Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Kommentit (74)
Ap jos/kun olet mies, miksi et tee osaasi? Sitten joku voisi lapsia haluttakin.
Raskaana olevan naisen pylly on herkullinen
Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä
Mitä kotirouva tekee sitten kun lapset ovat isoja ja mies on vaihtanut nuorempaan?
Minä voin ryhtyä vauvaksi. Vänisen, sotken, valvotan ja vaadin palvelua. Olen myös täysin avuton ja hyödytön.
T. Markku
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olevan naisen pylly on herkullinen
Varmaan on sinun mielikuvituksessa, juu.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuli pari viikkoa, sitten mummo, ja elin tyttären raskaudessa mukana monta kuukautta ja nyt maailman söpöin kääryle on nähtävä
Sinulla on välimerkkiongelma. Ja miksi et ole vieläkään nähnyt maailman söpöintä käärylettä, vaikka se on jo kaksi viikkoa vanha?
Vierailija kirjoitti:
Minä voin ryhtyä vauvaksi. Vänisen, sotken, valvotan ja vaadin palvelua. Olen myös täysin avuton ja hyödytön.
T. Markku
Etkös sinä ole jo ollut sellainen? Ja olet edelleen? Kuka sinua hoitaa? Äitisi vai vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Tikuta ovulaatio
Meille tuli vauva 2 vuoden jälkeen.
Kai osaat laskea ovulaation ja tarkistat tikusta? Munasolu irtoaa jo ennen piik-kiä.
Joillain naisilla on ovulaatio kaksi piik-kiä, mikä vai keuttaa irtoamisen ajan selvittämistä.
Sperma voi pysyä elinkelpoisena huonoimmilla miehillä vain päivän emättimessä. Eli joka päivä kannattaa mutta etupainotteisesti, koska osa spermasta voi elää 7 päivää emättimessä.
Osa siittiöitä on hitaita uimareita ja matka munasolun luo kestää jopa päivän. Osalla vain tunteja.
Ota näitä asioista huomioon.
Hyvin saa pinnistää että skeema pysyy emättimessä päivän.
Vierailija kirjoitti:
tämä kääryle on ollut pariviikkoinen suunnilleen vuoden...
Tiesitkö, että miehelle luontaista on tehdä kovaa työtä kaivoksessa ja tuoda se ns. leipä pöytään?
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että miehelle luontaista on tehdä kovaa työtä kaivoksessa ja tuoda se ns. leipä pöytään?
Monet miehet kaipaavat tätä nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Äitiys on niin ihana asia, että jokaisen naisen tulisi saada se kokea.
Olen aina inhonnut lapsia ja kaikkea niihin liittyvää.
Tää trolli on varmaan yks häiriintyneimmistä joihin olen tällä palstalla törmännyt
Vierailija kirjoitti:
No huh, huh. Olen oikeasti kotirouva ja mieheni on DI. Meillä kyllä on kotiapu, joka hoitaa siivoilut ja pyykit. Ensi viikoksi on varattu päivälliset pariin hyvään ravintolaan eri päiville ja tavataan myös sukua. Ajattelin valmistautua itse käymällä vielä kynsihoidossa ja hieronnassa. Mietin kampaajaakin. Voin minä kyllä ihan mielelläni kotona jättää pikkuhousut pois, mutta realitetti on kyllä, että ei DI-mies mikään pukki ole, vaan haluaa yleensä levätä pyhinä. Enemmän hän arvostaa, jos jääkaapista löytyy kylmä olut.
Pikku kotirouva ei ole huomioinut, että din palkasta, olipa se vaikka 10 000€ jää käteen sama kuin parin vuorotyötä tekevän lähihoitajan palkasta.
Ja sillä ei kynsihuollossa ja kampasjalla, parilla luksus illallisella viikossa käydä.
Ap:lla vauvakuume?😂 yöh