Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bergbom! Missä sitä halpaa bensaa?

Vierailija
25.03.2026 |

 

"Ei me mitään luvattu! 😭" t:persut

Kommentit (409)

Vierailija
301/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Vierailija
302/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Onhan se ihan hirveää ku muut kansalaiset ku persut penää LUPAUSTEN perään. 

Teille ilmeisesti riittää vaan valehtelu, maamutus, ja suvivirrestä ulina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa? 

Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok? 

Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä. 

Vierailija
304/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa? 

Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok? 

Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä. 

Laitatko tarkan lainauksen euron bensasta ja missä kohdassa se luvataan? 

Kai sinä tiedät, vassutollo, ettei yksittäinen kansanedustaja päätä, mistään hintatasosta :DDD

Vierailija
305/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Onhan se ihan hirveää ku muut kansalaiset ku persut penää LUPAUSTEN perään. 

Teille ilmeisesti riittää vaan valehtelu, maamutus, ja suvivirrestä ulina. 

Oletko sinä perussuomalaisten äänestäjä, kun päästelet ihan perustason vassurääkynää :o 

Vierailija
306/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
307/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergbomin idoli Rumppi on pommittanut pensan hinnan pysyvästi korkealle.

Vierailija
308/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Miksi persut ei pidä lupaustaan? 

Ei se ole vaalilupauksien pitämistä laittaa trollit tänne puolustamaan perusKusettajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
309/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä? 

Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD

Vierailija
310/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiijä.

 

-Migo-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
311/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Miksi persut ei pidä lupaustaan? 

Ei se ole vaalilupauksien pitämistä laittaa trollit tänne puolustamaan perusKusettajaa. 

Missä perussuomalainen puolue on asettanut poliittisiin tavoitteisiinsa euron bensan? Tai missä kohtaa videota Bergbom lupaa euron bensaa? Linkkiä kiitos.

Vierailija
312/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä? 

Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD

Missä kohtaa videota luvataan euron bensaa? Kai sinä tajutat, ettei yksi kansanedustaja tai puolue päätä polttoaineen hinnasta, vassuloidi :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
313/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Ai nytkö persut ei luvanneet mitään vaikka video on ylhäällä? 

Hyvä yritys, trolli. Vai ootko muuten vajaa? :DDD

Sinähän se et käy kaikilla sylintereillä, kun kuulet videolta ihan omiasi :DDD

Vierailija
314/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vieläkin halvempaa kuin Sannulin aikana.

Mitäs Bergbom just tolla videolla lupas? Miksi hinta vaan nousee? 

 

Kiitos persut. Näytöt on annettu. Mutkuttelulla ei bensan hinta laske. 

Öljyn maailmanmarkkina hinta nousee.onko vassusian vaikea käsittää se.

jos iran ja usa pääsee sopimukseen silloin se laskee ja bensan hinta laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
315/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, persuhulluilla taas rinkirunkkaus käynnissä. Voi että.

Eikö vammanen osaa katsoa ylhäältä videoo missä persu Bergpummi itse lupaa euron bensaa? 

Eli sulle voi vaan valehdella päin naamaa ja sulle se on ok? 

Noin voi kertoa olevansa persu sanomatta sitä. 

Laitatko tarkan lainauksen euron bensasta ja missä kohdassa se luvataan? 

Kai sinä tiedät, vassutollo, ettei yksittäinen kansanedustaja päätä, mistään hintatasosta :DDD

Ei se tiedä. Tää on yx tapa yrittää vetää savuverhoa suvivirren päälle, sekä parille muulle asialle. Mutta turhaan.

Vierailija
316/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂 

Vierailija
317/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä vassutardien pakkomielle euron bensasta? :DDD

Laitokseen toi hullu joutaa  jankuttamaan tota samaa paskaa.

Vierailija
318/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuille selvästi arka aihe kun ei edes video kelpaa todisteeks. 😂😂😂 

Otahan hullu lääkkeet.

Vierailija
319/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliskaa persut vähä lisää, uliskaa! 

Kaikki tiedot ois videolla, mut pitäis olla Venäjäks et täällä perusIgorit tajuais. 😂 

Vierailija
320/409 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallista on vielä kun nousee 30cent litra niin ollaan edellisen tyttöhallituksen hinnoissa silloin vitutti tankata vene.