Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Hiljaisuus on korvia huumaava.
Kuinka paljon hiljaisuutta tarvitaan huumaamaan Bergbomin korvat? 🤭
Niin, missä voi tankata halvalla? Täytyisi vähän lähteä ajelemaan.
T. Joona R.
No missä ne harakan lupaamat bensarahat tilille, niitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
No missä ne harakan lupaamat bensarahat tilille, niitä odotellessa.
Eikö persu osaa lukea keskustelun aihetta? Missäs sitä persujen lupaamaa euron pensaa on?
Vierailija kirjoitti:
Olikos tämä poju myös hannuja?
Hanu se ainakin on
Päripummi ei vastaa, kun pärisee energiajuomakoomassaan.
Ihan marionetti poju. Eihän noi peräsuolipuolueen kuminaamat tee muuta kun anna juutalaisille kakkoseen.
Mutku media.
T:Persujen puoluetoimisto aka Magadishu
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus on korvia huumaava.
Kuinka paljon hiljaisuutta tarvitaan huumaamaan Bergbomin korvat? 🤭
Tää on varmaan joku Persujen tiktok-haaste. "Kauanko voit olla hiljaa mediassa?"
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Joko vassarit on luvanneet halvempaa bensaa? Koska persujen kimpussa hyöritään niin kuin te olisitte muka sitä laskemassa. Äänestäkää jatkossakin persuja, ettei noi vasemmistohuijarit voita.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ap on vain idiootti jankkaaja
"Ei meidän persujen valheista saa puhua! 😭"
Jälleen yksi persu joka ei pidä lupauksiaan. Yksi nimi piiiiiiiitkässä listassa.
Tais lähtee Anolandiaan kun ei kuulu eikä näy. PerusRotta.
Suvivirttä laulamalla tulee kyllä euron bensaa
T:Persut
Näinhän se persuilla on: kun "lasketaan" polttonesteen hintaa muutamalla sentillä ja samaan aikaan nostetaan arvonlisäveroa sekä huononnetaan työmatkavähennystä niin että lopputulos on autoilijan kannalta +/- nolla niin se on suuri saavutus hallitukselta. Kun sitten USAn persu Trump sotii, niin silloin pensan hintaan vaikuttaa "ulkoiset tekijät". Miko & co, ei meitä autoilijoita kiinnosta selitykset, Mikohan sanoi, että veroja on puolet litrahinnasta - tehkää edes JOTAIN!!