Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 50+ naisena olla vielä seksikkään muotoinen vartalo?

Vierailija
23.03.2026 |

Mulla on aina ollut tiimalasivartalo, mutta nyt alkaa olla 44v mittarissa ja olen huomannut että vyötärö alkaa kummasti kadota. Kysymys ei ole lihomisesta, vaan jotenkin vartalo muuttuu. 

Olen alkanut tiukan kunto-ohjelman ja muutama kilo pitää tiputtaakin.

Kertokaa, onko joku onnistunut pitämään vartalonsa vielä 50+?

Vaihdevuosia ei pitäisi olla vielä käsillä, kuukautiset ovat täysin normaalit eikä muitakaan oireita.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Martinan naiseus loppui kenguruun

Vai Hanksiin?

Vierailija
42/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaasupullovartalo hot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta näin viisikymppisenä olen huomannut, että ne päärynätyyppisetkin naiset pönäköityy keskivartalolta. Siis nämä, joilla aina kilot, enemmän tai vähemmän, on ollut pepussa ja vyötärö pysynyt hoikkana/litteänä. Juuri yhden tämmöisen kaverin kuvaa katselin ja sillähän on vyötäröllä tavaraa nykyään. Ei ole edes lihava, jos nyt ei kauhean hoikkakaan. 

Se liittyy hormoneihin eli naiset muuttuu "miesmäisemmäksi" vanhemmiten. Käytännössä hyvin hoikillakin naisilla on usein vanhemmiten mahaa. Olen vuosia katsellut etelänmatkoilla naisten kroppia uima-altailla ja moni hyvin hoikkakin vanhempi nainen on vyötärönseudulta löysä/makkarainen, jos muuten voi olla siro. Vaatteet päällä se ei kauheasti näy. Täysin litteitä mahoja näkee vain "luukasoilla", joilla ei ole rasvaa enää missään jäljellä. Toki, poikkeuksiakin on, mutta 60 lähestyessä valtaosin naiset on vähän paksumpia keskeltä kuin aiemmin. 

Vierailija
44/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on viisikymppisillä ja yli enää timmiä vartaloa. Jotkut ovat laihoja mutta ryppyisiä, ja jotenkin jänteet paistaa eli sellaisia kuivanmaan kurkia.

Vierailija
45/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni olen yli viiskybäisellä naisella nähnyt hemaisevan nuorekkaan tiimalasivartalon.

Vierailija
46/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole maininnut, Elizabeth Hurley. 

OMFG....

Vierailija
47/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaiset rehevöt/lihavat naiset, joilla on kunnolla roikkuvat mahamakkarat ja rinnat on ihan tosi seksikkäitä!

Vierailija
48/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta näin viisikymppisenä olen huomannut, että ne päärynätyyppisetkin naiset pönäköityy keskivartalolta. Siis nämä, joilla aina kilot, enemmän tai vähemmän, on ollut pepussa ja vyötärö pysynyt hoikkana/litteänä. Juuri yhden tämmöisen kaverin kuvaa katselin ja sillähän on vyötäröllä tavaraa nykyään. Ei ole edes lihava, jos nyt ei kauhean hoikkakaan. 

Se liittyy hormoneihin eli naiset muuttuu "miesmäisemmäksi" vanhemmiten. Käytännössä hyvin hoikillakin naisilla on usein vanhemmiten mahaa. Olen vuosia katsellut etelänmatkoilla naisten kroppia uima-altailla ja moni hyvin hoikkakin vanhempi nainen on vyötärönseudulta löysä/makkarainen, jos muuten voi olla siro. Vaatteet päällä se ei kauheasti näy. Täysin litteitä mahoja näkee vain "luukasoilla", joilla ei ole rasvaa enää missään jäljellä. Toki, poikkeuksiakin on, mutta 60 lähestyessä valtaosin naiset on vähän paksumpia keskeltä kuin aiemmin. 

Minua askarruttaa miten ihmeessä kuvittelet tietäväsi uima-altaalla olevien tuntemattomien naisten iät? 

Vierailija
49/51 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Esim. Mette Mannonen ja Kaja Kallas. Onhan näitä.

Vierailija
50/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Esim. Mette Mannonen ja Kaja Kallas. Onhan näitä.

Kajalla on kyllä maukas peppu

Vierailija
51/51 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää huolta itsestään eikä päästä tieten tahtoen vartaloaan pursuamaan ja plösähtämään, niin mihinkä se seksikkyys katoaisi. Itse olen 61v ja tänä aamuna viimeksi mieheni totesi, että sulla on vartalo kuin parikymppisellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi