierailija
192/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen etta rijkaita harvemmin ahdistellaan koska rosikseen joutumisen pelko. Myös itsetunto noilla parempi. 

Myos sillä merkitystä, juotko alkoholia tai liikutko paikoissa joissa juodaan

Ei ahdistelijat taloudellisesta tilanteesta tiedä. Nehän iskee välillä kiinni täysin tuntemattomaan. Raha ei muuta mielestäni tilannetta mihinkään suuntaan.

Ja kyllä, alkoholi usein pahentaa tilannetta. Naisilla kuitenkin on oikeus käydä ihan yhtälailla viihteellä kuin miehilläkin. 

Minä olen syystä tai toisesta helppo kohde. Olen ystävällinen, hiljainen ja hymyilevä. En pukeudu paljastavasti. En juo juuri ikinä ja rahaa olisi haastaa oikeuteen. Töitä teen miesvaltaisella alalla. Olen kohdannut seksuaalista häirintää 12 v asti. Viimeisimmästä tapauksesta on  1,5 v ja olen nyt 50 v.

Miksi et ole viihteellä kotonasi jos vihaat miesten läsnäoloa? Kotona on halvempi juoda, musiikki ja seura on aina sitä mitä haluaa. 

Vierailija
193/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, itse asiassa 🤔 Koska harva mies varmaan nauttisi, että pyllylle läpsäistään yhtäkkiä

Sanoisin miehenä että melkein kaikki miehet koko pitäisi tai eivät välittäisi lainkaan jos nainen niin heille tekisi. Koittakaa nyt jo ymmärtää että miehet eivät ole samanlaisia reppanoita kuin te.

Eiköhän reppana ole se mies, jonka pitää väkisin päästä kourimaan/läpsimään vieraita ihmisiä?

Tässä keskustelussa on outoa se, että miesten mielestä on ok käydä täysin tuntemattomaan ihmiseen käsiksi ja luulla, että tämä vielä nauttisi siitä. 

Käsi sydämelle sullakin, kuinka paljon nauttisit, jos  vieras mies tulisi sinun muniasi puristelemaan?

Nainen ei ehkä ole miehelle uhka, mutta jokainen mies joka käyttäytyy uhkaavasti/käy kiinni naiseen, on naiselle uhka. Mies on myös miehelle uhka, eli tykkäisitkö, jos vieras mies tulisi kourimaan muniasi ja persettäsi ja lähti raahaamaan sinua puskaan?

Miesten pitää ymmärtää, että naiselle mies on uhka, ei mikään ihana rakkauden tunnustus, kun vieras ukkeli tommaa kätensä naisen jalkoväliin. Naiselle se on kauhun paikka. 

Eli heteronaisille heteromies on yhtä vastenmielinen kuin homomies heteromiehille. Ymmärretty. Kerro mikä on heteronaisille yhtä viehättävä kuin heteromiehille heteronainen? Karhu tai lesbo? Mies se ei selvästikään voi olla. Mistähän tämä huima ero kiinnostuksessa vastakkaiseen sukupuoleen mahtaa johtua? Veikkaan ihan biologiaa. Jos 10 miestä parittelee yhden naisen kanssa niin ei tiedä kuka on isä mutta jos mies parittelee 10 naisen kanssa niin tiedetään kuka on isä.

Oma pitkään tunnettu mielitietty. Sen kanssa voidaan puristella vastavuoroisesti. Jotkut tykkäävät tuhmien puhumisestakin... osana seksiä.

Ahdistelu on väärään henkilöön kohdistettua esileikkiä. Siksi se on naiselle niin uhkaavaa, kun joku vieras mies ei hallitse itseään. 

Miksi sitten naiset täällä aina väittävät että haluavat monia miehiä kuten miehet haluavat monia naisia?

Sivusta totean, että on jälleen kerran keskustelu, jossa palstamiehet todistavat olevansa ehkäpä ihan oikeasti jotenkin vammaisia? Ei nimittäin normaalia ajatuskulkua ollenkaan, ei mitään logiikkaa. Aidosti ainoa mikä tulee mieleen, että on jokin aivovamma tms. Neurologisesti syvempää autismia? Kehitysvammaa?

Vierailija
194/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmettelen samaa, kukaan ei kommentoi beigejä persvako trikoitani ja toppiani, kun oon mökilläyksin, mutta kaupungilla moni kehottaa laittamaan vaatteet päälle. Onko se ahdistelua? 

Ole iloinen, että saat vain tuollaisia kommentteja. Jos mies kulkisi noissa samoissa vaatteissa olisi poliisikin paikalla alta aika yksikön syyttämässä paljastelusta. Naisille sallitaan pukeutumisen suhteen paljon enemmän vapauksia kuin miehille.

Olisi joskus ihan tasa-arvonkin kannalta nähdä edes yksi mies sellaisessa asussa joka paljastaisi todellakin ihan kaiken. Mutta kun ei, miehillä on aina shortseinakin siistit pukushortsit tai ylilöysät polvissa roikkuvat shortsit. Ja siisti teeppati tai löysä teeppari. Ja joskus voi nähdä yläosattomankin miehen jossain, muttei koskaan mitään verrattuna naisten pukeutumiseen. Naiset ovat mestareita paljastamaan pukeutumalla. 

Vierailija
195/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joita miehet pelkäävät.  

Minä en ymmärrä tuota, että miten niin pelkäävät? Siis mitä pelkäävät?

Itselleni on joskus sanottu tuota, mutta arvelisin, että ns. hyvät fiksut miehet eivät kyllä minua pelkää (eivätkä ketään tietysti ahdistelekaan). Epämääräisemmät, sutkimmat ja toisten fyysistä koskemattomuutta rikkovat miehet saattavat pelätäkin, ja se on tietysti ihan hyvä niin. Olen sen joskus huomannut, että ahdistelusta syytetyt miehet pelästyvät kun tulen paikalle, eivätkä uskalla tulla kovin lähelle vaikka puhuisivat minulle. Sen ihan näkee, että ovat vähän varpaillaan.

Vierailija
196/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh

Millainen keskustelupalsta tämä oikein on :D

Vierailija
197/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi joskus ihan tasa-arvonkin kannalta nähdä edes yksi mies sellaisessa asussa joka paljastaisi todellakin ihan kaiken. Mutta kun ei, miehillä on aina shortseinakin siistit pukushortsit tai ylilöysät polvissa roikkuvat shortsit. Ja siisti teeppati tai löysä teeppari. Ja joskus voi nähdä yläosattomankin miehen jossain, muttei koskaan mitään verrattuna naisten pukeutumiseen. Naiset ovat mestareita paljastamaan pukeutumalla. 

Ajatelkaapa vaikka mitä tahansa gaalaa rapakon takana ja muuallakin. Miehillä puvut, naisilla nakumekot. Koska tulee se päivä, kun mies kulkee nakupuvussa???

Vierailija
198/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihanko totta? Miksi te saatte kulkea lyhyissä shortseissa ILMAN PAITAA? Poliisi on soitettu paidattoman naisen tapauksessa jo monta kertaa, ellei kyseessä ole nudistiranta. Sinä voit mennä lähikauppaankin ilman paitaa! Minä en voi mennä minnekään ulos julkiselle paikalle tissit paljaana ilman, että minua pidetään hulluna tai itseni paljastelijana. Ihmiset ottaisivat kuvia ja joku kirjoittaisi Facebookin paikkakunnalliseen puskaradioon. 

Vierailija
199/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No aikalailla laput silmillä tynnyrissä olet saanut elää, jos tosissasi väität, että miehillä on "aina siistit pukushortsit" tai sitten "löysät, polviin asti olevat shortsit" ja vain joskus voi nähdä yläosattoman miehen jossain (vinkkinä sinulle, esim. kesäaikaan Helsingin keskustan liepeillä lenkkireitit Hietsusta Kaivariin täynnä paidattomia miehiä joilla oikein rintalihakset värähtelee askelten tahtiin ja paljas selkä kiiltelee hiestä auringossa) 

Äkkiseltään en muista, milloin olen viimeksi nähnyt härskiä pukeutumista jollain naisella? 2023 syksyllä näin Helsingin yöelämässä yhden nuoren naisen, jolla oli pepunposket paljastavat shortsit. Yleisimmin pienetkin vaatteet jättävät peput ja tissit piiloon. 

Vierailija
200/394 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ajatelkaapa vaikka mitä tahansa gaalaa rapakon takana ja muuallakin. Miehillä puvut, naisilla nakumekot. Koska tulee se päivä, kun mies kulkee nakupuvussa???

Gaalaa rapakon takana XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Miksi ihmeessä ajattelisin? En ole ollut sellaisessa, eikä liity elämääni mitenkään.

Vai siis onko ne jotain ahdistelugaaloja? Niissä siis ahdistellaan naisia, koska pukeutuvat jollain tavalla?

Tiedoksesi sulle palstavajukki, että eniten naisia ahdistellaan maissa, joissa naiset kulkevat KAAVUISSA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi