Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Vierailija kirjoitti:
Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂
Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.
Halpaa bensaa on Oulusta 140 km pohjoiseen, seuraat vain nelosta. Isojen siltojen jälkeen tulee vasemmalla kyltti Q8, siellä sitä halpaa bensaa on. Maksu luottokortilla.
Vierailija kirjoitti:
Uliskaa persut vähä lisää, uliskaa!
Kaikki tiedot ois videolla, mut pitäis olla Venäjäks et täällä perusIgorit tajuais. 😂
Sähän se täällä uliset, etkä laita suoraa lainausta euron bensasta 😂 😂 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
Vassusika valehtelee edellisen tyttö hallituksen aikaan 95e bensa oli 2.50e litra nyt 2.20e litra joten lopeta sika valehtelu vai onko se teillä vassuilla veressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂
Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.
Jankkaa vähä lisää ja leiki tyhmää niin oot ku idolis persujen kansanedustajista!🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
Missä perussuomalainen puolue on luvannut euron bensaa? Nyt vihdoin niitä lähteitä ulinan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂
Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.
Jankkaa vähä lisää ja leiki tyhmää niin oot ku idolis persujen kansanedustajista!🤭
Missä se sitaatti euron bensasta viipyy? Vassu valehtelee jälleen kerran. Yllättyneitä ovat:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD
Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.
eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.
Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!
Vierailija kirjoitti:
Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!
Sullahan se paniikki ja vainoharha on päällä. Ainoastaan sinä kuulet videolta jotain euron bensaa, hömelö :DDD
Vierailija kirjoitti:
Halpaa bensaa on Oulusta 140 km pohjoiseen, seuraat vain nelosta. Isojen siltojen jälkeen tulee vasemmalla kyltti Q8, siellä sitä halpaa bensaa on. Maksu luottokortilla.
Siellä minäkin tankkaan. Tänään 1,65 euroa/litra 95.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD
Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.
eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.
Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD
Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.
eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.
Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?
Kommaritransun hokijaki paikalla!
Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita.
Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Hys hys ei vassusika sitä muista millään.
Joko se on euron kuten persut lupas?
Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti.
Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana.
Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂
tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä panee lapsena perseeseen.
Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais.
Sehän EI persuille käy!
Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD
Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.
eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.
Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?
Kommaritransun hokijaki paikalla!
Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita.
Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä?
Paniko vassu sikaa isä perseeseen lapsena vai miksi jankutat täällä persuista aamusta iltaan kun täyspäiset ihmiset on töissä.
turpaa ja laitokseen siinä sun tulevaisuus vassupaska.
Mikä sinua vaivaa?