Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.
Onhan se ihan hirveää ku muut kansalaiset ku persut penää LUPAUSTEN perään.
Teille ilmeisesti riittää vaan valehtelu, maamutus, ja suvivirrestä ulina.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.
Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa?
Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok?
Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.
Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa?
Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok?
Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä.
Laitatko tarkan lainauksen euron bensasta ja missä kohdassa se luvataan?
Kai sinä tiedät, vassutollo, ettei yksittäinen kansanedustaja päätä, mistään hintatasosta :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.
Onhan se ihan hirveää ku muut kansalaiset ku persut penää LUPAUSTEN perään.
Teille ilmeisesti riittää vaan valehtelu, maamutus, ja suvivirrestä ulina.
Oletko sinä perussuomalaisten äänestäjä, kun päästelet ihan perustason vassurääkynää :o
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Bergbomin idoli Rumppi on pommittanut pensan hinnan pysyvästi korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Miksi persut ei pidä lupaustaan?
Ei se ole vaalilupauksien pitämistä laittaa trollit tänne puolustamaan perusKusettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä?
Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Miksi persut ei pidä lupaustaan?
Ei se ole vaalilupauksien pitämistä laittaa trollit tänne puolustamaan perusKusettajaa.
Missä perussuomalainen puolue on asettanut poliittisiin tavoitteisiinsa euron bensan? Tai missä kohtaa videota Bergbom lupaa euron bensaa? Linkkiä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä?
Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD
Missä kohtaa videota luvataan euron bensaa? Kai sinä tajutat, ettei yksi kansanedustaja tai puolue päätä polttoaineen hinnasta, vassuloidi :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä?
Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD
Sinähän se et käy kaikilla sylintereillä, kun kuulet videolta ihan omiasi :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vieläkin halvempaa kuin Sannulin aikana.
Mitäs Bergbom just tolla videolla lupas? Miksi hinta vaan nousee?
Kiitos persut. Näytöt on annettu. Mutkuttelulla ei bensan hinta laske.
Öljyn maailmanmarkkina hinta nousee.onko vassusian vaikea käsittää se.
jos iran ja usa pääsee sopimukseen silloin se laskee ja bensan hinta laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.
Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa?
Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok?
Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä.
Laitatko tarkan lainauksen euron bensasta ja missä kohdassa se luvataan?
Kai sinä tiedät, vassutollo, ettei yksittäinen kansanedustaja päätä, mistään hintatasosta :DDD
Ei se tiedä. Tää on yx tapa yrittää vetää savuverhoa suvivirren päälle, sekä parille muulle asialle. Mutta turhaan.
Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD
Laitokseen toi hullu joutaa jankuttamaan tota samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂
Otahan hullu lääkkeet.
Uliskaa persut vähä lisää, uliskaa!
Kaikki tiedot ois videolla, mut pitäis olla Venäjäks et täällä perusIgorit tajuais. 😂
kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.
Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.