Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden harrastuksesi, nykytilanne?

Vierailija
28.03.2026 |

Mitä harrastit lapsena? Voisiko sinulla aikuisena olla sama harrastus (jos ei olisi rahan- tai ajanpuutteen kaltaisia esteitä)?

Itse en ikimaailmassa enää menisi partioon. Ei kertakaikkiaan yhtään nappaa esim. lähteä yöksi jonnekin telttaan, jossa ei ole mitään yksityisyyttä eikä saa kunnolla nukuttua. Pahimmillaan pitää vielä valvoa tulta muiden nukkuessa. Partioon liittyvä ylipirteys ja uskonnollisuus ovat myös aikuiselle minulle ihan luotaantyöntäviä ajatuksia.

Musiikkiharrastus sen sijaan on hyvinkin miellyttävä. Olen aikuisenakin joinain vuosina käynyt esim. pianotunneilla, sekä musisoin yksin tai muiden kanssa vieläkin silloin tällöin.

Lapsena myös ratsastin. Sitä tekisin yhä mielelläni vaikka säännöllisestikin. Nykyään saatan esimerkiksi matkalla ollessani osallistua hevosvaellukseen. Voi kun olisi oma hevonen (ja täysihoito sille tietty).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin rumpuja ja kitaraa 80-luvulla. Noilta ajoilta vain bassokitara on tallella, mutta en ole koskenut siihen 90-luvun jälkeen.

Vierailija
22/22 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten harrastanut lapsena mitään säännöllisemmin. 12-vuotiaana innostuin rockmusiikista ja aloin ostamaan äänilevyjä. Se jäi pysyväksi tavaksi ja harrastukseksi. Nyt olen 66 ja ostan levyjä edelleen, 80-luvun lopulta lähtien myös cd-levyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme