Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (2002)

Vierailija
1961/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka oikeudettomasti joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan, syyllistyy yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen. Teon rangaistavuuden edellytyksenä on kuitenkin, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Tiedon esittämisessä käytetty väline itsessään ei ole tulkinnan kannalta olennainen, vaan keskeistä on se, miten suuren joukon käytetty väline saavuttaa. Teon täyttyminen ei myöskään edellytä tietoon saattamista, vaan riittää, että yksityiselämää koskeva tieto on toimitettu lukuisten ihmisten saataville, esimerkiksi tietoverkkoon.

Tässä tarkoitettu vahinko voi olla luonteeltaan taloudellista, esimerkiksi menetettyjä elinkeinotuloja, mutta se voi olla myös aineetonta. Esimerkiksi arvostetun luottamustehtävän menettäminen voi olla tässä tarkoitettua vahinkoa, samoin kuin tärkeiden ihmissuhteiden katkeaminen."

Vierailija
1962/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Nadjan kannattaisi ottaa uusi mies. Jos olisin Nadja, niin ottaisin Jari "Keisari" Aarnion.

Keisari on komea ja varakas mies.

Juuri tämä. "Keisari" on mies paikallaan, eikä mikään tyhjäpöksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka oikeudettomasti joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan, syyllistyy yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen. Teon rangaistavuuden edellytyksenä on kuitenkin, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Tiedon esittämisessä käytetty väline itsessään ei ole tulkinnan kannalta olennainen, vaan keskeistä on se, miten suuren joukon käytetty väline saavuttaa. Teon täyttyminen ei myöskään edellytä tietoon saattamista, vaan riittää, että yksityiselämää koskeva tieto on toimitettu lukuisten ihmisten saataville, esimerkiksi tietoverkkoon.

Tässä tarkoitettu vahinko voi olla luonteeltaan taloudellista, esimerkiksi menetettyjä elinkeinotuloja, mutta se voi olla myös aineetonta. Esimerkiksi arvostetun luottamustehtävän menettäminen voi olla tässä tarkoitettua vahinkoa, samoin kuin tärkeiden ihmissuhteiden katkeaminen."

Mitä haluat tällä sanoa?

Vierailija
1964/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan keskittyisi siihen, miltä siitä lapsesta tuntuu? 

Tää on kyllä surkuhupaisa nykyajan ilmiö, että perheelliset ihmiset käyttää hemmetisti aikaa sen miettimiseen, mitä MINÄ haluan, mitä MINULTA puuttuu ja miten MINÄ voisin olla onnellisempi. Sitten ollaan takakireitä ja vihataan kumppania kun ei päästäkään toteamaan vapaasti omia haluja siinä itse valitussa elämässä. 

Ihan eri tilanne jos suhteessa on vaikka väkivaltaa tai jos lapset on jo vaikkapa kouluikäisiä, mutta jos koet tärkeämpämpänä vapaa-ajallasi viettää aikaa uuden kumppanin kuin sun 3-vuotiaan lapsen kanssa, sun ei olis koskaan kannattanut hankkia lapsia vaan elää vaan sitä pidennettyä nuoruutta. Mä näen ihan hyvänä sen että syntyvyys on laskussa, selvästi yhä useampi tiedostaa sen, mitä lapset vaatii eikä lähde siihen liian kevyin perustein.

Vierailija
1965/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tällä sanoa?

Et se on narsisti ja pelkää paljastuvansa.

Vierailija
1966/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Nadjaa pitkään ja tuli paska olo kyllä hänen puolesta. Hän on omistautunut äiti, on varmaan ollut myös huolehtiva vaimo. 

Sitten kiitetään pettämällä ja hylkäämällä.  

Tuo harjoittelija tyttö taitaa olla aika julkisuuden kipeä. Kova äänisesti kikatellut ukkelin jutuille kun Hörkkö kintereillä. 

Kyllä se arki pamahtaa päin naamaa jossain vaiheessa, niin kuin lapsiperheissä on tapana. 

Voimia Nadjalle<3

Vierailija
1967/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tällä sanoa?

Kuka?

Vierailija
1968/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä surkuhupaisa nykyajan ilmiö, että perheelliset ihmiset käyttää hemmetisti aikaa sen miettimiseen, mitä MINÄ haluan, mitä MINULTA puuttuu ja miten MINÄ voisin olla onnellisempi. Sitten ollaan takakireitä ja vihataan kumppania kun ei päästäkään toteamaan vapaasti omia haluja siinä itse valitussa elämässä. 

Ihan eri tilanne jos suhteessa on vaikka väkivaltaa tai jos lapset on jo vaikkapa kouluikäisiä, mutta jos koet tärkeämpämpänä vapaa-ajallasi viettää aikaa uuden kumppanin kuin sun 3-vuotiaan lapsen kanssa, sun ei olis koskaan kannattanut hankkia lapsia vaan elää vaan sitä pidennettyä nuoruutta. Mä näen ihan hyvänä sen että syntyvyys on laskussa, selvästi yhä useampi tiedostaa sen, mitä lapset vaatii eikä lähde siihen liian kevyin perustein.

On helppo sanoa jälkikäteen, että ei pidä elää sellaista elämää jota ei halua. Eikä pidä hankkia lapsia jos ei pysty sitoutumaan.

Ihminen ei voi tietää etukäteen, mihin kykenee ja mihin ei. Mihin pystyy sitoutumaan ja mihin ei. Avioliitto on hyppy tuntemattomaan.

Luulen, että Nadjalla on lopulta asiat huomattavasti paremmin ilman tuota miestä. Siltä ainakin vaikuttaa.

Vierailija
1969/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tällä sanoa?

Kuka?

Kunnianloukkausjankkaaja.

Vierailija
1970/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi äijä tais vaan tykätä muhkummasta. 

Voi läskiys silti tappaa liiton. Kaiken se rakkaus kestää, mutta ei se nyt ihan kaikkee. Onhan se ihan hirvee tilanne ku 2 hoikkaa ihmistä tapaa, menee naimisiin, sitten toisesta tuleekin kauhee megaplösö. Niin mitä siin voi tehdä? Toivoa salaa että se laihduttaa. Pyytää että se laihduttaa, no ei, koska loukkaantuisi. Se on ihan hirvee tilanne. Älkää pistäkö puolisoanne siihen tilanteeseen.

Se on eri asia, jos on ollut pläski jo tavatessa ja toinen on sen hyväksynyt silloin. Mutta jälkikäteen se on paska temppu. Ite en pysty edes kiihottumaan jos toisella on jotkut törkeet vatsamakkarat ja kaksoisleuka

Täällä on nyt aikalailla näitä läskijankkaajia. Kaikille se paino ei ole kaikista tärkein asia elämässä.

Ja katsotaan parinkymmenen vuoden päästä missä kunnossa nykyinen parikymppinen on.

Parikymppinen on jo nyt ihan tavallinen persjalkamaatiaistyttö, joita on triljoona tusinassa.

Tää nykynuorison tapa muokata itsensä tunnistamattomaksi kuviin on kyllä mielenkiintoinen. Sen voi aivan varmaksi sanoa, että jos nykyajan parikymppinen on somessa kymppi, todellisuus on jotain kutosen ja seiskan väliltä. 

Tässä tapauksessa kyse tosin tuskin on vain ulkonäöstä, vaan keski-iän kriisiä potevan lahjattomaan radiojuontajan egoa varmaan hivelee tuo jutussa kuvattu tyhjäpäinen kikattaminen. Vihdoinkin hän on löytänyt yleisönsä.

Tuossa itsensä aivan erinäköiseksi muokkaamisessa tämä nykynuoriso on kyllä enemmän "cringe" kuin me milleniaalit sotkuisine Galtsukuvinemme ikinä.

Vierailija
1971/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aikoinaan sairastanut syövän ja Nadja oli tukena. Siinä on miehellä reilu meininki, kun jättää vielä vaimonsa.

Varsinaista pohjasakkaa tuollainen käytös mieheltä.

Entä se nainen, joka vie toiselta naiselta miehen, lapselta isän?

Asenteesi edustaa suurta valtavirtaa. Naisten täydellistä kyvyttömyyttä minkäänlaiseen itsekritiikkiin. Poliittinen äärifeminismi on läpäissyt kaikkki yhteiskunnan institutiot ja tehnyt naisista etuoikeutettujen rälssin. Koko yhteiskunta on muuttunut harhaisten, keksityistä tai itse aiheutetuista ongelmista nalkuttavien ja kitisevien naisten kaikukammioksi.

Vierailija
1972/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helppo sanoa jälkikäteen, että ei pidä elää sellaista elämää jota ei halua. Eikä pidä hankkia lapsia jos ei pysty sitoutumaan.

Ihminen ei voi tietää etukäteen, mihin kykenee ja mihin ei. Mihin pystyy sitoutumaan ja mihin ei. Avioliitto on hyppy tuntemattomaan.

Luulen, että Nadjalla on lopulta asiat huomattavasti paremmin ilman tuota miestä. Siltä ainakin vaikuttaa.

Aikuiselle ihmiselle luulisi kehittyneen kykyä elää niiden omien valintojensa kanssa. Ei kukaan meistä voi loputtomiin pitää kaikkia ovia auki, vaan pitää ymmärtää, että kun teet valinnan, sen seurauksiin pitää sopeutua eikä todeta kuin pikkulapsi, että ei oo kivaa, ei enää huvita. Ei avioliittoon tarvitse jäädä loppuelämäksi jos se tuntuu pahalta, mutta jos teet lapsia, kyllä niiden tunteet pitää pystyä priorisoimaan omien mielihalujen edelle. 

Voisiko tässä hetkeksi mennä sen 3-vuotiaan kokemusmaailmaan: yhtäkkiä hänelle varmasti tärkeä vanhempi häviää arjesta, koko elämä muuttuu ja se pääasiallisessa hoitovastuussa oleva yksin jätetty vanhempi on aivan varmasti niin hajalla, että lapsi aistii sen. Turvattomuuden ja hämmennyksen tunne on varmaan valtava. Isä olisi voinut miettiä, ehtisikö niitä harjoittelijoita paneskelemaan sitten kun lapsi on vanhempi ja avioero hoidettu siististi alta pois. Mutta kun minä itse ja minun ainoa elämä.

Vierailija
1973/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli narsistinen, empatiakyvytön nainen vei toiselta naiselta miehen ja lapselta isän.

Naiset eivät suorita biologista portinvartijatehtäväänsä enää vähäisimmässäkään määrin. Feministit ovat onnistuneet ajamaan valtaosan naisista tähän ansaan, koska naiset ovat keskinkertaisia suorittajia ja täysin johdateltavissa. Lortostellaan holtittomasti yli kolmekymppiseksi ja sitten halutaan se yksi "elämyslapsi", koska minä minä minä minä.

USAn college kampuksilla on ihan tavallista,että näiden nuorten naisten bodycount on 50. Ei tilanne Suomessa sen parempi ole. Naisia tulee kohdella tämän mukaisesti. Ei heistä enää mitään leidejä tule, eikä tosiaan kelvollisia äitejä.

Koulutytöt kulkevat kaupungilla pukeutuneena kuin halvat hu*rat. Äitiensä kannustamana. Siinä koko kuva.

Vierailija
1974/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä case taitaa kertoa jotain miesten ja naisten välisistä eroista. Oon itse Nadjan ja Aleksin kanssa samaa ikäluokkaa oleva nainen, enkä tiedä ainoatakaan ikäistäni oman sukupuoleni edustajaa, joka voisi kiinnostua työpaikan 23-vuotiaasta harjoittelijasta. Ajatuskin on ihan absurdi, että lähtisi ajattelemaan seksuaalisesti jostain elämän ja työuran alkutaipaleella olevasta pikkupojasta. Miehessä viehättää näyttö menestyksestä, vastuullisuudesta ja velvollisuuksien  hoitamisesta. 

Tosin ehkä tässä on tullut perimmäiseksi ongelmaksi se, että Nadia on yhteisen suhteen aikana kasvanut aikuiseksi ja mies ei. Toisella on vastuullinen työ ja menestyksekäs ura, toinen kertoo pieruvitsejä radiossa ja bilettää parikymppisten kanssa. Jossain vaiheessa harjoittelijakin kasvanee ulos mieslapsesta.

Vierailija
1975/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ankeaa on suomalaisella paparazzillakin. Kykkiä jossain Sörnäisissä roskiksen takana odottamassa, koska taaperoksi pukeutunut laattakorva ja kikattava maalaistyllerö kulkevat ohi. 

Ja sitten yrittää kuvata heitä mahdollisimman huomaamattomasti, samalla kun väistelee pulunpeetä ja sekakäyttäjiä. 

Ah, elämä! Tuosta on dolce vita kaukana.

Hörkkö on omistautunut puskakuvaaja. Seiskassa näki vaivaa paljastusten eteen. Nykyään Seiska toistaa muiden medioiden juttuja. 

Vierailija
1976/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus miehillä tuo huono vanhemmuus voi olla myös kierre. Kun ei ymmärretä kunnolla lapsen kehitysvaiheita, kiintymyssuhteen loppuelämän vaikutuksia, kasvatuksen roolia, niin ei myöskään panosteta noihin, jolloin välit lapseen jäävät etäisiksi (jolloin myös puolisosta etäännytään koska ei ymmärretä miksi puoliso panostaa noihin asioihin), jolloin on helpompaa jättää perhe ja sivuuttaa lapsen tarpeet.

Vierailija
1977/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aikoinaan sairastanut syövän ja Nadja oli tukena. Siinä on miehellä reilu meininki, kun jättää vielä vaimonsa.

Varsinaista pohjasakkaa tuollainen käytös mieheltä.

Entä se nainen, joka vie toiselta naiselta miehen, lapselta isän?

Asenteesi edustaa suurta valtavirtaa. Naisten täydellistä kyvyttömyyttä minkäänlaiseen itsekritiikkiin. Poliittinen äärifeminismi on läpäissyt kaikkki yhteiskunnan institutiot ja tehnyt naisista etuoikeutettujen rälssin. Koko yhteiskunta on muuttunut harhaisten, keksityistä tai itse aiheutetuista ongelmista nalkuttavien ja kitisevien naisten kaikukammioksi.

Molemmat tietysti ovat käyttäytyneet kyseenalaisesti, mutta miestä pitäisi sitoa liitto ja vanhemmuus. Ei kai häntä ole vasten tahtoaan kaapattu.

Vierailija
1978/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli narsistinen, empatiakyvytön nainen vei toiselta naiselta miehen ja lapselta isän.

Naiset eivät suorita biologista portinvartijatehtäväänsä enää vähäisimmässäkään määrin. Feministit ovat onnistuneet ajamaan valtaosan naisista tähän ansaan, koska naiset ovat keskinkertaisia suorittajia ja täysin johdateltavissa. Lortostellaan holtittomasti yli kolmekymppiseksi ja sitten halutaan se yksi "elämyslapsi", koska minä minä minä minä.

USAn college kampuksilla on ihan tavallista,että näiden nuorten naisten bodycount on 50. Ei tilanne Suomessa sen parempi ole. Naisia tulee kohdella tämän mukaisesti. Ei heistä enää mitään leidejä tule, eikä tosiaan kelvollisia äitejä.

Koulutytöt kulkevat kaupungilla pukeutuneena kuin halvat hu*rat. Äitiensä kannustamana. Siinä koko kuva.

Onpas sinulla synkkää.

Vierailija
1979/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea opiskelijaa kutsutaan nimellä harkkari :-------D kas kun ei narkkari. Kyllä se on ihan opiskelija tai työharjoittelija in my world

Vierailija
1980/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin suomea opiskelijaa kutsutaan nimellä harkkari :-------D kas kun ei narkkari. Kyllä se on ihan opiskelija tai työharjoittelija in my world

Missä päin maailmaa käytetään vielä tuota hymiötä, en oo nähnyt sitten vuoden 2008.