Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Hyvä meni tunteisiin.vituttaako asua kelan luukussa ja olla köyhä.
mä lähen huomenna veneellä mökille taas meni tonni rahaa kun vuokrasin mut tuleehan sitä kun verotkin aleni.
onneksi se paikka on sun kaltaistaisista köyhistä paskoista vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Ihan saatanan sama mitä persut tekee kunhan sinua vituttaa olla köyhä.
Bergbom Marinin hallituksen aikana:"On naurettavaa väittää, ettei hallitus pysty vaikuttamaan bensan hintaan"
Vierailija kirjoitti:
Bergbom Marinin hallituksen aikana:"On naurettavaa väittää, ettei hallitus pysty vaikuttamaan bensan hintaan"
SHHHH! Ei tollasia ikäviä faktoja saa tänne sanoa! Lumihiutale persut alkaa itkemään kun idoliensa kusetukset paljastuu!
No huh! Onpa täällä mennyt Suvivirret nenuliin ;DDDDD Onneksi tuo yksi pääsee sinne mökilleen ihan ilmaisella bensalla ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Ihan saatanan sama mitä persut tekee kunhan sinua vituttaa olla köyhä.
Jäikö euron bensan ostamisen jälkeen rahaa tamponeihin? Tuntuu olevan persujen miesvauvalla menkat taas.
Ymmärtäähän sen että köyhälle vassarille kaikki on kallista.
Muistakaa nyt nämä valehtelut ensi vaaleissa ja älkää uskoko kasvojenkohotuslupauksia kun vaalit taas lähenee.
Tälle pintakäsittelijälle oikea paikka on on maalin kuivumisen seuraaminen. Ei yhteiset asiat.
Seuraavat vaalimakkarat lentää rinnuksille mausteineen näille valehtelijoille.
Suvivirrellä 100 000 uutta työpaikkaa, euron bensaa, ja velat maksuun. T:Persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bergbom Marinin hallituksen aikana:"On naurettavaa väittää, ettei hallitus pysty vaikuttamaan bensan hintaan"
SHHHH! Ei tollasia ikäviä faktoja saa tänne sanoa! Lumihiutale persut alkaa itkemään kun idoliensa kusetukset paljastuu!
Mutku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni ja keskituloisten verotusta alennetaan" 🤣🤣🤣
Sen sijaan alennettiin rikkaiden verotusta!!
Multakin aleni verotus kun olen hyvätulonen.vituttaako?
jatka itkemistä kelapelle.
😂 Tuskin oot ees peruskoulua käynyt.
Hyvä kun vituttaa.
Eli persut saa valehdella kansalle, koska "vassaria vtuttaa"?
Wau! Vaikutat ihan super älykkäältä! 😂
Hyvä meni tunteisiin.vituttaako asua kelan luukussa ja olla köyhä.
mä lähen huomenna veneellä mökille taas meni tonni rahaa kun vuokrasin mut tuleehan sitä kun verotkin aleni.
onneksi se paikka on sun kaltaistaisista köyhistä paskoista vapaa.
Persujen tuleva vaalilause. Tällä voittoon....
🤣😅😂
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään persut eivät ole aloittaneet tätä bensasotaa. Miten vaikea se voi olla ymmärtää, että ei olla mikään saari, johon mitkään tapahtumat maailmassa eivät vaikuttaisi.
Eikä bensaa pitäisi maksaa yhteiskunnan rahoilla.
Koronakriisin aikaan kun Marinin hallitus oli toimessa niin Riikka totesi TV:ssä että kyllä hallitus pystyy vaikuttamaan bensanhintaan alentavasti, no nyt odotetaan persujen toimintaa.
95E alle 2 euroa monessa paikkaa tänään.
Persujen trollitehdas aktivoitui. Varautukaa "omaperäisiin" haukkumasanoihin ja mustan vpittälistä valkoseks.