Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?

Vierailija
25.03.2026 |

 

"Ei me mitään luvattu! 😭" t:persut

Kommentit (409)

Vierailija
361/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen trollitehdas aktivoitui. Varautukaa "omaperäisiin" haukkumasanoihin ja mustan vpittälistä valkoseks. 

Vierailija
362/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"? 

Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂 

Vierailija
364/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"? 

Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂 

Hyvä meni tunteisiin.vituttaako asua kelan luukussa ja olla köyhä.

mä lähen huomenna veneellä mökille taas meni tonni rahaa kun vuokrasin mut tuleehan sitä kun verotkin aleni.

onneksi se paikka on sun kaltaistaisista köyhistä paskoista vapaa.

Vierailija
365/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"? 

Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂 

Ihan saatanan sama mitä persut tekee kunhan sinua vituttaa olla köyhä.

Vierailija
366/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergbom  Marinin  hallituksen aikana:"On  naurettavaa väittää, ettei  hallitus  pysty  vaikuttamaan bensan hintaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bergbom  Marinin  hallituksen aikana:"On  naurettavaa väittää, ettei  hallitus  pysty  vaikuttamaan bensan hintaan"

SHHHH! Ei tollasia ikäviä faktoja saa tänne sanoa! Lumihiutale persut alkaa itkemään kun idoliensa kusetukset paljastuu! 

Vierailija
368/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Onpa täällä mennyt Suvivirret nenuliin ;DDDDD Onneksi tuo yksi pääsee sinne mökilleen ihan ilmaisella bensalla ;DDDDD

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤭 

Vierailija
370/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"? 

Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂 

Ihan saatanan sama mitä persut tekee kunhan sinua vituttaa olla köyhä.

Jäikö euron bensan ostamisen jälkeen rahaa tamponeihin? Tuntuu olevan persujen miesvauvalla menkat taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän sen että köyhälle vassarille kaikki on kallista.

Vierailija
372/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt nämä valehtelut ensi vaaleissa ja älkää uskoko kasvojenkohotuslupauksia kun vaalit taas lähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle pintakäsittelijälle oikea paikka on on maalin kuivumisen seuraaminen. Ei yhteiset asiat.

Vierailija
374/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat vaalimakkarat lentää rinnuksille mausteineen näille valehtelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirrellä 100 000 uutta työpaikkaa, euron bensaa, ja velat maksuun. T:Persut

Vierailija
376/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäribum!!!!

Vierailija
377/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bergbom  Marinin  hallituksen aikana:"On  naurettavaa väittää, ettei  hallitus  pysty  vaikuttamaan bensan hintaan"

SHHHH! Ei tollasia ikäviä faktoja saa tänne sanoa! Lumihiutale persut alkaa itkemään kun idoliensa kusetukset paljastuu! 

Mutku

https://www.instagram.com/reel/CxvqNEoNi_j/

Vierailija
378/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣

Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!

Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?

jatka itkemistä kelapelle.

😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt. 

Hyvä kun vituttaa.

Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"? 

Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂 

Hyvä meni tunteisiin.vituttaako asua kelan luukussa ja olla köyhä.

mä lähen huomenna veneellä mökille taas meni tonni rahaa kun vuokrasin mut tuleehan sitä kun verotkin aleni.

onneksi se paikka on sun kaltaistaisista köyhistä paskoista vapaa.

Persujen tuleva vaalilause. Tällä voittoon....

🤣😅😂

Vierailija
379/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään persut eivät ole aloittaneet tätä bensasotaa. Miten vaikea se voi olla ymmärtää, että ei olla mikään saari, johon mitkään tapahtumat maailmassa eivät vaikuttaisi.

Eikä bensaa pitäisi maksaa yhteiskunnan rahoilla. 

Koronakriisin aikaan kun Marinin hallitus oli toimessa niin Riikka totesi TV:ssä että kyllä hallitus pystyy vaikuttamaan bensanhintaan alentavasti, no nyt odotetaan persujen toimintaa.

Vierailija
380/409 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.