Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?

Vierailija
25.03.2026 |

 

"Ei me mitään luvattu! 😭" t:persut

Kommentit (409)

Vierailija
341/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Kommaritransun hokijaki paikalla! 

Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita. 

Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä? 

Missä perussuomalainen puolue on luvannut euron bensaa? Lähteitä kehiin, kommaritransu.

Vierailija
342/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vassarit kyselee bensan hintoja, kun a) teillä ei ole kulkinetta jonka voisi tankata ja b) olette aina niin aineissa ettei ajaminen sujuisi vaikka olisikin polttomoottori kulkine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vassarit kyselee bensan hintoja, kun a) teillä ei ole kulkinetta jonka voisi tankata ja b) olette aina niin aineissa ettei ajaminen sujuisi vaikka olisikin polttomoottori kulkine.

Tämä kehitysvammainen jankuttaja mikä ei koskaan ole ollut töissä ei tee bensalla mitään vaikka se olisi ilmaista.

Vierailija
344/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tää persujen trollitehtaan tykitys. 😂😂😂 

Vierailija
345/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla meni kyynärpää suuhun kun olisi pitänyt lunastaa vaalilupaukset. 

Vierailija
346/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vassarit kyselee bensan hintoja, kun a) teillä ei ole kulkinetta jonka voisi tankata ja b) olette aina niin aineissa ettei ajaminen sujuisi vaikka olisikin polttomoottori kulkine.

Tutkitusti persujen äänestäjissä on työttömiä äänestäjiä eniten, joten luulis sua kiinnostavan persujen petetyt lupaukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
347/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!

Demareiden kannatus on luvuissa suurissa, kun persujen ulina käy vauva-palstalla duurissa.

Vierailija
348/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Kommaritransun hokijaki paikalla! 

Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita. 

Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä? 

Missä perussuomalainen puolue on luvannut euron bensaa? Lähteitä kehiin, kommaritransu.

Ai että mä nautin tästä persu-ulinasta. Lähteitä, lähteitä, lähteitä yhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
349/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!

Demarit vaalivoittoon jo käy, kun Mikon euron bensaa ei vaan näy. 

Vierailija
350/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on televisiolla, radiolla ja euron bensalla?

- Televisiosta näkee, radiosta kuulee, mutta euron bensaa ei näy eikä kuulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
351/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vieläkin halvempaa kuin Sannulin aikana.

Mitäs Bergbom just tolla videolla lupas? Miksi hinta vaan nousee? 

 

Kiitos persut. Näytöt on annettu. Mutkuttelulla ei bensan hinta laske. 

Lupasi verotuksen alentamista, ei hinnan. Polttoaineen hintaan vaikuttaa muutkin asiat kuin verot. Ja kyllähän hallitus polttoaineverotusta onkin alentanut.

Ilmeisesti lupasi myös ne 100 000 uutta työpaikkaa...

Vierailija
352/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vieläkin halvempaa kuin Sannulin aikana.

Mitäs Bergbom just tolla videolla lupas? Miksi hinta vaan nousee? 

 

Kiitos persut. Näytöt on annettu. Mutkuttelulla ei bensan hinta laske. 

Öljyn maailmanmarkkina hinta nousee.onko vassusian vaikea käsittää se.

jos iran ja usa pääsee sopimukseen silloin se laskee ja bensan hinta laskee.

Minä vassusika ymmärrän sen.

Siksi ymmärrän myös, että ei pidä poliitikkojen mennä lupailemaan asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa. 

No, eihän Bergbom halpaa bensaa tuossa videossa luvannutkaan, vaan polttoaineveron alennusta. On se noin seitsemän senttiä litralta hallituskauden aikana laskenutkin. Sen verran vähemmän tuloja valtiolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
353/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen paniikki on musiikkia korvilleni!

Mikolla oli näkemys euron bensasta,

Miko vaan ei päässyt läpi Mensasta.

Bensa kallista on yhä päivittäin,

Mikon valheita vain selittävän näin.

 

Ensi vaaleissa ääneni saa demari,

tallissa odottaa jo uusi bemari.

Menovesi on sitten halpaa ja kansalla töitä,

Petturi Mikolle toivotamme, hyviä öitä. 

Vierailija
354/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vale, emävale, perskutarallan persu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
355/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vieläkin halvempaa kuin Sannulin aikana.

Mitäs Bergbom just tolla videolla lupas? Miksi hinta vaan nousee? 

 

Kiitos persut. Näytöt on annettu. Mutkuttelulla ei bensan hinta laske. 

Öljyn maailmanmarkkina hinta nousee.onko vassusian vaikea käsittää se.

jos iran ja usa pääsee sopimukseen silloin se laskee ja bensan hinta laskee.

Minä vassusika ymmärrän sen.

Siksi ymmärrän myös, että ei pidä poliitikkojen mennä lupailemaan asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa. 

No, eihän Bergbom halpaa bensaa tuossa videossa luvannutkaan, vaan polttoaineveron alennusta. On se noin seitsemän senttiä litralta hallituskauden aikana laskenutkin. Sen verran vähemmän tuloja valtiolle. 

Naurattaa myös tää persujen "Mutku USA ja Iran". 

Niiiin... Eikös ne persut hakkaa Trumpille käsiä yhteen kilpaa? Kaikkee sen toimintaa tuetaan vaikka bensan hinta nousee. 

Persujen räjähtävää logiikkaa. 😂 

Vierailija
356/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.

Hys hys ei vassusika sitä muista millään.

Joko se on euron kuten persut lupas? 

Lyhyt ja vajaavainen on keskiverto persun muisti. 

Ps. Bensa maksaa nyt enemmän ku edellisen hallituksen aikana. 

Ettehän te perusVajacit sitäkään tiedä. 😂 

tollanen jankuttava pentu syntyy kun isä  panee lapsena perseeseen.

Voi sua pientä pers uli ulia! Onko taas ikäviä faktoja videoineen päivineen ja pitää saada keskustelu poistoon? Ei kannattais valehdella niin täs ei oltais. 

Sehän EI persuille käy! 

Sinä vassutardi olet ainoa, joka kuulee euron bensan videolta :DDD

Kehitysvammainen persu sanan jankuttaja.

eikö ton tyypin voisi lopettaa tai sulkea laitokseen.

Sähän sen tiedät, kun olet laitosasumisen kokemusasiantuntija, kommaritransu. Joko tiedät mikä sun sukupuoli on tänään?

Kommaritransun hokijaki paikalla! 

Näin sut viimeks puolustavan Venäjän propagandaa jakavaa Sebua, ja Sheikki Laaksoa kun symppas pedareita. 

Onko myös valehtelevat persut lähellä sun sydäntä? 

Missä perussuomalainen puolue on luvannut euron bensaa? Lähteitä kehiin, kommaritransu.

Ai että mä nautin tästä persu-ulinasta. Lähteitä, lähteitä, lähteitä yhyy.

Muustahan sulla ei ole varaa nauttia kun sun tuet on leikattu surkeiksi.

Vierailija
357/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Vierailija
358/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

Vierailija
359/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Toi sun itku on musiikkia mun korville buaha haa!!!!!!!!

Vierailija
360/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.