Jokaisessa naisporukassa oon se ulkopuolinen
Onko muita? Siis oon ihan jokaisessa. Jos on naisia niin nää bondautuu keskenään ja mä oon se yksinäinen. Ikää jo 48v mulla tuore ero ja nyt mietin miehen luo paluuta kun tää yksinäisyys häiritsee mua
Kommentit (11)
Sama kohtalo aina ollut ja olen jo 62v. Tulipa elettyä odotettua yksinäisempi elämä, mutta menihän tuo näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Alat harrastaa ja tehdä itseäsi kiinnostavia asioita ja hommata sisältöä elämääsi. Ei ne muut ihmiset tee autuaaksi, hyvin harvalla täydellisesti natsaa jonkun kanssa, ja ihmissuhteet tuo aina mukanaan myös kaikenlaista kuormitusta. Ryhdistäydy ja itsenäisty, älä roiku muissa. Sellainen tyyppi kiinnostaakin ihan eri lailla ja sulla on ihmisten kanssa puhuttavaa, kun menet ja teet. Tsemppiä!
Hitto, miten typerä kommentti 😂
Jotkut vaan jostain syystä ovat erilaisia. Itsellä ihan sama tilanne. Olen ihan normaali työssäkäyvä 48 vuotias nainen. Jotekin muut ympärillä bondaantuvat uudessa porukassa ja itse jään ulkopuolelle. En tosiaan osaa sanoa mistä tämä johtuu. En kuitenkaan ihan liian outo voi olla, koska noin yleisesti tulen toimeen ihmisten kanssa ja minulla on kavereita. Ryhmäytyminen ei vaan jotekin suju.
sitä muuttuu tylsäksi kun on sinkku ja mahdollisesti myös uhaksi jos kaverit seurustelee, tulevat mustasukkaiseksi. silloin ei haluta sinkkua seuraan.
"Jokaisessa naisporukassa"? Miksi niitä on monta? Haalitko niitä? Tunnetko heitä edes?
Vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat harrastaa ja tehdä itseäsi kiinnostavia asioita ja hommata sisältöä elämääsi. Ei ne muut ihmiset tee autuaaksi, hyvin harvalla täydellisesti natsaa jonkun kanssa, ja ihmissuhteet tuo aina mukanaan myös kaikenlaista kuormitusta. Ryhdistäydy ja itsenäisty, älä roiku muissa. Sellainen tyyppi kiinnostaakin ihan eri lailla ja sulla on ihmisten kanssa puhuttavaa, kun menet ja teet. Tsemppiä!
Mikä siinä on typerää? Kun ihmisellä on sisältöä elämässä, hän voi paremmin, se huokuu ulospäin ja lopulta niitä ystäviäkin voi löytyä. Tietysti ap voi myös palata ilmeisen huonoon suhteeseen jatkamaan kuten tähänkin asti. Sekö olisi sinusta fiksumpi neuvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ap on olosuhteiden uhri eikä muuksi muutu.
itse olen asiaihminen enkä niin puhelias ja hauska jotta ihmiset viihtyisivät seurassani. Olen kyllä keskustelutaitoinen mutta tuttavani ovat yksinkertaisia joilla ei järki riitä keskusteluun aikuisten kesken politiikasta tai yhteiskunnallisista asioista ylipäätään, heitä pitäisi huvittaa mutta ettikööt pellensä muualta.