Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (2002)

Vierailija
1941/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaus rikoslaissa:

Kunnianloukkaus

Joka

1)

esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2)

muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

Tässä ei ole miestä tahi lorttoa halvennettu eikä mitään valheita suollettu=ei ole kunnianloukkaus.

Vierailija
1942/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin pitää näköjään miettiä sanansa tarkkaan. Kyllä Panu hörkkö on edelleen rautainen ammattilainen tällä saralla. Kantsis varmaa Allun ja harkkarin katsoa miten liikkuu kun kaikki päättyy lehtiin. Luulen että kahden viikon päästä kukaan ei muista koko parivaljakkoa. Toivotan Dadjalle kaikkea hyvää, muistaa huolehtia omasta jaksamisesta kaiken pask*n keskellä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://journalisti.fi/artikkelit/2025/11/bauer-medialla-kymmenkunta-ty…

”Juontajien valta-asema näkyi myös työpaikan juhlissa. Niissä nuori nainen saattoi joutua vanhemman miesjuontajan häirinnän kohteeksi. Yksi Journalistin haastateltavista koki tällaista.

”Hän alkoi toistaa minulle, että olen tosi seksikäs. Se tuntui oudolta, koska hän oli keski-ikäinen ja hänellä oli puoliso ja minä olin parikymppinen harjoittelija. En saanut sanottua, että tajuatko, että toi on väärin, olin siinä vaan vähän jäätyneenä.”

Harjoittelijatyttöjen ahdistelu taitaakin olla ihan yleinen tapa kyseisellä työpaikalla. Onkohan sama setä ollut asialla ennenkin, vai pyyhkiköhän kollegat nyt hikikarpaloita otsalta kiinnijäämisen pelossa? Oksettavaa toimintaa joka tapauksessa. Vasta kaupunkiin saapunut maalaistyttö oli varmaan helppoa riistaa.

Vierailija
1944/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi äijä tais vaan tykätä muhkummasta. 

Voi läskiys silti tappaa liiton. Kaiken se rakkaus kestää, mutta ei se nyt ihan kaikkee. Onhan se ihan hirvee tilanne ku 2 hoikkaa ihmistä tapaa, menee naimisiin, sitten toisesta tuleekin kauhee megaplösö. Niin mitä siin voi tehdä? Toivoa salaa että se laihduttaa. Pyytää että se laihduttaa, no ei, koska loukkaantuisi. Se on ihan hirvee tilanne. Älkää pistäkö puolisoanne siihen tilanteeseen.

Se on eri asia, jos on ollut pläski jo tavatessa ja toinen on sen hyväksynyt silloin. Mutta jälkikäteen se on paska temppu. Ite en pysty edes kiihottumaan jos toisella on jotkut törkeet vatsamakkarat ja kaksoisleuka

Täällä on nyt aikalailla näitä läskijankkaajia. Kaikille se paino ei ole kaikista tärkein asia elämässä.

Ja katsotaan parinkymmenen vuoden päästä missä kunnossa nykyinen parikymppinen on.

Parikymppinen on jo nyt ihan tavallinen persjalkamaatiaistyttö, joita on triljoona tusinassa.

Tää nykynuorison tapa muokata itsensä tunnistamattomaksi kuviin on kyllä mielenkiintoinen. Sen voi aivan varmaksi sanoa, että jos nykyajan parikymppinen on somessa kymppi, todellisuus on jotain kutosen ja seiskan väliltä. 

Tässä tapauksessa kyse tosin tuskin on vain ulkonäöstä, vaan keski-iän kriisiä potevan lahjattomaan radiojuontajan egoa varmaan hivelee tuo jutussa kuvattu tyhjäpäinen kikattaminen. Vihdoinkin hän on löytänyt yleisönsä.

Typykkää ei ehkä naurata enää siinä vaiheessa, kun pesee miehen jarrujälkiä pytystä, imuroi muruja keittiöstä, kuskaa olkkarista likaisia astioita, samalla kun noukkii sukkia lattialta. Jaska se vaan hauskuuttaa jutuillaan ja kyselee ohessa josko likka olisi jo ehtinyt pestä hänen farkkunsa.

Nuo eivät taida olla siinä vaiheessa, että olisi varaa tilata siivoojia jne. Nadja vaatii elareita ja tuon ikäinen lapsi alkaa jo kuluttaa, harrastukset aloitetaan jne.

Vierailija
1945/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat Nadjan puolella<3 

Tuosta ei ole helppoa jatkaa eteenpäin, mutta se on mahdollista. 

Kun alkushokki on ohi, sitä osaa olla kiitollinen että pääsi eroon valehtelijasta.

Terveisin kokemusta on.

Vierailija
1946/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti ettei harjoittelija ole laittanut instaa yksityiseksi. Taitaa tykätä huomiosta, väliäkös sillä onko se negatiivista.

Vierailija
1947/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olivian koulu suhtautuu siihen että opiskelija paneskelee harjottelussa, voiko arvosanoihin luottaa että ne on tehty ammatin osaamisesta eikä paneskelusta

Vierailija
1948/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti ettei harjoittelija ole laittanut instaa yksityiseksi. Taitaa tykätä huomiosta, väliäkös sillä onko se negatiivista.

toivoo että joku isompi stara kiinostuu

Vierailija
1949/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen elää vain kerran. Jos tuntui siltä että saa enemmän uudelta. Eihän suhteessa, mikä ei tunnu hyvältä, kannata jatkaa. 

Ainahan sanotaan, että kuuntele itseäsi ja tee päätökset sen mukaan. Kyllä naiset jättää miehet useammin etsiessään uutta alkua elämälleen. 

Vierailija
1950/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli äsken youtubessa vastaan joku euphoria-reels, ja tuntuu että myös tää O elelee tällä hetkellä semmosta "young foreverrrr yolo" -vaihetta, jossa ollaan maailmannapa ja oman elämänsä päähenkilöitä. Tästä kun mennään muutamia vuosia eteenpäin, voivat nämä hänen sekoiluvuodet aiheuttaa hänelle ahdistusta. Monet kokevat ahdistusta myöhemmin pienemmistäkin jutuista, perheen rikkominen ja valta-aseman hyväksikäyttö työpaikalla voivat olla asioita, joita hän joutuu jossain kohtaa ehkä terapiassakin käsittelemään. Koska tästä tilanteesta tullut näin suuri mediakohu, toivoisin A:n työpaikalta jotain suurempaa kannanottoa tätä asiaa kohtaan, ei ehkä niinkään juuri O:n ja A:n suhteeseen liittyen, vaan siihen miten heidän yhtiönsä aikoo jatkossa suhtautua tällaisiin tapauksiin, ja miten harjoittelijoiden (etenkin naisten) työoloja saataisiin parannettua. Tuntuu ihan 80-luvun villiltä länneltä, että miehet täällä vetää työpäivän jälkeen vähän viskiä hienoista laseista ja harjoittelijanaiset näyttävät nätiltä vieressä minihamosissaan. Sitten mennään kotiin valmiiseen pöytään, jossa lasten äiti on tehnyt ruuan ja antaa jalkahieronnan. Huoh.

Vierailija
1951/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten olivian koulu suhtautuu siihen että opiskelija paneskelee harjottelussa, voiko arvosanoihin luottaa että ne on tehty ammatin osaamisesta eikä paneskelusta

Ehkä tuo törkimys jatkaa samalla linjalla, ja antaa arvostelunsa sekä työharjoittelusta että paneskelusta? Naiset ovat tuollaisille vain kulutushyödykkeitä.

Vierailija
1952/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toivoo että joku isompi stara kiinostuu

Just, joku ranta-aho/termanni-akselilta :D Ehkä voi vielä päästä uransa huipulle ja päätyä Sohvin seuraksi Dubaihin? :D

Vierailija
1953/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen elää vain kerran. Jos tuntui siltä että saa enemmän uudelta. Eihän suhteessa, mikä ei tunnu hyvältä, kannata jatkaa. 

Ainahan sanotaan, että kuuntele itseäsi ja tee päätökset sen mukaan. Kyllä naiset jättää miehet useammin etsiessään uutta alkua elämälleen. 

Tässä olis nyt jankattu sataan kertaan sitä, kuinka se ero voivaan tehdä niin, ettei mennä salassa nusuttamaan itseä puolta nuorempaa harjoittelijaa, vaan otetaan se avioliiton toinenkin osapuoli huomioon ja JUTELLAAN suoraan ja silmiin katsoen, ja KERROTAAN, kun halutaan erota. Sama kaikilla, oli sitten mies, nainen tai joku muu. Olisko tässä vaihtoehto?

Vierailija
1954/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se hyvä kuulla miehen versio tästä tarinasta. 

Täällä täysin sokeasti uskotaan jokaista naisen kirjoittamaa sanaa .

Palsta täynnä ketjuja kuinka exät haukutaan narsisteiksi yms.

Vierailija
1955/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uhkarohkeaa olisi puhua pskaa, koska fiksut seuraajat varmaankin aika äkkiä kaikkoavat, ja jäljelle jäävät jotkut miesvihaajat. Ja tuo mies saattaa pimpshuuruissaan puolustaa nuorta pimppinellaansa melkoisella volyymilla, jos exän jutut ei päde.

Vierailija
1956/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen versio: lapsi valvottaa öitä, jokapäiväinen ruuanlaitto pyykkääminen päiväkodista hakeminen siivoaminen nukuttaminen vaimon samojen arkisten tylsien juttujen kuunteleminen suhteen arkipäiväistyminen nalkuttaminen mun menojen kyseenalaistaminen en saa käydä joka päivä salilla töiden jälkeen ku vaimoki haluis nähä kavereitaan minä minä minä minä minä minä 

olis ostanu vaikka moottoripyörän ku elämäntapamuutos näemmä jo tehty ja naama kaventunu (oon seurannu nadjaa siis ihan hänen bloginsa alkuajoistaan lähtien ja kun näin tän rotan ig:n pitkästä aikaa ekan kerran ni jouduin tihrustaa hänen kuvia et missä hän muka ite on ku on nykyään niin eri näkönen :DDDD kun oli vielä vähän enempilihainen mies näytti paljon kiltimmältä ja mukavammalta. niin ja siis näytti ihan arttu wiskarilta siinä pudding tasting kuvassa..... well said)

Vierailija
1957/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeaa on suomalaisella paparazzillakin. Kykkiä jossain Sörnäisissä roskiksen takana odottamassa, koska taaperoksi pukeutunut laattakorva ja kikattava maalaistyllerö kulkevat ohi. 

Ja sitten yrittää kuvata heitä mahdollisimman huomaamattomasti, samalla kun väistelee pulunpeetä ja sekakäyttäjiä. 

Ah, elämä! Tuosta on dolce vita kaukana.

Vierailija
1958/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://journalisti.fi/artikkelit/2025/11/bauer-medialla-kymmenkunta-ty…

”Juontajien valta-asema näkyi myös työpaikan juhlissa. Niissä nuori nainen saattoi joutua vanhemman miesjuontajan häirinnän kohteeksi. Yksi Journalistin haastateltavista koki tällaista.

”Hän alkoi toistaa minulle, että olen tosi seksikäs. Se tuntui oudolta, koska hän oli keski-ikäinen ja hänellä oli puoliso ja minä olin parikymppinen harjoittelija. En saanut sanottua, että tajuatko, että toi on väärin, olin siinä vaan vähän jäätyneenä.”

Harjoittelijatyttöjen ahdistelu taitaakin olla ihan yleinen tapa kyseisellä työpaikalla. Onkohan sama setä ollut asialla ennenkin, vai pyyhkiköhän kollegat nyt hikikarpaloita otsalta kiinnijäämisen pelossa? Oksettavaa toimintaa joka tapauksessa. Vasta kaupunkiin saapunut maalaistyttö oli varmaan helppoa riistaa.

Tämä on kyllä aika hälyttävää. Ihme, että ei noussut suurempi älämölö tästä jutusta. Oltiinko silloin jo niin kyllästytty kaikkeen meetoohon?

Eikä yhtään ihme, että tuollaisessa ympäristössä syntyy tällaisia suhteita.

Mitä mahtaa emoyhtiö tuumia?

Vierailija
1959/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olis nyt jankattu sataan kertaan sitä, kuinka se ero voivaan tehdä niin, ettei mennä salassa nusuttamaan itseä puolta nuorempaa harjoittelijaa, vaan otetaan se avioliiton toinenkin osapuoli huomioon ja JUTELLAAN suoraan ja silmiin katsoen, ja KERROTAAN, kun halutaan erota. Sama kaikilla, oli sitten mies, nainen tai joku muu. Olisko tässä vaihtoehto?

Tämä. Nää nykyajan itsekeskeiset yolo-ihmiset vois kahdesti miettiä hankkiiko lapsia. Jos et halua kasvaa aikuiseksi ja asettaa lasten tarpeita omiesi edelle, älä lisänny. Niin yksinkertaista.

Enkä tällä tarkoita että pitäisi kärvistellä huonossa liitossa hamaan tappiin, mutta jos kotona on taaperoikäinen lapsi, on aivan käsittämätöntä että joku laittaa aikaansa salasuhteeseen sen sijaan, että käyttäisi sen saman ajan ja energian omaan jälkikasvuunsa. 

Lasten ollessa vanhempia on sitten aikaa miettiä mitä MINÄ haluan. Sääliksi käy, että noin pieni lapsi joutuu tässä kärsimään kun ”isän” omat halut meni edelle.

Vierailija
1960/2002 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nää nykyajan itsekeskeiset yolo-ihmiset vois kahdesti miettiä hankkiiko lapsia. Jos et halua kasvaa aikuiseksi ja asettaa lasten tarpeita omiesi edelle, älä lisänny. Niin yksinkertaista.

Enkä tällä tarkoita että pitäisi kärvistellä huonossa liitossa hamaan tappiin, mutta jos kotona on taaperoikäinen lapsi, on aivan käsittämätöntä että joku laittaa aikaansa salasuhteeseen sen sijaan, että käyttäisi sen saman ajan ja energian omaan jälkikasvuunsa. 

Lasten ollessa vanhempia on sitten aikaa miettiä mitä MINÄ haluan. Sääliksi käy, että noin pieni lapsi joutuu tässä kärsimään kun ”isän” omat halut meni edelle.

Toisaalta, jos on tuollainen ajatusmaailma kun lapsi on pieni, niin eipä se sillä parane, että jää kärsimään ja sinnittelemään. Sitten se on vain 15 vuotta kireää helvettiä. Aivan varmasti nainen ja lapsi saavat siinä kärsiä.

Jos ei näe tarvetta hakea apua, parempi erota ennemmin kuin myöhemmin.