Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?

Vierailija
25.03.2026 |

 

"Ei me mitään luvattu! 😭" t:persut

Kommentit (409)

Vierailija
281/409 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ja vasemmistolaisten masinoimat nuolet aloitukseen ovat kyllä tämän vuoden pohjanoteeraus. Bergbomin olisi ilmeisesti pitänyt Silakoiden mielestä käydä itse avaamassa Hormuzinsalmi.

Näinhän se persuilla on: kun "lasketaan" polttonesteen hintaa muutamalla sentillä ja samaan aikaan nostetaan arvonlisäveroa  sekä huononnetaan työmatkavähennystä niin että lopputulos on autoilijan kannalta +/- nolla niin se on suuri saavutus hallitukselta. Kun sitten USAn persu Trump sotii, niin silloin pensan hintaan vaikuttaa "ulkoiset tekijät". Miko & co, ei meitä autoilijoita kiinnosta selitykset, Mikohan sanoi, että veroja on puolet litrahinnasta - tehkää edes JOTAIN!!

Vierailija
282/409 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on korvia huumaava. 

Kuinka paljon hiljaisuutta tarvitaan huumaamaan Bergbomin korvat? 🤭 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/409 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.... Missäs? 😂 

Vierailija
284/409 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, missä voi tankata halvalla? Täytyisi vähän lähteä ajelemaan.

T. Joona R.

Vierailija
285/409 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä ne harakan lupaamat bensarahat tilille, niitä odotellessa.

Vierailija
286/409 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä poju myös hannuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/409 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä ne harakan lupaamat bensarahat tilille, niitä odotellessa.

Eikö persu osaa lukea keskustelun aihetta? Missäs sitä persujen lupaamaa euron pensaa on? 

Vierailija
288/409 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos tämä poju myös hannuja?

Hanu se ainakin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
289/409 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päripummi ei vastaa, kun pärisee energiajuomakoomassaan.

Vierailija
290/409 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan marionetti poju. Eihän noi peräsuolipuolueen kuminaamat tee muuta kun anna juutalaisille kakkoseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
291/409 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
292/409 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
293/409 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku media. 

T:Persujen puoluetoimisto aka Magadishu 

Vierailija
294/409 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain idiootti jankkaaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
295/409 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus on korvia huumaava. 

Kuinka paljon hiljaisuutta tarvitaan huumaamaan Bergbomin korvat? 🤭 

Tää on varmaan joku Persujen tiktok-haaste. "Kauanko voit olla hiljaa mediassa?"

-winner-

Vierailija
296/409 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko vassarit on luvanneet halvempaa bensaa? Koska persujen kimpussa hyöritään niin kuin te olisitte muka sitä laskemassa. Äänestäkää jatkossakin persuja, ettei noi vasemmistohuijarit voita.

 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
297/409 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vain idiootti jankkaaja 

"Ei meidän persujen valheista saa puhua! 😭" 

Vierailija
298/409 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi persu joka ei pidä lupauksiaan. Yksi nimi piiiiiiiitkässä listassa. 

Vierailija
299/409 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais lähtee Anolandiaan kun ei kuulu eikä näy. PerusRotta. 

Vierailija
300/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirttä laulamalla tulee kyllä euron bensaa

T:Persut