Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?

Vierailija
25.03.2026 |

 

"Ei me mitään luvattu! 😭" t:persut

Kommentit (409)

Vierailija
321/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliskaa persut vähä lisää, uliskaa! 

Kaikki tiedot ois videolla, mut pitäis olla Venäjäks et täällä perusIgorit tajuais. 😂 

Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
322/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

Vierailija
324/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Vierailija
325/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Vierailija
326/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂 

Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa bensaa on Oulusta 140 km pohjoiseen, seuraat vain nelosta. Isojen siltojen jälkeen tulee vasemmalla kyltti Q8, siellä sitä halpaa bensaa on. Maksu luottokortilla.

Vierailija
328/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliskaa persut vähä lisää, uliskaa! 

Kaikki tiedot ois videolla, mut pitäis olla Venäjäks et täällä perusIgorit tajuais. 😂 

Sähän se täällä uliset, etkä laita suoraa lainausta euron bensasta 😂 😂 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

Vassusika valehtelee edellisen tyttö hallituksen aikaan 95e bensa oli 2.50e litra nyt 2.20e litra joten lopeta sika valehtelu vai onko se teillä vassuilla veressä.

Vierailija
330/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂 

Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.

Jankkaa vähä lisää ja leiki tyhmää niin oot ku idolis persujen kansanedustajista!🤭 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Vierailija
332/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

Missä perussuomalainen puolue on luvannut euron bensaa? Nyt vihdoin niitä lähteitä ulinan sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂 

Todisteeksi mistä? Laita nyt vaan se tarkka sitaatti euron bensasta, tai heiluttelet vain (häpy)huuliasi, vassuhömelö.

Jankkaa vähä lisää ja leiki tyhmää niin oot ku idolis persujen kansanedustajista!🤭 

Missä se sitaatti euron bensasta viipyy? Vassu valehtelee jälleen kerran. Yllättyneitä ovat:

Vierailija
334/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!

Vierailija
336/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!

Sullahan se paniikki ja vainoharha on päällä. Ainoastaan sinä kuulet videolta jotain euron bensaa, hömelö :DDD

Vierailija
337/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaa bensaa on Oulusta 140 km pohjoiseen, seuraat vain nelosta. Isojen siltojen jälkeen tulee vasemmalla kyltti Q8, siellä sitä halpaa bensaa on. Maksu luottokortilla.

Siellä minäkin  tankkaan.  Tänään 1,65  euroa/litra 95.

Vierailija
338/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Vierailija
339/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Kommaritransun hokijaki paikalla! 

Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita. 

Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä? 

Vierailija
340/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Kommaritransun hokijaki paikalla! 

Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita. 

Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä? 

Paniko vassu sikaa isä perseeseen lapsena vai miksi jankutat täällä persuista aamusta iltaan kun täyspäiset ihmiset on töissä.

turpaa ja laitokseen siinä sun tulevaisuus vassupaska.