Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Iso osa naisista kaipaa äitiyttä - eikä uraa. He haluavat oman pikku vauvan 💕
Kommentit (97)
Meillä on kolme lasta, jotka teimme nelikymppisinä.
Sen seurauksena minulla - lasten äidillä, on surkea eläkekertymä ja pysähtynyt urakehitys: olen edelleen määräaikaisessa virassa; 48-vuotiaana. Tämä on rangaistus äitiydestä minulle.
Keskituloisen miehen (3200-4500e brutto) palkka riittää kyllä hyvin kohtuuhintaisen perheasunnon lainanlyhennyksiin, yhtiövastikkeisiin, ruokaan, vaatteisiin, vakuutuksiin ja sähkölaskuihin. Eläkkeen säästämiseen puolisoa varten se ei kuitenkaan valitettavasti riitä.
Naisen työeläkekertymä tulisi kertoa hänen lastensa määrällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla molemmat?
Koska uranaisella on rahaa ja älykkyyttä, ja sitä persut eivät voi sietää. Ainoa syy naisten kotiin synnytyskoneiksi painostamiselle on naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Ap pystyy vaan spämmätä tietokoneella😝
Ai-kuvia 😝
En minä kaipaa ainakaan täyttä taloudellista ahdinkoa ja muiden almujen varassa elämistä. Nykynainen tienaa itse elantonsa ja varallisuutensa.
Hedelmöity
Meille Ovumiaan olet tervetullut lapsettomuushoitoon yksin. Lähetettä tai aiempia tutkimuksia ei tarvita, pelkkä ajanvaraus lääkärin ensikäynnille riittää. Kun toiveenasi on hankkia lapsi yksin hedelmöityshoidon avulla, tarvitset luovutettuja sukusoluja. Ennen suunnitellun lahjasukusoluhoidon toteuttamista keskustelet psykologimme kanssa asiaan liittyvistä oikeudellisista, eettisistä ja psykologisista asioista.
Hoidon aloittamisen ohjeellinen alaikäraja on 23v. mutta lääkäri tekee lopullisen hoitopäätöksen aina tapauskohtaisesti. Hoidamme itsellisiä naisia 46-vuotiaaksi asti.
Luoja mitä spämmäyspropagandaa joltain vauvakuumeiselta urpolta 🤣 "Iso osa naisista" ja my ass. Just sen takia syntyvyys laskee kun nykyään naisella on oikeus elää elämäänsä kuten haluaa. Ei ole pakko alistua porsimaan ja kökkimään kotona kun sillä miehellä on ihan elämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Painoin 50kg ja elämäni oli tyhjää. Mutta nyt minulla on mies ja vauva. Elämä
Aivan. Läski lähiömutsi=elämä. Just just.
Haluan oman lapsen, joka näyttää minulta ja on biologinen jälkeläiseni
Raskaana oleva nainen ei ole upea ja hehkuva vaan yksinkertaisesti ruma ja vaappuva olento joka vain odottaa, että tulisi se loinen jo ulos ja saisi oman vartalonsa takaisin. Minä tiedän, olen kokenut sen. Lapsi on ihana, raskausaika ei. Siksi on vain yksi muksu.
Ollaan kauan (yli vuosi) yritetty aviomiehen kanssa lasta ja nyt oon 4 kk raskaana
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kauan (yli vuosi) yritetty aviomiehen kanssa lasta ja nyt oon 4 kk raskaana
Onnea, se on ihanaa kun on pieni vauva, taapero tai jo aikuinen lapsi
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi olla molemmat?
On myös meitä joita ei kiinnosta kumpikaan! Lapsettomuus ei tarkoita sitä että urhaa elämänsä uralle, ei kiinnosta urakiipijyys.
Olen lapsesta asti halunnut äidiksi. Mutta en mä mistään vauvasta ole ikinä haaveillut vaan sellaisesta yli 2v lapsesta jonka kanssa pystyy tekeen ja puhuun ja jolle voi opettaa asioita ja jonka seurasta on vaivan lisäksi iloa.
Äidiksi tultuani minua niin ärsytti kaikki "vauvakuume" ja "vauvakupla" puheet kun en mä siitä vauvasta yhtään nauttinut. Elämäni kamalin vuosi varsinkin vauva+taapero yhdistelmä. Ja ex-miehenikin sluibaili vauvan ja taaperonkin hoidosta kun selitteli itselleen että "naiset nauttii vauvoista". En nauttinut, mielenterveys ja fyysinen terveys siinä vaan meni. Ehkä ei olis mennyt jos mies olisi osallistunut enemmän eikä paennut vauva-arkea turhiin ylitöihin.
Niin minä kuin nyt myös tyttärenii olemme kumpikin luoneet uran + saattaneet maailmaan lapsen.
Ei mikään kirjaa lukeva nörtti😂