Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Kommentit (97)
Miehen näkökulma:
Sperman luovuttaminen sairaaloille tai hedelmöityshoitoja tuo monia etuja sinulle. Ensinnäkin, se tarjoaa mahdollisuuden auttaa lapsettomia pareja, joille lasten saaminen ei ole luonnollisesti mahdollista. Tällainen teko voi olla äärimmäisen merkityksellinen ja tuoda iloa ja toivoa niille, jotka kamppailevat hedelmättömyyden kanssa.
Luovutuksella on myös tärkeä rooli lääketieteessä. Sperman avulla voidaan edistää tieteellistä tutkimusta ja kehittää uusia hedelmöityshoitoja, mikä auttaa tulevaisuuden potilaita. Tämä tekee sperman luovuttamisesta arvokkaan panoksen terveydenhuollon kehitykselle.
Sinulle itsellesi luovuttaminen tarjoaa myös henkilökohtaisia hyötyjä. Luovuttajalle tehdään perusteellisia terveystestejä, joihin sisältyy tutkimuksia sekä tarttuvien tautien että perinnöllisten sairauksien osalta. Tämä voi antaa SINULLE tärkeää tietoa omasta terveydentilasta, jota hän ei ehkä muuten olisi saanut.
Luovuttajille tarjotaan myös rahallista korvausta tai kulujen kattamista. Tämä taloudellinen tuki ei yleensä ole suuri, mutta tekee luovutuksesta vielä houkuttelevamman vaihtoehdon.
SINÄ koet myös tiettyä tyydytystä siitä, että geeniperimäsi jatkuu, vaikka et itse hankkisi lapsia. Usko minua. Sperman luovutus antaa uniikin tilaisuuden jättää jälkensä maailmaan tavalla, joka muuten ei olisi mahdollista.
Näin ollen sperman luovuttaminen ei ole ainoastaan tapa auttaa muita, vaan se tarjoaa SINULLE itselleen monia hyötyjä sekä terveydellisiä että taloudellisia.
Itse olen luovuttanut spermaa ja olen siitä ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kyllä, ei sillä työpaikan kultakellolla mitään tee, kun jää eläkkeelle. Kukaan ei soita neuvoja. Älä sitä luule. Et ole enää tärkeä. Kukaan ei muista ensi kuussa.
Oon samaa mieltä
Lapset ovat me
En halunnut mitään pikku vauvaa, vaan oman jälkeläisen. Ne tulevat yleensä pieninä vauvoina, joten vauvan hoito vähän niinkuin kuuluu pakettiin.
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myös
Kuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Vierailija kirjoitti:
En halunnut mitään pikku vauvaa, vaan oman jälkeläisen. Ne tulevat yleensä pieninä vauvoina, joten vauvan hoito vähän niinkuin kuuluu pakettiin.
💕
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulma:
Sperman luovuttaminen sairaaloille tai hedelmöityshoitoja tuo monia etuja sinulle. Ensinnäkin, se tarjoaa mahdollisuuden auttaa lapsettomia pareja, joille lasten saaminen ei ole luonnollisesti mahdollista. Tällainen teko voi olla äärimmäisen merkityksellinen ja tuoda iloa ja toivoa niille, jotka kamppailevat hedelmättömyyden kanssa.
Luovutuksella on myös tärkeä rooli lääketieteessä. Sperman avulla voidaan edistää tieteellistä tutkimusta ja kehittää uusia hedelmöityshoitoja, mikä auttaa tulevaisuuden potilaita. Tämä tekee sperman luovuttamisesta arvokkaan panoksen terveydenhuollon kehitykselle.
Sinulle itsellesi luovuttaminen tarjoaa myös henkilökohtaisia hyötyjä. Luovuttajalle tehdään perusteellisia terveystestejä, joihin sisältyy tutkimuksia sekä tarttuvien tautien että perinnöllisten sairauksien osalta. Tämä voi antaa SINULLE tärkeää tietoa omasta terveydentilasta, jota hän ei ehkä muuten olisi saanut.
Luovuttajille tarjotaan myös rahallista korvausta tai kulujen kattamista. Tämä taloudellinen tuki ei yleensä ole suuri, mutta tekee luovutuksesta vielä houkuttelevamman vaihtoehdon.
SINÄ koet myös tiettyä tyydytystä siitä, että geeniperimäsi jatkuu, vaikka et itse hankkisi lapsia. Usko minua. Sperman luovutus antaa uniikin tilaisuuden jättää jälkensä maailmaan tavalla, joka muuten ei olisi mahdollista.
Näin ollen sperman luovuttaminen ei ole ainoastaan tapa auttaa muita, vaan se tarjoaa SINULLE itselleen monia hyötyjä sekä terveydellisiä että taloudellisia.
Itse olen luovuttanut spermaa ja olen siitä ylpeä.
Sperman luovuttaminen ei ole vaikeaa, mutta onko sinulla omia lapsia ja oletko sinä heille isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
Mutta halusiko hän syntyä sinun omaksi jälkeläiseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana mies joka hellii mun raskausmasua ja mua
Tää on niin ihanaa aikaa
Voisi laskea vessanpönttön kannen alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana mies joka hellii mun raskausmasua ja mua
Tää on niin ihanaa aikaa
Voisi laskea vessanpönttön kannen alas.
Ei sen kuuluu olla noin 🥵
Vierailija kirjoitti:
Mitä kotirouva tekee sitten kun lapset ovat isoja ja mies on vaihtanut nuorempaan?
Tekee itseään kiinnostavia asioita, niin kuin ennenkin. Puolisohan teki uraa koko suhteen ajan ja erossa puolet omaisuudesta jäi vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myös
Kuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Spämmäät sitten taas tuota FOTF-propagandasivustoa.
"Social scientists have criticized Focus on the Family for misrepresenting their research in order to bolster its own perspective."
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme lasta, jotka teimme nelikymppisinä.
Sen seurauksena minulla - lasten äidillä, on surkea eläkekertymä ja pysähtynyt urakehitys: olen edelleen määräaikaisessa virassa; 48-vuotiaana. Tämä on rangaistus äitiydestä minulle.
Keskituloisen miehen (3200-4500e brutto) palkka riittää kyllä hyvin kohtuuhintaisen perheasunnon lainanlyhennyksiin, yhtiövastikkeisiin, ruokaan, vaatteisiin, vakuutuksiin ja sähkölaskuihin. Eläkkeen säästämiseen puolisoa varten se ei kuitenkaan valitettavasti riitä.
Naisen työeläkekertymä tulisi kertoa hänen lastensa määrällä.
Sulla sentään on edes määräaikainen työ. Mä jäin kokonaan ulos. Nuorena en kelvannut, koska olin potentiaalinen äitiyslomalainen. Lasten jälkeen oli liian pitkä aukko työhistoriassa. Lisäopiskelukaan ei auttanut. Nyt pitää pitää mies tyytyväisenä, jottei vaihda nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin minä kuin nyt myös tyttärenii olemme kumpikin luoneet uran + saattaneet maailmaan lapsen.
Minun äitini loi uran ja sai pari lasta. Tosin lapset ensin ja ura lasten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
Mutta halusiko hän syntyä sinun omaksi jälkeläiseksesi?
Ihan tyytyväisiä nuo mukulat tuntuvat olevan. Nuorinkin osaa jo lukea.
Tutkimus: Vanhemman rakkaus lapseen on muita rakkauden muotoja voimakkaampi
No nyt on tämäkin itsestäänselvyys tutkittu. Vapaaehtoisesti lapsettomien kommentteja odotellessa.
No jaa. Keksin noin miljoona muuta tapaa viettää aikaani kuin harrastaa keskinkertaista seksiä kolme minuuttia jonkun ukon kanssa, sitten turvota palleroksi, puskea itsestäni elävä olento ulos ja olla siitä vastuussa loppuelämäni. Eikä sen vaihtoehdon edes tarvitse olla ura.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Vanhemman rakkaus lapseen on muita rakkauden muotoja voimakkaampi
No nyt on tämäkin itsestäänselvyys tutkittu. Vapaaehtoisesti lapsettomien kommentteja odotellessa.
Se on ihanaa
Syntyvyyden lasku johtuu pääosin asuntojen pienuudesta. Neliöt ja viisiöt oiken kutsuvat lapsia