Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (2167)

Vierailija
1241/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käsitinkö oikein, että suonen sisäistä antibioottia laitettiin kerralla monen päivän annos? Siis mitä ihmettä nyt... 

No ei tietenkään!

Antibioottia otetaan kuuri, jota ei saa jättää kesken vaikka oireet helpottaisivat. 

Vierailija
1242/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käsitinkö oikein, että suonen sisäistä antibioottia laitettiin kerralla monen päivän annos? Siis mitä ihmettä nyt... 

No ei tietenkään!

Antibioottia otetaan kuuri, jota ei saa jättää kesken vaikka oireet helpottaisivat. 

Jutussa on lause: "Yleensä joutuu vetämään viikon antibioottikuurin pillereinä, niin ne pistää sen kerralla suoneen. Seuraavana päivänä on suht normaali, hän sanoo." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään!

Suonensisäinen (tai muuten injektoitu) antibioottilääkitys on yleensä kerta-annos tai klinikalla vain muutaman päivän. Suun kautta otettu kuuri on eri asia. Eläimille annetaan tulehdukseen yksi piikki, that's it. 

Tosin emme tiedä, mitä tuossa tipassa oikeasti on. Wannabe-rouva Cohen puhuu 'vitamiini-tiputuksesta'. Tuskin siinä on antibioottia. Suomessa Jari Sillanpää toi kansan tietoisuuteen ns. dagen efter infuusiohoidon. Kyse nesteytyksestä terästettynä kivennäisillä ja tod näk B-ryhmän vitamiineilla. 

Vierailija
1244/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku teistä homppeleista jakaa sen sarjan tänne?

Voisiko

Vierailija
1245/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin työntäisin tikkua kynnen alle, kun katsoisin tällaisen ihmisen ohjelmaa. Mitä kiinnostavaa voi olla ihmisessä, joka satsaa pelkkään kuoreensa?

Vierailija
1246/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon makuuhuone on siis Jeffin valtakuntaa. Pääseekö Sohvikin sinne, kun pätkä tulee majoittumaan? Muulloin bunkkaa siinä sohvanurkassa.

Vierailija
1247/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin työntäisin tikkua kynnen alle, kun katsoisin tällaisen ihmisen ohjelmaa. Mitä kiinnostavaa voi olla ihmisessä, joka satsaa pelkkään kuoreensa?

Ottaahan se suonensisäistä. 

Vierailija
1248/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen vanhaa tuttua 10 vuoden jälkeen. Kauniin neidon huulet olivat kuin herpeksen jäljiltä kun oli paukamaa ja pattia. Myös silmät näytti mailalla hakatauilta.

Vierailija
1249/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki nää tyhjänpäiväiset maassa kuin maassa olevat Sohvit voi mennä työllisyyskurssille  ja töihin. 

Vierailija
1250/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin eilen vanhaa tuttua 10 vuoden jälkeen. Kauniin neidon huulet olivat kuin herpeksen jäljiltä kun oli paukamaa ja pattia. Myös silmät näytti mailalla hakatauilta.

Siis Dubaissako?

Vierailija
1251/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kannattaisi kouluttautua. Eikö kiinteistöalalla voisi olla jotain? Tai itse kauneudenhoitoalan yrittäjäksi? 

Vierailija
1252/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hänen ripsiteknikkonsa elää unelmaelämää! Tienaa varmaan kivasti, ja hei mikä työhuone! Helppo työ, hulppeat puitteet, ansaitsee itse rahansa. 

Vierailija
1253/2167 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kannattaisi kouluttautua. Eikö kiinteistöalalla voisi olla jotain? Tai itse kauneudenhoitoalan yrittäjäksi? 

Nirin narin, ööö, (kuolaa rinnuksille) tää on upee ullakkokämppä, mä asun itse tällasessa ja Marbellassa, missä on mun kolmas koti.. Tänne sopii hyvin Hermesin tyynyt ja kaikki luksus...uuuh nää ikkunat ja maisemat, ravintola, kauneushoitola ja kampaamo alakerrassa, sun ei tartte koskaan itse pestä sun tukkaa... ja tervetuloa Dubaihin...

Vierailija
1254/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa mitä viihdettä tämä leidi meille tarjoaa! Jos hän oikeasti eläisi unelmaelämää, ei takuulla olisi aikaa meitä vuosikausia viihdyttää näillä tyhjänpäiväisyyksillä!

Vierailija
1255/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rillis tosiaan tykkää kontrolloida, on Sofia olla täydellinen kohde hänelle. Taitaa aikalailla hänen pillin mukaan tanssia, kunhan vaan saa ostosrahaa ja dinnereitä. Toisaalta kyllä näitä marionetteja taitaa löytyä. Kunhan saa vähän luksusta niin tehdään mitä vain..

Vierailija
1256/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa mitä viihdettä tämä leidi meille tarjoaa! Jos hän oikeasti eläisi unelmaelämää, ei takuulla olisi aikaa meitä vuosikausia viihdyttää näillä tyhjänpäiväisyyksillä!

Jep. Olisimme saaneet jo nähdä ökyhäät, komean ja muista naisista vapaan rakkautta osoittavan sulhasen, kartanon, missä Sofia oikeasti asuu ja omistaakin jotain. Ehkä hän olisi esitellyt puutarhaansa tai loikoillut omalla uima-altaallaan? Jotain Meghan ja Harry tyylistä. Kaupunkiasuntoja saa oheen, vaikka useammasta kaupungista ja maasta.

"Jeff lähettää mulle aina näitä autoja" :D Need to fuck?

Vierailija
1257/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tuo on lähinnä säälittävää elämää. Nainen  joka elää ymmärtääkseni täysin miehen siivellä ja joka elää silloin niin, miten mies haluaa. Miehen kanssa, joka on tahollaan naimisissa ja jonka ympärillä varmasti kiehnää muitakin naisia kuin Sofia. Sofia ei ole enää kovin nuori, ei toki vanhakaan mutta aina markkinoille tulee uusia, kauniimpia, nuorempia jne. Ei tuollaista itsensä alentamista jaksa ymmärtää. Jos Sofia olisi omalla työllään saavuttanut tuon bling bling elämänsä, niin silloin siitä voisi ollakin ylpeä eli menestyksestään. Ei käy Sofiaa kateeksi, rankan tavan on valinnut elää elämäänsä. Mutta, jokainen tavallaan ja tyylillään. 

Vierailija
1258/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni tuo on lähinnä säälittävää elämää. Nainen  joka elää ymmärtääkseni täysin miehen siivellä ja joka elää silloin niin, miten mies haluaa. Miehen kanssa, joka on tahollaan naimisissa ja jonka ympärillä varmasti kiehnää muitakin naisia kuin Sofia. Sofia ei ole enää kovin nuori, ei toki vanhakaan mutta aina markkinoille tulee uusia, kauniimpia, nuorempia jne. Ei tuollaista itsensä alentamista jaksa ymmärtää. Jos Sofia olisi omalla työllään saavuttanut tuon bling bling elämänsä, niin silloin siitä voisi ollakin ylpeä eli menestyksestään. Ei käy Sofiaa kateeksi, rankan tavan on valinnut elää elämäänsä. Mutta, jokainen tavallaan ja tyylillään. 

No onko sillä muuta kuin itsensä fiksaaminen ja kuvaaminen ja miehen palvelijana oleminen? Eikö kyllästy ikuisiin rantatuoleissa ja altaalla lojumiseen ja persustaan kameroille tyrkyttämiseen? Pistoksia ja täyttöjä täytyy yhä tiuhemmin käydä hakemassa ja pakkelointi alkaa varmaan jo kuudelta aamulla, jotta puolilta päivin kehtaa mennä lounaalle jonnekin, ja taas sapuskaansa kuvaamaan. 

Joka välissä tietenkin esitellään uusi laukku, ja siitä kuvasarja, ohessa filtteröity muikeailmeinen ufonmallinen pää, tyhjää täynnä oleva katse ja hurjat puhkeamasisillaan olevat täyttöhuulet. 

Hotellilla kaikki päivät muuten. Ukko sitten kai joskus kilauttaa ja käskee olla tunnin päästä parhaimpiinsa muokattuna ja valmiina kun auto saapuu hakemaan.

Hulluksihan tuollaisessa tulee.

Vierailija
1259/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on etsimässä uutta elättäjää. Sai lähdöt.

Vierailija
1260/2167 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun Sofia esittelee laukkuja yms. tavaraa ja sanoo, että täytyy vielä neuvotella, Jeffin kanssa ilmeisesti.

On kyllä mukavaa, jos haluaa ostaa jotain niin ei tarvitse neuvotella kenenkään kanssa. Käy ostamassa ja maksaa ihan omalta tililtä. N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä