Kaksi vuotta vanhassa kerrostalossa kuuluu näköjään kusen lorina toisesta huoneistosta
Yläkerrassa eikä alakerrassa asuta, joten kaukaa kuuluu hyvin. Ällöttävää. Taidan muuttaa kohta telttaan, kun en kestä näitä kerrostalon ääniä.
Kommentit (35)
Voi sua raukkaa! On sulla vaikea elämä! Et kestä normaalia kusemisen ääntä.
Se kuuluu ilmaiseen vuokrabonukseen. Nauti!
Entäs askeltöminät? 2019 rakennetussa talossa kuuluu sivulta, ylhäältä ja alhaalta! Oi tätä rakentamisen laatua.
Näitä lukiessa nautin omakotitalon hiljaisuudesta
Minä tykkään kun kuulen muiden kusemisen.
Ja liukuoven vinkuminen kuuluu myös hyvin yläkerrasta. Ihan hirveä ääni, ihan kuin jostain kauhun riivaajasta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa nautin vuoden 1969 kerrostalosta, jossa naapurin karjumisriita kuului vaimeana kuin kesätuuli.
Vierailija kirjoitti:
Entä pierut ja nussiminen?
Ei enää ikinä takaisin kerrostaloon. Ne on saatanasta.
Kai paskannuskin kuuluu? Prööt plumps plöts.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu ilmaiseen vuokrabonukseen. Nauti!
Mihin hiton vuokrabonukseen? Tollot eivät näköjään taas ymmärrä, että muutama satatuhatta maksaneessa uudessa omistusasunnossa tällainen on nykyään normaalia. Sen enempää kuin sitäkään, että ei ne naapurien ruumiintoiminnot eivätkä elämä kuulu minulle eli pitäkööt ihan omassa asunnossaan. Kusta voi myös pöntön laitaan ilman lorottamista. Kyllä on taas juntit linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä pierut ja nussiminen?
Nussimista on kiva kuunnella.
Se voi olla sinulta oikea päätös!
Voisi kuvitella että uudessa satojatuhansia maksavassa asunnossa olisi kiinnitetty vähän enemmän huomiota näihin asioihin mutta ei.
Tyhjät kämpät ympärillä kuljettaa ääntä
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella että uudessa satojatuhansia maksavassa asunnossa olisi kiinnitetty vähän enemmän huomiota näihin asioihin mutta ei.
Kokeneet asuntosijoittajat eivät kuulemma koskaan osta täysin uutta asuntoa. Viiden vuoden kuluessa ilmenee kuitenkin kaikenlaista vikaa.
1970-luvun loppupuolen talossa pystyi kirjaimellisesti kurkistamaan alakerran naapuriin muovimattoa nostamalla. Ei tarvitse varmaan erikseen kertoa, että kaikki kuului.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät kämpät ympärillä kuljettaa ääntä
Ilmastointiputket kuljettaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa nautin vuoden 1969 kerrostalosta, jossa naapurin karjumisriita kuului vaimeana kuin kesätuuli.
Se oli varmaan vielä paikallavalutekniikalla tai muuraamalla tehty. 70 luvun puolelle siirryttäessä tuli elementti rakentaminen. Siinä meni äänieristys ja ilmatiiviys. Tupakan käryt leijailee huonristosta toiseen.
Muista yskästä samalla kun pieraset, ettei naapurit kuule.