Voiko 50+ naisena olla vielä seksikkään muotoinen vartalo?
Mulla on aina ollut tiimalasivartalo, mutta nyt alkaa olla 44v mittarissa ja olen huomannut että vyötärö alkaa kummasti kadota. Kysymys ei ole lihomisesta, vaan jotenkin vartalo muuttuu.
Olen alkanut tiukan kunto-ohjelman ja muutama kilo pitää tiputtaakin.
Kertokaa, onko joku onnistunut pitämään vartalonsa vielä 50+?
Vaihdevuosia ei pitäisi olla vielä käsillä, kuukautiset ovat täysin normaalit eikä muitakaan oireita.
Kommentit (84)
Onhan ne kaikki omalla tapaa seksikkäitä. Kyllä kelpaa
Jos omaa kaasupulloruhon ja moneen suuntaan kiemurtelevat silarit, niin ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Itse täytän pian 50v. Vaikka kiloja onkin tullut 20kg en koe että olisin lihava. Nuorempana juoksin paljon pitkiä matkoja. Jossain vaiheessa se oli kuitenkin keholle liikaa. Seksi haluja ei ollut. Noin 10 v sitten aloitin voimannoston ja juoksin paljon vähemmän mitä juoksin ennen. Pikku hiljaa painoa alkoi kertymään vaan enemmän mitä enemmän salilla jaksoi käydä.
Vaikka kehossa on nyt kiloja enemmän mitä oli ennen, niin olettettavasti myös lihasta enemmän. Oma keho tuntuu nyt mukavalta.
Seksi haluja on paljon. Tunnen oloni hyväksi kun on paksut reidet, isohko takamus ja rinnat ihnan kokoiset ja ei niin löysät ja herkät kosketukselle. Luulen että lihaskunto treeni sopii huomattavasti paremmin ei uuvuta samalla tavalla kuin kestävyyskuntoilu.
Kyllä huomasin aikanaan viidenkympin kahta puolta olevilla naisilla oli oikein kunnon seksihalut!
Oli sitten hoikkaa vähän pyöreätä tai enenmänkin pyöreätä. Seksi sujui hyvin. Tuollaisen noin satakiloisen leidin kanssa parhaiten takaapäin. Toinen vaihtoehto oli kun leidi ratsasti päälläni. Voi niiä aikoja :)
Se että miehet myös ovat epäseksikkäitä ei mitenkään vähennä vanhojen naisten epäesteettisyyttä.