Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 50+ naisena olla vielä seksikkään muotoinen vartalo?

Vierailija
23.03.2026 |

Mulla on aina ollut tiimalasivartalo, mutta nyt alkaa olla 44v mittarissa ja olen huomannut että vyötärö alkaa kummasti kadota. Kysymys ei ole lihomisesta, vaan jotenkin vartalo muuttuu. 

Olen alkanut tiukan kunto-ohjelman ja muutama kilo pitää tiputtaakin.

Kertokaa, onko joku onnistunut pitämään vartalonsa vielä 50+?

Vaihdevuosia ei pitäisi olla vielä käsillä, kuukautiset ovat täysin normaalit eikä muitakaan oireita.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Martina näyttää kohtuu ok:lta, paikkapaikoin

Vierailija
22/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinikukalla voi.

Valkovuokollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö edes olla? Jos ei enää seksikään kiinnosta.

Vierailija
24/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiimalasivartaloisilla on korkeat estrogeenipitoisuutet kuten marilynilläkin oli. se on rasvaa mitä sulle sen takia tulee ennen vaihtareita kun hormonipitoisuuet alkaa muuttua.mun kaverille tuli painoa liki 20 kiloa ja se häpes itteään, katosi vuosiksi jonnekin. nyt on taas laihtunut ozempikillä ja näyttää melkein samalta paitsi että on vanhan näkönen naamastaa.

Vierailija
25/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos joku tykkää Keisari pingviinin mallisesta vartalosta Kävely samaan kuosiin

Vierailija
26/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi lopettaa tuommoinen seksin vouhkaaminen jo tuossa iässä. Keskittyisi tärkeämpiin asioihin, kun oman ruumiin seksualisoimiseen. 

Vierailija
27/51 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla kunnossa. Ennemmin lihaksikas kuin laihaläski. Verratkaa nyt vaikka pikajuoksijaa ja jotain treenaamatonta "tiimalasia".

Treeni on liikuntakyvyn ehto. Hyvä ryhti ja keskivartalon "korsetti" eli iihaksisto kunnossa. Ala- ja yläraajat vahvat jne. En haluaisi lösähtää kuin tyhjä säkki. Vanhemmiten on mietittävä tulevaa, myös elintapojen suhteen.

Vierailija
28/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säilyin hyvin hoikkana yli 60-kymppiseksi, sitten mieheni sairastui enkä jaksanut enää lenkkeillä entiseen tapaan, vaan ajelimme kahville monta kertaa viikossa eri paikkoihin.

Siitä alkoi alamäki, mutta ei kovin tuhoisaksi muuttunut.j

Vierailija
29/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä 50 plussaa tarkoitat. Jos kiloja, niin riippuu ihan pituudesta onko seksikkään muotoinen vai luuranko. Jos kumppanien määrää, niin onhan tuo jo vähän puhkin*itu. Jos hiusten määrää, niin aika paha pälvikalju. Jos luomien määrää, niin hyi yök, onko melanooma.

Vierailija
30/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Lopez. Täydellinen vartalo, 55v.

Oma vartaloni ei ole missään painossa tai iässä ollut ns seksikkään muotoinen. Tasan ei käy onnen lahjat.

Sama. Suora, kapea lantio ja rintakehä jatkaa samaa tikkusuoraa linjaa, jonka jatkona on leveät hartiat. Rumin vartalonmalli naisella.

Vierailija
31/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha verrata julkkiksiin, joilla on isot silikonirinnat jollei aio itse sellaisia hankkia. Kyllähän se tuo tiimalasimaisuutta vartaloon. 

Vierailija
32/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, oletko elossa silloin enää? 

Vierailija
33/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v täällä. Kyllä tässä iässä pitää enemmän liikkua ja katsoa syömistään kuin nuorempana; käyn uimassa ja pari kertaa viikossa kuntosalilla, ja kävelen paljon. Kroppa on ihan jees- sellainen tiimalasimainen, muodokkaat jalat ja ihan nätti vartalo. Tissit kylläkin roikkuvat ja pyllyssä ja reisissä on vähän selluliittia mutta olen kyllä ihan tyytyväinen koska oloni on energinen ja hyväntuulinen; tämä aikuisen naisen vartalo on hieno asia, joten nauttikaamme siitä ja pitäkäämme siitä hyvää huolta, siskot!

Vierailija
34/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos joku tykkää Keisari pingviinin mallisesta vartalosta Kävely samaan kuosiin

Saati kaasupulloruhosta!!

Vierailija
35/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 55-vuotias ja on edelleen nuoruuden mitoissaan. 

Sama. Tai siis minulla sama, olen se (en sinun - tietääkseni :D) vaimo. Mistäs tietää vaikka olisitkin puolisoni, täällä me vaan palstaillaan.

Vierailija
36/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ootte tehneet te keillä on?

En mitään. Mieheni sanoo että olen luonnontieteellinen oikku. Laiska olen ja melko huonot elintavat.

Vierailija
37/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä 50 plussaa tarkoitat. Jos kiloja, niin riippuu ihan pituudesta onko seksikkään muotoinen vai luuranko. Jos kumppanien määrää, niin onhan tuo jo vähän puhkin*itu. Jos hiusten määrää, niin aika paha pälvikalju. Jos luomien määrää, niin hyi yök, onko melanooma.

Kerropa nyt ihan perusteellisesti ja omin sanoin, miten joku ihminen nussitaan puhki? Mikä hajoaa?

Vierailija
38/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pohtia tuommosia, tiedän miehiä jotka eivät pidä naisellisista muodoista, lantion kaarteista jne. Tai eivät pitäneet, ovat kuuskybäsiä nämä mun nuoruuden miehet. Silloin naiset olivat laihoja pötkylöitä, ei lanteita tai treenattuja takapuolia. Kaikella ja kaikilla on aikansa ja paikkansa. 

Vierailija
39/51 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Seksikkyys sen kaikissa muodoissaan ml. henkiset ominaisuudet päättyvät 50 ikävuoteen mennessä. Mitään ei ole tehtävissä. Se on lappu luukulle ja goodbye.

Vierailija
40/51 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Martinan naiseus loppui kenguruun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi