Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 50+ naisena olla vielä seksikkään muotoinen vartalo?

Vierailija
23.03.2026 |

Mulla on aina ollut tiimalasivartalo, mutta nyt alkaa olla 44v mittarissa ja olen huomannut että vyötärö alkaa kummasti kadota. Kysymys ei ole lihomisesta, vaan jotenkin vartalo muuttuu. 

Olen alkanut tiukan kunto-ohjelman ja muutama kilo pitää tiputtaakin.

Kertokaa, onko joku onnistunut pitämään vartalonsa vielä 50+?

Vaihdevuosia ei pitäisi olla vielä käsillä, kuukautiset ovat täysin normaalit eikä muitakaan oireita.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että vaikka Tarja Smura laihduttaisi niin näkisin onko laihduttamalla vielä mahdollista viiskymppisenä saada hoikka "nuoren naisen muotoinen " kroppa kun sellainen on alun perin ollut.

Vierailija
62/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi, mutta todella harvalla sellainen on.

Vierailija
64/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K Y L L Ä

Vierailija
65/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ainakin 63 vuotiaalla, naama vanha mutta muuten timmi "sieltäkin"

Vierailija
66/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän pian 50v. Vaikka kiloja onkin tullut 20kg en koe että olisin lihava. Nuorempana juoksin paljon pitkiä matkoja. Jossain vaiheessa se oli kuitenkin keholle liikaa. Seksi haluja ei ollut. Noin 10 v sitten aloitin voimannoston ja juoksin paljon vähemmän mitä juoksin ennen. Pikku hiljaa painoa alkoi kertymään vaan enemmän mitä enemmän salilla jaksoi käydä. 

Vaikka kehossa on nyt kiloja enemmän mitä oli ennen, niin olettettavasti myös lihasta enemmän. Oma keho tuntuu nyt mukavalta.

Seksi haluja on paljon. Tunnen oloni hyväksi kun on paksut reidet, isohko takamus ja rinnat ihnan kokoiset ja ei niin löysät ja herkät kosketukselle. Luulen että lihaskunto treeni sopii huomattavasti paremmin ei uuvuta samalla tavalla kuin kestävyyskuntoilu. 

Vierailija
67/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mikään ei ole seksikästä yhdessäkään 50+ naisessa, ei myöskään 40+ naisessa.

Vierailija
68/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omasta mielestäni seksikäs vartalo, tiedä sitten muitten mielestä 😀 Tissejä ja pyllyä löytyy, olematta kuitenkaan lihava. Ikä toki näkyy vartalossa, mutta niin kuuluukin. Ei mun tarvitse olla parikymppisten mielestä seksikäs  Olen kiinnostunut aikuisista miehistä, jotka ovat ikääntyneet mun kanssa ihan samaan tahtiin.

Vierailija
69/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se samainen nainen joka miehen mielestä näyttä erittäin seksikkäältä ja haluttavalta näyttää omasta mielestään muodottomalta jätesäkiltä.

Mikä on luonnollisesti miehen syytä.

Vierailija
70/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys ei ole mikään osatekijä, se on miehen laatima kokonaisarvio naisesta, joka kattaa sekä naisen fyysinen olemuksen että naisen feminiinin olemuksen.

Vierailija
71/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Ella KaKannisen näköinen, mutta vähän muodokkaampi milf olisi kova juttu. 50-60 v naisissa on paljon naamaltaan nättejä, mutta muodot puuttuvat. Eniten on toki niitä lähes muodottomaksi paisuneita tunika-säkeissään ja aina mustissa vaatteissa.

Vierailija
72/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linda lampeniuksella

Kovin anorektisen näköinen edelleen, ja ne luun ja nahan väliin pingotetut kumipallot ovat aika yliampuvat. Ei näytä luonnolliselta vaan enemmän joltain kyborgilta.

Vierailija
73/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla, mutta se vaatii hiukan vaivannäköä: riittävästi liikuntaa ja oikeanlaista ravintoa.

Vierailija
74/84 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se satakiloinen kalju haiseva melkein hampaaton ukko tekee? Jotain rajaa naisten ruotimiseen.

Vierailija
75/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan kaunistuu iän myötä.

Vierailija
76/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä kaikki naiset tuntuvat ihanilta.

Vierailija
77/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä.

Vierailija
78/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaan kaunistuu iän myötä.

https://shorter.me/luHYa

Vierailija
79/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Kaikkia maailman miehiä ei oikein voi tietenkään viehättää, joitain ei kiinnosta kuulemma yli 25v vaikka olisi millainen. Mutta jos nyt jätetään ne pois. Niin varmaan geenit ja terveys/tuuri määrää ison osan keski-ikäisen luukusta tai sanotaanko laittaa sille raamit. Mutta jos on tarkoitus olla yleisesti mahdollisimman seksikäs niin siihen voinee panostaa liikunnalla, syömisellä ja mahdollisesti kauneustoimenpiteillä jos rahat riittää? Sitten vaan laittautuminen ja seksitemput miesten yleisimmän maun mukaan?

Itseäni ei tuollainen kiehdo edes näin päälle kolmikymppisenä, ei ole koskaan kiehtonut. Niinpä en ole ikinä laittanut itseäni mitenkään enkä miehiä pyrkinyt houkuttamaan tai miellyttämään, urheilua ja hyötyliikuntaa harrastan tulevaisuuden turvaksi ja koska on jännä mihin oma keho pystyy. Siinäpä se. 

Mutta jos kaipaa sitä että on seksikäs useimpien heteromiesten silmissä niin on se varmasti saavutettavissa :)

Vierailija
80/84 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha verrata julkkiksiin, joilla on isot silikonirinnat jollei aio itse sellaisia hankkia. Kyllähän se tuo tiimalasimaisuutta vartaloon. 

Tekotissit ei mitenkään vaikuta lantion muotoon.